Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar ik maak het altijd wel even een beetje schoon idd. Tja, je wil toch proper overkomen op anderen toch?
Stadstuin Amaal, dat betekent 2 x 2 ongeveer. En slaapkamer te weinig op 1e etage. Verder idd wel ok.

He gets, inbrekers.. Vorig jaar hebben ze bij mijn ouders de boel leeg gehaald. Echt stom......

Bam, ja, cadeau gelukt, houten poppenwiegje (zo´n schommelding). Helemaal leuk!
leuk huizen kijken.

Hoe staat het eigenlijk met jullie Mamax?, jullie gingen toch ook een huis bezichtigingen, of heb ik dat gedeelte gemist?
Amalia, wat kost die andere?? We zoeken tot 5 maar willen max 450 uitgeven
Su, kijk nou even mee met die huizen! Zo leuk, Funda

Bam, is julian ook lekker opstandig? Pff, ik had me hier een mannetje zeg. Neemt gezellig 4 happen lasagne, keert zijn bord om, flikkert zijn vork op de grond en zegt: nee.

Ik had er even geen zin in. Dus heeft hij 2 bananen en een appel gegeten. Oooh, die strijd af en toe!

Hij gaat nu ook af en toe heel dramatisch op de grond liggen als hij zijn zin niet krijgt. Is leuk op straat joh

Suze, zijn meisjes ook zo?
429
ik zet het adres hier en dan haal ik het zo weer weg okee? Geef even akkoord.
Cute ja, zo,n schommelding kan ze maar lekker moederen met haar poppen.

dat is hier ook Amaal, die berg was, maar ik maak me er niet druk om als ze naar boven moeten. ALs ze commentaar hebben vraag ik wel of ik even de strijkijzer aan moet zetten voor ze

Ik ga toch serieus een hulp overwegen, want het begint hier echt op het huishouden van jansteen te lijken.
mijn toestemming heb je ;) ik wil ook zien...
Ja Bam, ik vind het ook wel weer leuk, huis zoeken!
roepstraatnaam maar, vind ik het wel
CENSUUR
oh, te laat.
3
2
1
oh die, ja das wel aardig maar mijn meneer vindt het veuls te wit.. Snap jij dat??
weg
Wat snap je niet? Het is gewoon opgeknapt. prachtig!

Ik zag net even mijn bloementjes weer, zien jullie die wel? Bij bam zie ik ook nog steeds niets
Julian kan ook behoorlijk opstandig doen, en die acties met op straat gaan liggen zijn hier al langer aan de orde, zucht... Ik laat hem gewoon liggen (indien mogelijk uiteraard), en dan loop ik verder en dan komt er ineens een peutertje achter me aan hollen mamaaaaaaaa (heel verontwaardigd).

Julian eet ook niet best. wel zijn vlees meestal en zijn aardappels gaat geregeld ook wel goed, maar groente niet. Hij ziet maar, hij krijgt dan ook verder niks. Het is dat wat er op zijn bord ligt of niks.

Als hij wel goed gegeten heeft, maar het is teveel, krijgt ie nog wel extra appelmoes of een stukje vlees van ons.

En als Juul iets wil hebben en ik zeg nee, nou dan berg je maar. Is dat bij jullie ook zo?
huh? Wat doe je met je 321?

Bilderdijk? Die zie ik even niet, wacht ff
En die andere?

Ik ga eens naar bed, Berend was vannacht aan het spoken (3x). En mss vannacht ook wel pet NU HIJ EEN TAND KRIJGT. Leuk dat iemand daar zo leuk op reageert
ohh amaal nog 1x nog 1 x.

ik was typen
ohhh Berend krijgt een tand wat goeddddddddddddddddddddddddddddd

al wel snel eigenlijks of niet?
3 2 1, ik tel af muts, tot die tijd had je nog om de adressen te lezen. Nu staat er censuur.

Ik heb er wel vaker last van hoor, dat mensen mijn humor niet snappen :-)

Mijn schoonvader heeft daar heel erg last van

Oja, lief heeft hem voor de verjaardag van L uitgenodigd. Zie ik hem weer voor het eerst in 5 mnd. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven