Rimmen, not done?

28-06-2011 20:58 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oftewel, kont likken?
Het lijkt dan dat hij andere seksuele dingen laat schieten. Jammer.
World of Warcraft: Legion
No worries badmeester
Nee, bedankt. Vriendlief zou het wel willen doen, maar ik sla even over. Het lijkt me trouwens kietelen, of is dat een rare gedachte?
Fruztiez vraag eens aan Zaritee hoe het voelt die kan t wel beschrijven;-)
Ik kan het ook wel een beetje beschrijven... raak ervan in een soort trance. En of dat lekker is!
Wanneer dan precies, Dekater? Tijdens zelf rimmen, of tijdens gerimd worden?
En zaritee een beetje in den anus likken wat vind je daar van ?
Nou zeg badmeester! Beetje gefrustreerd ofzo?

Kietelen? Nee, dat niet. Wel erg lekker.
Helpt ontkennen nog:-)?
Tijdens gerimd worden hans.

Maar ik doe het ook graag hoor...
Nee denk het niet BM. Misschien kan je kater even vragen
Mijn vorige vriend kon heerlijk rimmen! Het kriebelde inderdaad en bijzonder ontspannend.

Mijn huidige vriend doet het helaas niet zo lekker. Heb het ook bij hem geprobeerd, maar vond dat geen succes. Dus doe en ontvang nu niet meer.

Dat het gaatje schoon is, is voor mij een vereiste! Dus rimmen tijdens het douchen na eerst een goede schoonmaakbeurt. Kan ook erotisch zijn.
quote:Substanza_ schreef op 28 juni 2011 @ 21:27:

Vreemd, ik had een polletje gemaakt, maar die staat er niet bij...Een echt rimpolletje? Gatver wat jammer....
Ik doe het liever bij zaritee eerlijk gezegd
Makes 2 of us BM.
Ik vind het bij mezelf wel kietelen inderdaad, geeft geen ontzettende meerwaarde... meer voorbereiding op wat komen gaat.

Om het te doen is heel erg lekker, hij ruikt zo ongelooflijk lekker daar.. en wat hij al schreef, de beloning is geheel ontspannen man in een soort van trance..
Nooit van gehoord.

Nooit gedaan.

Niet van plan ooit te gaan doen.
Dank voor je nuttige bijdrage Christiane....
Gaat niet lukken bm, ik ben al voorzien! Sorry hoor..
Ik ga het binnenkort tijdens betaalde seks uitproberen. Ik zal wel heel streng zijn m.b.t. de hygiëne. Bij twijfel, liever niet.
ik rim mijn vent ook regelmaat. Hij vindt het geweldig. Ik ga er altijd vanuit dat hij schoon is. We waarschuwen elkaar als dat niet zo is. Hij likt mij ook daar en ik vind het fijn maar lang niet zo fijn als hij t vindt. Ik doe het graag voor hem. Voor mij is het een beetje voorspel voor anale sex.

Ik moet zeggen dat ik het nooit bij een one night stand zou doen. Daar vind ik het te bijzonder voor.

Lijkt wel of ik zeldzaam hierin ben. Ik ga er ook wel een stukje met mn tong in. En met een vinger. Zijn wij nu heel pervers hihi.. Dacht dat heel veel dat deden haha.....oeiiii
Ik zal nooit ofte nimmer met mijn tong penetreren. Ik vraag me af of de kringspier niet te strak is, en de tong te glibberig, of ik moet er een keiharde priem ervan maken. Ik vind dat vies. Voor mij zal penetreren niet een deel van rimmen zijn.
He bah, vind dat zo'n vies idee.

Nee nooit gedaan en hoop dat niemand het ooit bij mij doet. Vind dat echt een vies idee.
hans: doe maar een piepklein stukje mn tong naar binnen.. Mijn vent vindt het echt ultiem genot...

En als ik hem daarmee kan verblijden...
moet kunnen ,maar hij moet zeker schoon zijn ,ik heb t een x gehad die deed zijn benen nog maar uit elkaar bah bah ik was gelijk klaar .

maar het is lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven