Vanavond eerste date!
zaterdag 2 juli 2011 om 16:17
En wat ben ik zenuwachtig!! We kennen elkaar via internet en hebben over en weer gemaild. Hij wilde wat met mij gaan drinken en normaal zou ik echt te verlegen zijn om ja te zeggen maar nu heb ik het gewoon gedaan en is het moment aangebroken! Haha... Ik ben gewoon een beetje bang dat we daar straks zitten en ik niks te zeggen weet.. dat lijkt me zo vervelend... Ik ben al zeker twee jaar niet meer op dates geweest omdat ik me onzeker voelde over mijn lichaam. Nog steeds een beetje. Ik ben aan de volle kant. Mijn date weet dat ik niet de dunste ben en toch denk ik dat hij misschien zal afknappen. Misschien toch de zenuwen... Moest het ff kwijt haha...
zaterdag 2 juli 2011 om 16:20
Als hij al zou afknappen op je lichaam dan is hij niets voor jou hem, maar ik denk dat je door de zenuwen veel te veel beren op de weg ziet en allerlei dingen al op voorhand in zit te vullen. Kijk gewoon hoe het loopt, probeer niet teveel verwachtingen te hebben en maak er een leuke avond van en niet te vergeten laat ons even weten hoe het geweest is
zaterdag 2 juli 2011 om 16:21
zaterdag 2 juli 2011 om 16:21
Spannend!!! maak je geen zorgen, hij zal net zo zenuwachtig als jou zijn! Vraag gewoon open vragen, dan kom je vanzelf in een gesprek zoals, wat zijn je hobby's en wat doe je in je vrije tijd of weet ik het allemaal voor vragen
Succes meid!! en laat ons even weten hoe het afliep!!
Succes meid!! en laat ons even weten hoe het afliep!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
zaterdag 2 juli 2011 om 16:32
Een eerste date is ook eng. Helemaal als je dat via internet doet en elkaar nog nooit hebt gezien. Hebben jullie al wel foto's uitgewisseld?
Weet je je bent prima zoals je bent en als hij jou niet leuk vindt (of jij hem niet ziet zitten, want hee dat kan ook!) dan weet je dat tenminste en blijf je niet zwijmelen achter je computer terwijl je andere superleuke mannen die voorbij komen niet ziet.
Heel veel succes meid, maak je mooi, trek kleding aan waarin je je lekker voelt, laat even een vriendin weten waar je uithangt (just tot be safe en geef haar een tussenstand per sms vanaf de wc hahaha)
Laat inderdaad even weten hoe het was, wij leven graag mee hier
Weet je je bent prima zoals je bent en als hij jou niet leuk vindt (of jij hem niet ziet zitten, want hee dat kan ook!) dan weet je dat tenminste en blijf je niet zwijmelen achter je computer terwijl je andere superleuke mannen die voorbij komen niet ziet.
Heel veel succes meid, maak je mooi, trek kleding aan waarin je je lekker voelt, laat even een vriendin weten waar je uithangt (just tot be safe en geef haar een tussenstand per sms vanaf de wc hahaha)
Laat inderdaad even weten hoe het was, wij leven graag mee hier
zaterdag 2 juli 2011 om 17:15
zondag 3 juli 2011 om 00:15
Heee! Ik ben inderdaad net terug haha. Het was erg gezellig, en tegen mijn verwachting in had ik echt genoeg om over te praten! We hadden dus gelukkig geen ongelukkige stiltes haha. Hij heeft voor mijn drinken betaald en ik ben erachter gekomen dat we redelijk veel dezelfde intresses hebben. Ik voelde dus zeker een klik! Ik heb in het begin en net 3 zoenen gekregen, gewoon op de wang maar net kwam hij toch iets dichter bij en had hij zn hand op mijn zij. Hahaha. Ja ik hoef natuurlijk echt niet meteen met hem te tongen hoor, ik vond het goed zo. Hij vroeg of ik het gezellig vond en dat hij het ook gezellig had gevonden. En dat hij me vast nog wel eens sprak.
Nu heb ik echt zoiets van, waar maakte ik me zo druk om! Gelukkig
Nu heb ik echt zoiets van, waar maakte ik me zo druk om! Gelukkig
zondag 3 juli 2011 om 00:34
quote:blondieee schreef op 03 juli 2011 @ 00:15:
Hij vroeg of ik het gezellig vond en dat hij het ook gezellig had gevonden. En dat hij me vast nog wel eens sprak.
Nu heb ik echt zoiets van, waar maakte ik me zo druk om! Gelukkig Wil de pret niet drukken, maar zeggen dat je iemand vast nog wel eens spreekt betekent vaak niet al te veel goeds.
Hij vroeg of ik het gezellig vond en dat hij het ook gezellig had gevonden. En dat hij me vast nog wel eens sprak.
Nu heb ik echt zoiets van, waar maakte ik me zo druk om! Gelukkig Wil de pret niet drukken, maar zeggen dat je iemand vast nog wel eens spreekt betekent vaak niet al te veel goeds.