Seks met moedermelk

01-07-2011 17:27 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft na de zwangerschap met moedermelk spannende dingen gedaan? Laten spuiten tijdens het vrijen, vriend/man laten drinken en meer van dat soort dingen? Of is dat nog een taboe?
Ik heb er pannenkoeken van gebakken. Voor het kind dus hè. Maar ze bliefte het niet.

Verder geen seks met moedermelk hier.
Ik vind het altijd een beetje naar noten smaken ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik zag de titel en weet direct wie dit geopend heeft. Ach het is mijn stijl niet maar ik denk niet dat staffen zin heeft. Hij verbreekt m.i. geen forumregels.
Neuh, niet mijn ding, op z'n zachtst gezegd.

Vriend wil wel proeven gewoon uit nieuwsgierigheid, van de bron zelf. Ik heb gezegd dat hij wat uit m'n vriezervoorraad mag pakken of anders een beetje wil afkolven. Da's waar mijn grens ligt.
En sperma smaakt naar brie, dus du pain, du vin du boursin.
Toch heeft Willem wel gelijk: het is een merkwaardig taboe. Dat een man in the heat of the moment de vaginale sappen van een vrouw savoureert (en andersom) vinden we inmiddels vrij normaal.

Maar moedermelk recht uit de tiet bron mag/kan dan weer niet.
quote:Donkeyshot schreef op 01 juli 2011 @ 19:02:

Toch heeft Willem wel gelijk: het is een merkwaardig taboe. Dat een man in the heat of the moment de vaginale sappen van een vrouw savoureert (en andersom) vinden we inmiddels vrij normaal.

Maar moedermelk recht uit de tiet bron mag/kan dan weer niet. Dat begrijp je verkeerd. In the heat of the moment per ongeluk wat moedermelk binnenkrijgen kan gebeuren. Maar moedermelk GEBRUIKEN voor seks is een no go, voor mij. Tevens een turnoff, indien een man niet genoeg heeft aan de rest in de wereld beschikbaar voor seks, en dat OOK nog perse moet.
quote:meesje2010 schreef op 01 juli 2011 @ 17:29:

Doe es ff normaal!!

Kan iemand even staffen? Ik forum mobiel

Beetje overdreven reactie van je. Als je wilt staffen dan doe je dat maar lekker thuis vanuit je vaste verbinding. Erg stoer van je, om de hulp van een ander in te roepen

En verder, ieder zijn meug natuurlijk wat betreft dit
Ach, dan hebben we anno 2011 toch nog weer een taboe ontdekt

Ik zit er niet mee hoor, maar ik had wel eens willen checken of Jan Wolkers gelijk had.
Er zijn nog wel meer taboes hoor. Moeten we die ook doorbreken tbv het klaarkomen van de man?
@rozenstruikje:

Een taboe in de zin van "dit vind ik niet gepast" is geen probleem, maar een taboe in de zin van "hier mag met geen woord over gepraat worden" is wel problematisch.

Ik denk trouwens dat het tabboe hier ontstaan is doordat moedermelk/voeden/etc met niet seksuele dingen geassocieerd wordt en het kan de focus van de relatie verschuiven. Er bestaan (als je het internet mag geloven) vrouwen die hun man een of meerdere keren per dag "voeden" op een niet seksuele wijze.

Omgekeerd kan het ook zijn dat je seksuele gevoelens gaat associeren met borstvoeding en dat kan een impact hebben op het borstvoeden van jonge kinderen.

Er zijn zoveel mogelijke redenen voor de taboe aard van dit onderwerp, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op het internet lees je af en toe wel eens iets
Ik beschik nog steeds over de benodigde mannelijke onderdelen, ondanks dat het forum er soms anders over denkt :)
quote:rozenstruikje schreef op 01 juli 2011 @ 19:15:

Er zijn nog wel meer taboes hoor. Moeten we die ook doorbreken tbv het klaarkomen van de man? Wat zijn deze taboes als ik vragen mag?
Ik beschik nog steeds over de benodigde mannelijke onderdelen, ondanks dat het forum er soms anders over denkt :)
Maar er wordt toch wel over gepraat? Conclusie is alleen dat het niet gepast is door de meeste vrouwen. 'Over gepraat moeten worden' staat dat gelijk aan het moet kunnen?

Overigens denk ik niet dat de vrouwen bang zijn seksuele gevoelens te krijgen met borstvoeding of daar mee gaan associeren. Ik ben wel van mening dat niet alles hoeft ter eer en glorie van het zaad van de man.
@twisted en andere,

Als ik z'on titel zie dan kan ik niet anders dan het aan klikken. :-) En sowieso was bij het lezen van de topic titel het kwaad al geschiet.

* zit nu met alle allerlei beelden op netvlies *
quote:vraagtekenxy schreef op 01 juli 2011 @ 19:20:

[...]

Wat zijn deze taboes als ik vragen mag?

Seks met kinderen / seks met dieren.

Van een hele andere orde. Echter breng ik het naar voren dat er taboes mogen zijn. Dit zijn hele duidelijke, van borstvoeding een stuk minder. Mijn oergevoel zegt "BACK OFF" terwijl ik zelf seksueel een zeer vrij mens ben.
Maar goed, hoe kun je moedermelk nu gebruiken bij seks? In je navel laten lopen en opslurpen? Tussen je billen laten lopen? Je pik erin roeren?

Ik begrijp effe niet hoe je het bedoelt. Geef mij maar slagroom dan. Of chocolade.
En ik maak me niet druk om dit topic, heb wel ergere dingen aan mijn hoofd.

Maar ik vind iemand die hier serieus een topic voor opent echt ontzettend ziek in zijn hoofd!!!

Moedermelk is voor je kind, als je daar geil van wordt.. whats next...?
Wat mij tegenstaat is dat alles maar seks moet zijn. Er zijn zaken die niets met seks te maken hebben en dat mag het van mij ook blijven.

Ik heb een vraag aan diegene die vinden dat er maar geen taboes moeten zijn.

Waarom zou alles maar moeten kunnen? Is er ook maar iets van een toegevoegde waarde bewezen?

Is er, wat er op dit moment allemaal te verkrijgen valt, niet voldoende? Moet er steeds meer voor de kick van seks?

Ik ben geen preutse kneus. Ik neuk alles wat er goed uitziet, man / vrouw, op alle mogelijke manieren. Echter is alles wat met kinderen, inclusief hun voeding wat waarde heeft voor groei en geborgenheid, een absolute no go.
quote:rozenstruikje schreef op 01 juli 2011 @ 19:20:

Maar er wordt toch wel over gepraat? Conclusie is alleen dat het niet gepast is door de meeste vrouwen. 'Over gepraat moeten worden' staat dat gelijk aan het moet kunnen?

Overigens denk ik niet dat de vrouwen bang zijn seksuele gevoelens te krijgen met borstvoeding of daar mee gaan associeren. Ik ben wel van mening dat niet alles hoeft ter eer en glorie van het zaad van de man.In mijn ogen is seks een van de manieren om vorm te geven aan de liefde tussen twee personen. Het hangt af van de betrokken personen of er uberhaupt seks plaats gaat vinden en zo ja wat de vorm is.
quote:vraagtekenxy schreef op 01 juli 2011 @ 19:29:

[...]

In mijn ogen is seks een van de manieren om vorm te geven aan de liefde tussen twee personen. Het hangt af van de betrokken personen of er uberhaupt seks plaats gaat vinden en zo ja wat de vorm is.Dit heeft absoluut niets te maken met borstvoeding. Je hebt ook geen moedermelk nodig om dit te bewerkstelligen.
quote:rozenstruikje schreef op 01 juli 2011 @ 19:30:

[...]

Dit heeft absoluut niets te maken met borstvoeding. Je hebt ook geen moedermelk nodig om dit te bewerkstelligen.Wat ik probeer te zeggen, als beide personen het prima vinden om borstmelk bij seks te betrekken, dan prima, anders is het onacceptabel. Geen van beide partijen moet ertoe gedwongen/aangezet worden, dat geldt voor alles.
anoniem_118867 wijzigde dit bericht op 01-07-2011 19:37
Reden: beter nederlands taalgebruik
% gewijzigd
quote:vraagtekenxy schreef op 01 juli 2011 @ 19:34:

[...]

Wat ik probeer te zeggen, als beide personen het prima vinden om borstmelk bij seks te betrekken, dan prima, anders is het not done. Geen van beide partijen moet ertoe gedwongen/aangezet worden, dat geldt voor alles.Een mens is vrij te doen en laten wat hij wil. Zelfs al zou ik het graag anders zien. Zelfbeschikkingsrecht. Desalnietemin sla ik graag mijn mooi gelakte nepnageltjes uit als ik mannen hoor over dit soort zaken.

Nou nee, ik had maar amper genoeg melk voor de baby, dus niets 'over' voor wilde spelletjes in bed. Maar moet zeggen dat borstvoeding voor mij en mijn vriend allebei weinig opwindend was..
Als het over fisten gaat, en spuitend klaarkomen (ook geen standaard manier van seks hebben) wordt iedereen met raad en daad bijgestaan. Blijven proberen, hard heen en weer, dan spuit het vanzelf. Het zelfde geldt voor de onzin adviezen over anale seks. Gewoon doorgaan, dan ga je het vanzelf lekker vinden.

Sperma wordt geslikt, konten gelikt, tot in het sterretje, mannen worden met voorbinddildo's genomen, trio's gepromoot (MVV wel te verstaan, want MMV is nog een taboe, helemaal als een van de mannen graag aan de ander zit) vrouwen seks moet maar kunnen.

Maar seks met moedermelk. O jee. Dan wordt er gestaft. Meerdere malen. Omdat het onderwerp niet aanstaat. Er staan zoveel filmpjes op van vrouwen die hun melk gebruiken in het seksspel. Ik ben gewoon benieuwd of jullie daar ervaring mee hebben. Maar klaarblijkelijk roept het overwegend overspannen reacties op, alsof ik kindermisbruik promoot.

Mag een man dan ook geen Nutrilon proeven?
quote:meesje2010 schreef op 01 juli 2011 @ 19:27:

En ik maak me niet druk om dit topic, heb wel ergere dingen aan mijn hoofd.

Maar ik vind iemand die hier serieus een topic voor opent echt ontzettend ziek in zijn hoofd!!!

Moedermelk is voor je kind, als je daar geil van wordt.. whats next...?

Plassex ? Poepsex ? Grannysex ? BDSM ? Gespeelde verkrachtingen ? Bukkake ? Luierfetishisme ? Travestie ? Schoenfetishisme ?

Zeg het maar ....

Er bestaan meer sexuele afwijkingen dan je kan verzinnen. Zolang er door betrokkenen aan wordt meegedaan op basis van vrijwilligheid door volwassen mensen en er verder niemand door wordt geschaad ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven