Serieuze spychische vraag
woensdag 29 juni 2011 om 18:04
woensdag 29 juni 2011 om 18:18
Heeft die persoon er elke dag last van, of alleen op zondag? Want het kan een religieuze oorzaak hebben. Gelegen in een vorig leven waarin die kennis een van de discipelen kan zijn geweest, die aanwezig was bij het breken van het brood door Jezus. Het witte brood in het restaurant is een onbewuste trigger voor het verdriet om de kruisiging van Here Jezus.
woensdag 29 juni 2011 om 18:20
woensdag 29 juni 2011 om 18:23
woensdag 29 juni 2011 om 18:28
woensdag 29 juni 2011 om 18:28
quote:rogue_25 schreef op 29 juni 2011 @ 18:08:
Eens met Dickens. Ik kan je ook niet helpen. Ik ken diegene namelijk niet en ik ben ook geen psycholoogCorrectie Rogue, spycholoog
Eens met Dickens. Ik kan je ook niet helpen. Ik ken diegene namelijk niet en ik ben ook geen psycholoogCorrectie Rogue, spycholoog
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 29 juni 2011 om 18:31
quote:malvado schreef op 29 juni 2011 @ 18:04:
Ik ken iemand die opgenomen zit op een ziekenhuis voor geestelijk zieke mensen.Het is: "die opgenomen IS in het ziekenhuis" Niet OP een ziekenhuis. Elke keer dat hij naar het restaurant van het ziekenhuis gaat en wit brood koopt, voelt hij zich slecht en zelfs droevig. Wat kan deze aandoening zijn?Dat hij zich slecht voelt is zijn eigen pakkie an en het gegeven dat jij dat als een "aandoening" ziet zegt genoeg over jou PSYchische toestand". Serieuze antwoorden graag.Wat denk je nu in hemelsnaam met deze post te bereiken? Als je geen normaal topic kan openen, blijf dan weg ofzo..
Ik ken iemand die opgenomen zit op een ziekenhuis voor geestelijk zieke mensen.Het is: "die opgenomen IS in het ziekenhuis" Niet OP een ziekenhuis. Elke keer dat hij naar het restaurant van het ziekenhuis gaat en wit brood koopt, voelt hij zich slecht en zelfs droevig. Wat kan deze aandoening zijn?Dat hij zich slecht voelt is zijn eigen pakkie an en het gegeven dat jij dat als een "aandoening" ziet zegt genoeg over jou PSYchische toestand". Serieuze antwoorden graag.Wat denk je nu in hemelsnaam met deze post te bereiken? Als je geen normaal topic kan openen, blijf dan weg ofzo..
woensdag 29 juni 2011 om 18:35
quote:missverrektekoekwaus schreef op 29 juni 2011 @ 18:29:
Er rust echt een taboe op deze stoornis, ik ben blij dat TO er over is begonnen. Zo kunnen forummers hier eindelijk open over gaan praten en wie weet komt er dan meer begrip voor.
Ik ben blij dat je het zegt, ik zit hier gewoon te huilen op mijn stoel. Het is allemaal zo herkenbaar, en ik durfde er nooit eerder voor uit te komen, jeetje, eindelijk zijn er mensen die mij begrijpen
Malvado, heb je misschien een adres voor dat spiegiesche ziekenhuis?
Er rust echt een taboe op deze stoornis, ik ben blij dat TO er over is begonnen. Zo kunnen forummers hier eindelijk open over gaan praten en wie weet komt er dan meer begrip voor.
Ik ben blij dat je het zegt, ik zit hier gewoon te huilen op mijn stoel. Het is allemaal zo herkenbaar, en ik durfde er nooit eerder voor uit te komen, jeetje, eindelijk zijn er mensen die mij begrijpen
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
woensdag 29 juni 2011 om 18:36
quote:norma_jeane schreef op 29 juni 2011 @ 18:35:
[...]
Je snapt hoop ik wel dat je OP dat ziekenhuis moet zitten?
Ik zou wel een dikke jas meenemen want het kan daar behoorlijk koud worden.!
[...]
Je snapt hoop ik wel dat je OP dat ziekenhuis moet zitten?
Ik zou wel een dikke jas meenemen want het kan daar behoorlijk koud worden.!