goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, mannen van mars vrouwen van Venus enzo

yellow! bijgekomen van de bachelor? Ik kijk nog ff RTL 5 voor mijn portie romantiek.
quote:_yellowlove_ schreef op 29 juni 2011 @ 22:36:

Ik hou ook van jullie allemaal

Chat, heb je al een meetplan opgesteld eigenlijk? Hoe laat waar?Nee schat, nog niet. Ik ga eerst a.s. zaterdag naar MV. Daarna ga ik voor de 16e aan de slag. Als jij ons oppikt vanaf CS moet het goed komen toch? Jij weet de weg!
Oh wij staan op de tweede plaats

Nee is goed hoor, maar misschien is een activiteit ook leuk (naar een voorstelling van iets ofzo?)

Oh Sanne Notting Hill is zo'n romantische film
Ja, ken hem helemaal, maar blijf dat einde leuk vinden.
Ja ik heb net alleen het einde gezien, is idd mooi en romantisch

IK WIL OOK ROMANTIEK
Wegens omstandigheden verklaar ik heden, 29 juni 2011, dat Miss Yellow Love de organisatie van de Gekkenmeet, later benoemd als GM, volledig op zich neemt. Daar zij bekend is met de locatie en zij de vrolijkste noot van het gezelschap is, is zij beter in staat te beoordelen wat een geschikte, veilige plek van ontmoeten is. Daar de andere GM'ers uit de provincie komen, acht ik hen niet geschikt om bepaalde zaken op zich te nemen.

Dit gezegd hebbende, benoem ik Miss Yellow Love per direct tot Hoofd GM.

Was getekend,

Mama Chat.
nothing hill was echt onze film. Hugh grant was mijn hier mag je straffeloos mee seksen man en julia robberts was patrick zijn hier mag je straffeloos mee seksen vrouw dus ja we keken hem vaak en het eindigde altijd wel gezellig.

Heb vanavond maar ff overgeslagen.

Zucht heb niet gegeten vanavond en wilde steeds naar de mac maar vond de tv leuker. Nu ben ik naar bed gegaan en dacht ik neem een paar koekjes mee. Ze smaakte een beetje muf maar waren nog heel lang goed dus heb 3 koekjes genomen en nu direct is mijn maag helemaal van slag en lig ik te kramperen van de pijn. Mijn eigen schuld want ik vermoedde dat al na koekje 1 een hap. Maar ja had ook wel trek.
Oh iebs niet meer doen hoor, oude koekjes eten. Misschien moet je wat 'makkelijke' maaltijden inslaan, voor in de vriezer (van die lasagne bijvoorbeeld, en magnetronmaaltijden) volgende keer als je naar de supermarkt gaat?

mama chat nee nee ik voel die taak helemaal niet! Can't handle the stress.. En ik ben helemaal niet vrolijk, ben een heel sjaggi wijf, je hebt de verkeerde voor je
Ja das lekker Geel. Ik als provinciaaltje moet in een wereldstad bepalen waar we heen gaan.

Nou, dan mot ik morgen maar eens informeren bij het VVV
Waar is Mika, toch geen Beau kijken?
maar het waren geen oude koekjes. Heb het pak net open gemaakt en hoorde nog tot sep. goed te zijn vaag.

Tja ik heb die maaltijden maar als ik zo'n avond hem dan sta ik niet op om te drinken, te plassen, licht aan te doen of wat dan ook dus hoe makkelijk het ook is om het in de magnetron te gooien ik kan mezelf er niet toe zetten.
quote:Chatterly schreef op 29 juni 2011 @ 23:26:

Waar is Mika, toch geen Beau kijken?dacht dat de computer bezet was vanavond bij haar. (wel tot laat blijkbaar)
Zo, ik heb een nieuwe ava. Ik ben al gezien als een duffe grijze muis. Nu zullen ze het weten ook. Mooie vrouw hè die Emmylou Harris.

Misschien te vet Ibi. vallen als een steen op je lege maag. Helpt een beker melk niet?
Ja de kids hebben de PC afgepakt van tante mikhah.

Iebs lastig hoor, kan me er wel iets bij indenken, maar ja, je moet wel goed eten... Anders zet je het hier neer , en dan kunnen wij je een beetje ondersteunen met koken?

Ik heb een topic geopend omdat ik de dop niet van mijn haarspul afkrijg. Als iemand nog ideeen heeft?

Ik krijg de dop er niet af?! Tips?
quote:Chatterly schreef op 29 juni 2011 @ 21:53:

Goeieanvondsamen!

Mika, ik ben ook blij dat jij er bent. Al is het maar vanwege de leeftijd. Grapje hoor. Ik vind je een wijs wijf en een met het hart op de juiste plaats. Jij hebt het ook niet altijd makkelijk. Toch ben je altijd opgeruimd en weet het juiste te zeggen, Ik vind het helemaal geweldig dat jij met kerstbomen door het huis loopt te gooien. Ik kijk nu al uit naar de 16e. Heerlijk!

Oh ja,met mij gaat het weer goehoed! moet er van huilen, sorry
quote:mika65 schreef op 29 juni 2011 @ 23:35:

[...]

moet er van huilen, sorryOh schat, das helemaal niet de bedoeling
Waarom zie ik geen nieuwe ava's?!
quote:_yellowlove_ schreef op 29 juni 2011 @ 23:44:

Waarom zie ik geen nieuwe ava's?!refresh
Chat is er niet meer
Ik ga maar slapen.. heb geen zin. Niet om nu te slapen en niet in de ochtend van morgen. 's avonds gelukkig met vriendinnetje uit eten

slaap lekker allemaal!
Ibi ook?? Is niet leuk die nieuwe ava's
quote:mika65 schreef op 29 juni 2011 @ 23:47:

Ibi ook?? Is niet leuk die nieuwe ava's

in mijn verdediging: ik wist niet dat chat ook ineens vanavond de kolder in haar kop zou krijgen. Is echt toeval!

Zo die buik gaat echt tekeer had allang moeten slapen. Morgen om 06.00 er weer uit. Bleh! Had ik al verteld dat ik daarna 8 dagen vrij had?
chat nog bedankt voor je lieve posting eerder deze avond
ja dat wist ik Ieb, lekker gevoel he dat je 8 dagen vrij bent

Maar kun je wel slapen met een rammelende maag?
nah het rammelen valt nu wel mee gewoon ineens enorm veel gasvorming wat het wat moeilijker maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven