goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geef jezelf tijd. Geniet van de zomer. Onderneem dingen en als je lekker in je vel zit komt het wel weer.
Aha, daar is het noodweer. Arme vriend, die moet nog naar huis fietsen.
Iedereen de stekkers eruit?
Verdorie ibi, ik had het je zo gegund, je rijbewijs.
nee ben ff met allerlei dingen bezig kom zo hier nog ff langs.

Dank je lief. Ikzelf ook wel haha
Hier ben ik weer, was even naar buiten. Net voor het ergste naar binnen denk ik, het druppelt al hier. Hoe is het weer bij jullie?
Hier drupt het nog wat na. Geen hagel gehad, wel de rest.
Flitsen ook en gerommel. Ik ben niet bang van onweer gelukkig, heb alleen geen zin in kapotte apparaten dus ik stem tegen een blikseminslag
In de verte zie ik dikke lichtflitsen dus bange mika trekt zo de trekkers eruit
Flink geregend en een paar flitsen. Viel allemaal wel mee. Vanmorgen ging het harder te keer en was ik best bang. De hond werd erg nerveus van mij
Ik heb alle stekkers er nog in hoor..;

We hebben toch bliksemafleiders?

Niet bang zijn hoor Mika

Morgen is er dus een staking in Amsterdam, en nu heb ik geen fiets Kan nergens heen.
Gedoe altijd met dat OV, je zult er maar afhankelijk van zijn voor werk ofzo.

Ga lekker lopen Geel, is dat wat?
Ja dan kan ik idd 4 uur gaan lopen.. Amsterdam is groot he ..
Gaat het wel mika

Hebben jullie plannen voor de aankomende dagen?
I survived!

En mn dinnetje heeft meteen mn haar geknipt, fijn! Is zo'n 10 cm af dus ik voel me kilo's lichter en heb geen plakplak meer in mn nek.

Hoest hier?
Wat was er nou ook al weer gister Mika? Ik snap het nog steeda niet..
Miek heeft vast de stekkers eruit.
Haha denk het ook.

Nou ga ik wat folders lezen en naar bed. Ook fijn.

Trusten Chat!
Trusten chocootje.

Folders lezen. Sinds kort een Nee-Ja sticker op de brievenbus. Ik kijk nu op www.voordeelmuis.nl als ik iets nodig heb.
Handig chat, dankje! Die sla ik op!

(en morgen ga ik meteen naar het kruidvat om witte reus in te slaan ). En nu ga ik echt. Trusten!
Welterusten choco! Fijn dat je haar goed zit!

Een van mijn taken van morgen (ik moet iets te doen hebben anders word ik gek) is een nee nee sticker scoren bij de gemeente
quote:_yellowlove_ schreef op 28 juni 2011 @ 23:35:

Welterusten choco! Fijn dat je haar goed zit!

Een van mijn taken van morgen (ik moet iets te doen hebben anders word ik gek) is een nee nee sticker scoren bij de gemeente

Een uikomst yellow!

Je bent toch niet bang om je te vervelen morgen? Gewoon easy going joh
Nee maar ik word heel onrustig als ik niets om handen heb, daar was ik ook denk ik door in de dip. Niets meer te doen, geen nut meer hebben, en ik ben zo vol zenuwen over dat gedoe dat ik naar neuroloog moet, moet bezig blijven.

Hoe voel jij je nu chat ? is het wat rustiger op het thuisfront?
www.nietaandedeur.nl

Veul leuker

(oooh ik hang nog steeds op de bank en ben te lui om naar bed te lopen terwijl ik moe ben )
Ik ken dat hahaha. eerst had ik een bank waar ik niet op kon liggen languit, ging ik dat toch proberen, heel moeilijk echt een half uur bezig zijn met een plekje creeeren op die bank :S ipv naar bed gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven