goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeft iedereen een leuke avond?
Is er iemand? Ik heb net 2 leuke afleverings van Stargate Universe op syfy gekeken. Mijn zoon komt pas om 11uur, had net zijn vader aan de telefoon. Kan ik nog een uurtje internetten

Sanne hoe is het met jou?
Hey Mika. Ik heb 4.0 op mijn iPhone gezet. Verder ingewikkelde gesprekken met vriend gevoerd. Had openbaring vandaag dat ik altijd zo bang was dat ik mijn moeder in een relatie zou worden (de negatieveling met psychische problemen) dat ik nu de rol van mijn vader heb (zorgen dat alles geregeld wordt, positief blijven) En toen realiseerde ik me ook dat vriend eigenlijk al tijd in een dip zit. Gaf hij ook toe, maar hij wil er niet echt iets aan doen.

Zo, dat was mijn ego-post.
En waar is Sanne dan, als je eerst bang bent op moeder te lijken en nu de rol van vader hebt. Waar ben jezelf dan?

Lijkt me moeilijk mee om te gaan, vriend in dip en wil er niets aan doen.

Ik ben/was altijd vrij technisch en ging met de tijd mee. technische dingen dan he. Maar met de IPhone loop ik achter, snap er niks van
Hmmm... Sanne is beetje zoek, denk ik. Alhoewel, Sanne speelt met iPhone. Is zo'n leuk ding! Heb mijn vader ook al verslaafd gemaakt.
Hoe gaat het met jou Mika?
Een iPhone is een mobiel waar je mee kunt internetten??
Hallolievemeisjesvandittopic!
Met mij gaat het wel goed, heb vanmiddag een poosje gerust op bed en daar ben ik van opgeknapt. Had ook weinig slaap gehad. Morgen even op de koezen bietn en ga morgenmiddag met dochter voor een bril kijken
Hai grijze Chat, ik begin al aan je ava te wennen
Hoi chat

Kunt nog veel meer met een iPhone hoor! Maar fijn dat je je weer beter voelt.
quote:mika65 schreef op 01 juli 2011 @ 22:47:

Hai grijze Chat, ik begin al aan je ava te wennen

Ik wen er zelf ook wel aan Mooi mens die Emmylou Harris hè?

Als ik er zo uit zag wist ik het wel haha
Heee Sanne. Ik ben ook blij met mn iphone. Heb mn tweede al. Gebruik hem heel intensief. Heb jij er leuke apps op staan?
Apps... Hmmm... Vind buble game leuk, ennuh... ff kijken.
(Sorry, Chat, maar eh, zie dat jij avatart, en ont-avatart alsof ´t niks is. Maar voor degenen die ´t mij weer vragen, dat gaat blijkbaar nu zonder Viva´s hulp? En nog trucs nodig? En met iedere browser? Als ´t teveel is voor hier, kan je ´t dan bij `Nerds`zetten?)
iPhone, apps ik loop echt achter. Vrogger had ik altijd als 1 van de eerste de nieuwste snufjes
Google earth, openingstijd, free app, filmtrailer.
Doe mee Mika!
Ow en wise up.
quote:SanneK schreef op 01 juli 2011 @ 23:11:

Doe mee Mika!Waarmee?
Owja... Hmmm, is iPhone al gratis bij een abonnement?
Nerd, ik ben wel nieuwsgierig naar jou!

Mijn Viva

Profiel wijzigen

Portret toevoegen

Bladeren

Foto/plaatje plaatsen uit mijn afbeeldingen, dus eerst even iets leuks in die map zetten

En dan komt het: Meteen in dat menu op Wijzig en niet helemaal onderaan de pagina.

Zo moet het lukken Nerd!
quote:SanneK schreef op 01 juli 2011 @ 23:19:

Owja... Hmmm, is iPhone al gratis bij een abonnement?

Bij een volgend abonnement wel Sanne. Als je genoegen neemt met 3gs.

Ik had de iphone 4 wel gewild maar vond het te duur.
Zoon is er, helemaal druk en verteld dat hij een meisje heeft gevingerd en zij hem heeft getrokken. IK WIL HET NIET WETEN
Heb jij nog apps-tips?

Ik heb zin om wat te knabbelen, maar geen idee wat. Waar is iedereen eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven