goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Maar je gaat ons "leuks" ontmoeten!

Heb je wel eens op die dating sites gekeken? Op internet?

Poehee 28 mens je bent nog jong, maar ik zou geen 28 meer willen zijn. Eg nie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens gekeken, maar ik ben nog iets te jong denk ik, zijn wat oudere mensen . Niet per se qua leeftijdmisschien, maar wel qua levensfase, ik moet nog afstuderen enzo, heb nog geen vast werk, dat soort dingen. Ik ga eerst maar eens jullie ontmoeten en dan niet met choco vechten haha

Ik ben heel moe tanta mikhah, ik ga slapen.

Ik hoop dat jij ook straks kunt slapen, en als je verdrietig bent moet je het altijd zeggen hier he, of mailen (nou ja MOET niet, maar hetmag wel)

Voel al stukken beter dankzij jou Yellow

Lekker slapen meid en nog bedankt he, dikke knuf van mij

Ik ga ook naar bed Trusteennnnnn
Hallo allemaal! Ibi, is het gelukt je bed uit te

komen? Nu is het mijn beurt... Nog 2 daagjes.

Fijne dag allemaal!
Sorry mika ik geloof dat ik helemaal vergeten te condoleren das niet netjes excuus. Dus bij deze gecondoleerd

Sta te wachten op mijn metro Ben voor het mooie iets te laat

Werkse sanne! !
Lieve mika, wat rottig dat je je zo kloterig voelde gisteren. Gelukkig was ons Geel er.

Ik heb haast, moet naar de oudjes.

Fijne dag allemaal en tot later!
Goedemorgen allemaal
Morning!

Yellow ik wil je haar zien!

Mika ik sluit me aan bij Yellow.

Stom he, dat je jezelf zo af en toe heel anders kan zien? Ik vind mezelf soms zo waardeloos en dan ben ik blij als dit soort dingen gezegd worden en ik weer met beide beentjes op de grond gezet wordt.

Mika, ik vind jou ook een geweldig leuk mens. Je hebt humor, die noord-oost-zuidse nuchterheid ( ), je goed over nagedachte (is dat nou 1 woord? Waar is de taalpliessie?) adviezen, ervaringen en tips en dan het leeftijdsverschil: ik vind het te gek. Zoals gister, ik zag helemaal voor me hoe je gepaaid werd en jij had het niet door. Dat soort dingen vind ik zo leuk om te lezen want dat had ik kunnen zijn.

Breken met familie is niet niks. Maar mijn motto (vanaf 6jarige leeftijd al dus het is er al ingesleten bij mij) is 'familie kan je niet uitkiezen maar je vrienden wel'. En dat is zo waar

Succes zaterdag Mika, wij houden je hand vast
Over aantrekkelijke mannen gesproken, ik vind mijn man toch nog steeds zo woest aantrekkelijk gelukkig. Helemaal nu die zo bruin is. Mmmm... Sorry hoor!

Verder vind ik Johnny Depp echt een lekker ding. Ik ga ook maar het straffeloos seksen invoeren geloof ik. Dan zou de mijne Johnny zijn hoor

Mn nagels zijn echt leuk geworden!!

Mooie french manicure met een blauw sterretje int midden van mn 'tip' (heb echte nagels maar zo noem ik het maar ff). Jammer dat ik geen foto's kan plakken zonder dat iedereen mn twitter weet
Goedemorgen allemaal!

Gistermiddag werd ik gebeld door iemand die ik niet ken. Ze zei nogal lullige dingen, en dat ze de nieuwe vriendin was van mijn ex. Nou prima dacht ik zo, maar ze vertelde ook bepaalde dingen die ik in vertrouwen aan mijn ex heb verteld. Ik heb halverwege het gesprek opgehangen en was redelijk overstuur.. Ex 's avonds gebeld, hij gelooft mij niet, hij zegt dat ik het verzonnen heb.. We kregen weer eens ruzie etc en hebben besloten het contact helemaal te verbreken. Ik vind het zo jammer dat het zo moest lopen, en toch wil ik hem terug. :( Sorry voor deze ego post maar moest het even kwijt.. Vanavond ga ik misschien uit en de gedachte verzetten. Poeh waaraan heb ik dit verdiend :(..

Mika voel je je al wat beter? Hoe gaat het met de rest ?
Sjezus Venti wat een lul.

Sorry hoor maar ik denk dat je blij moet zijn dat het je ex is. Hij vertelt dus gewoon vertrouwelihje dingen om indruk op iemand te maken? Bah wat een stakker.

Kom op, koppie omhoog, borst vooruit, neus in de wind en laten barsten. Kom nou.. Dat soort mannen moet je laten liggen. En dat dat stomme wijf?! Bekijk het positief, hij zal het ook bij haar flikken. Wie weet belde ze als check omdat zij het ook een kutstreek vind? En zit zij nu ook ff met haar handen in het haar (maar dat liet ze jou niet merken uiteraard ).

Either way, kop op.
Ik ga mn voeten ff verzorgen, tot later

(sorry venti, ben er wel tussendoor hoor maar reageer dan wat langzamer )
Choco, je hebt ook wel gelijk hoor. Ik vind het echt gewoon jammer dat het zo moet lopen. Hij wilde vrienden blijven, en dan flikt ie me zo iets. Hij is ook gewoon een loser, maar in mijn ogen wel de knapste loser :P. Hij beweert dat hij geen nieuwe vriendin heeft, nouja als je dat niet wilt bevestigen, wat ben je dan voor een man?! Snif :( voel me gewoon zelf ook een enorme loser. :P
En dankjewel voor je opbeurende woorden!
Ik had ook zo'n knappe ex Venti, deed alles voor hem. Het is bij ons zo obsessief geworden dat ik uiteindelijk flink aan de drugs ben geraakt want hij bleek met dealen wel goed geld te kunnen verdienen met zn knappe koppie. En van dat geld gingen we stappen, kreeg ie aandacht (zo niet tof, voelde me vaak alleen in zo'n kroeg) en zo ging het cirkeltje rond.

Uiteindelijk heeft ie met 'vriendinnen' gerotzooid, toen was ik snel klaar.

Dus leuk hoor zo'n knappe ex..

En ik ben zo blij dat ik uiteindelijk toch gebroken heb met hem (na ruim 3 jaar pas zag ik dat in hoor.. ) want ik heb nu mijn eigen sexy vent. En die kust de vloer waarop ik huppel! Zo kan het ook hoor Venti!
En het zijn geen (nou ja misschien in jouw ogen) opbeurende woorden, het is de waarheid.

Als ik dit hoor vind ik het een loser. Bah..
sooo zowaar twee uren gewerkt vanmorgen. Ik viel steeds bijna van mijn stokkie. Het gaat lekker.

Ik ga even bijlezen.
Oei, ik ben ook wel erg ver gegaan voor hem. Ook obsessief, altijd weten wat ie aan het doen was etc. Ik schaam me ook gewoon wat er allemaal gebeurd is tussen ons. Ik mis ook gewoon de aandacht. Ik denk dat het ook meer is, en ben ook pas 21, maar toch die angst dat ik niemand meer zal vinden.. Hoe ben jij er over heen gekomen? Het is toch gewoon een leegte die achterblijft.
Oei Sabrina, hoe kwam dat?

Jeetje goeie vraag eigenlijk Venti. Ik denk dat ik al het verdriet heb opgevuld met mijn vriendin. We hebben alles weggedansd denk ik

Ik ben elk weekend gaan stappen in de meest sexy outfits dus kreeg genoeg aandacht en genoot er van. Ging nooit met iemand naar huis oid maar heb er echt van genoten!

Ik heb mijn ogen flink de kost gegeven en ook stelletjes gezien die niet gelukkig waren. Dat deed me beseffen dat wij ook zo waren.

We konden geweldig gelukkig zijn maar we hadden ook heftige ruzies. Niet goed voor mijn zelfvertrouwen geweest. Op het moment dat ik me geweldig goed en independant voelde kwam ik mijn man tegen. Oei dat was moeilijk joh!

Ik zou net vriendin naar australië gaan voor een paar maanden en nuets mocht dat verpesten. Ik was ook nogal obsessief met haar ondat zij mij door het verdriet heeft gesleept (en ik haar dus zij had ook iets obsessiefs haha). Ik ben ontzettend verliefd geworden en wist dat dit mijn kans op geluk was. Stom he, klinkt zo raar maar zo voelde ik het.

En de rest weet je, we zijn nu iets langer dan een jaar getrouwd en dolgelukkig net elkaar.

Nu nog aan mijn zelfvertrouwen werken.. En juist daarom (sorry ga ik weer) baalde ik van die knopen. Ik zie er morgen echt super uit (ja sorry, vind ik echt) en dan man met zo'n half stuk pak.

Nou gelukkig niet, we gaan er geweldig goed uitzien gewoon

Maar het verdriet is er nog wel eens hoor Venti. Hij heeft een plekje in mijn hart. En dat mag ook. Sterkte mop, wij zijn er als je dat nodig hebt.
Yellow, ik zou heel graag weer 28 willen zijn, volledig van mijn ***geheim*** af en nog niet ziek!!! Yeah wat een tijd!!! Ik kreeg een neptaart met 28 jaar erop. Helaas heb ik die na een paar jaar toch weggegooid Was toch een leuk aandenken geweest.

@chooc, is redelijke normaal, voor mij dan.
Jeetje Sabrina. Ik vind het heftig klinken iig.

Ik ben 25 maar zou wel graag 30, 35 willen zijn. Dan heb ik werk (hoop ik) en 1 of 2 kindjes. Huisje, boompje, beestje. Daar droom ik al van kinds af aan over.

Jeeeej mn nagels zijn allemaal klaar en mooi!

Ik ben lekker bruin en heb mooie frans gemanicuurde nagels om dat nog ff te benadrukken. Wat kan je blij worden van zoiets simpels he
Nu nog ff de kaart afmaken en daarna lekker douchen met een gezichtsmaskertje erbij.

Heerlijk zo'n dag. Zou verplicht moeten worden
Choco geniet van de tijd die je nu beleefd je word heus wel 35 en dan wil je weer 25 zijn Geniet van het nu met je man, ga leuke dingen samen doen als er kids zijn gaat het heel anders trust me.

Sabrina nu ben ik heel nieuwsgierig hoe oud je bent

En da nu even alles lezen
Mika, zie mijn nick :-))

Hoe gaat het met je vandaag?

Venti sterkte met je verdriet. Heel cliche maar je bent echt nog jong hoor, je komt de ware echt nog wel tegen... (geloof je nu vast niet he).

Ik ga even een tukkie doen, tot later..
anoniem_1482 wijzigde dit bericht op 30-06-2011 14:29
Reden: foutje
% gewijzigd
Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden

Ibi bedankt voor je condoleances en werk ze

Venti ex=EX helemaal ermee kappen. Als er weer een vriendin van hem belt gewoon direct afkappen. Waarom wil hij vrienden met je blijven? Als het uit is met zijn nieuwe vriendin kan hij weer naar jou terug? Ban hem helemaal uit je leven dat is voor jou het beste medicijn

Jeetje Chooc jij hebt ook heel wat meegemaakt zeg. Daarom zeg ik ook altijd "Ieder huisje heeft zijn kruisje" want je weet nooit wat zich achter die 4 muren afspeelt. Ik gun je die knappe vent die de vloer kust waarop je loopt al is ie dan geen Johnny Depp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven