Mode & Beauty alle pijlers

Levertijden vraagje

02-07-2011 17:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zit met smart te wachten op mijn bestelling van Heine.shop, op de site stond achter het kledingstuk direct leverbaar, maar ik zit al bijna een week te wachten op de levering.

Ik heb een mail gestuurd en daarin schreven ze dat na de betaling binnen 10 werkdagen!!!! wordt geleverd de wehkamp is veel sneller.......

Meer mensen die de levertijd van Heine lang vinden duren?
Veel te lang. Ik heb er ook wel eens over gebeld, maar gelukkig voordat ik een bestelling plaatste. Nooit besteld, veel te traag.
quote:Melpomene schreef op 02 juli 2011 @ 17:42:

Veel te lang. Ik heb er ook wel eens over gebeld, maar gelukkig voordat ik een bestelling plaatste. Nooit besteld, veel te traag.Dat was inderdaad slim! Ik vond het al zo verdacht dat er niets te vinden was over de levertijden.....
Ja was bij mij destijds ook.

Heb toen gebeld en geloof dat het kwam omdat alles via Duitsland gaat of dat het magazijn daar is weer niet meer precies want is al een tijd geleden maar zo iets staat me bij.
Aha, dan snap ik het, als alles uit Duitsland moet komen..... nog maar even geduld dan maar..
De review over Heine shop zijn trouwens ook niet al te best, maar daar heb je nu weinig aan.
Heine kan idd 'n paar weken duren, heb vorig jaar wel 'ns gehad dat ik begin juli zomerbroeken bestelde en die kwamen toen eind augustus nog 'ns binnen. Heb ze gelijk geretourneerd.

Neckermann vind ik ook traag. Had 'n paar dagen geleden 'n bestelling geplaatst waarvan 'n paar artikelen direct leverbaar waren, maar nog niets ontvangen. Terwijl ze toch altijd reclame maken vandaag besteld morgen in huis. Klopt bij hen in elk geval niks van. Alleen bol.com is echt altijd supersnel.
Oh je ik vrees het ergste....
Geen ervaring met Heine. Wel slechte met Otto, en goede met Wehkamp en Neckerman.

Heb je vooraf betaald?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 juli 2011 @ 20:03:

Geen ervaring met Heine. Wel slechte met Otto, en goede met Wehkamp en Neckerman.

Heb je vooraf betaald?Ja, met de credit card..
Ik ben blij vandaag zijn de spullen van Heine.shop afgeleverd en helemaal mooi en past precies!!

Valt gelukkig nog mee, de levertijden. Ik durf er nog wel eens wat te bestellen, want ze hebben mooie spullen. Weer hele andere dingen dan Wehkamp en Otto bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven