Rijles!!

30-03-2009 21:24 2967 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle lessers verzamelen!

Op deze topic kunnen we ons ei kwijt over alles wat met (rij)lessen en theorie te maken heeft

Ik trap af met mijn ervaringen van vanmiddag.

Arrg wat was dat een hel!

De motor is wel 10 keer afgeslagen,stond zelfs midden op de weg stil.

Ik en de koppeling zijn nog geen goede vrienden

Gelukkig gaat het met theorie wel voortvarend

xx
quote:Ruza schreef op 30 juni 2011 @ 22:18:

[...]

Je hebt pas 3 lessen gehad!! Geef het nog wat meer tijd voordat je geld gaat steken in iets dat je nog helemaal niet nodig hebt. Het is niet voor niets dat het gemiddelde op dit moment(met een RIS opleiding iig) 45 lessen is. Autorijden is gewoon niet altijd even makkelijk om te leren dus ga je vooral niet druk maken omdat je het na 3 lessen nog niet helemaal door hebt.Ja, maar ik wil hem graaaaaag voor de winter in mijn zak hebben, dat papiertje... of tegenwoordig pasje Nieuwe baan... 13 km fietsen, snertverbinden met OV ( totaal 4 km lopen), ik wil rijijijijden!!!
quote:marijnev schreef op 01 juli 2011 @ 14:48:

Heb net weer rijles nummer 5 achter de rug. Ik vind het zo fantastisch om de controle te hebben in die auto! Het voelt nog wel een beetje alsof ik de hoofdrol speel in een computerspelletje. Ben maar 1 keer afgeslagen....in zijn drie optrekken...tsja....

Rijden jullie ook in de stad? Mijn instructeur is groot fan van door de stad heen gaan. Op zich wel prima want dan leer ik dat ook meteen, maar megavermoeiend!

Ziviaantje...droom jij ook van het moment dat je, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, met de auto bij je vrienden aan komt rijden? :-)Hihi, ja, zo van... wie gaat er mee voor een ritje, ik rij!!!!
Zo. Net 2 uurtjes les gehad. En wat voor les! Ik ben helemaal bekaf joh.10 keer de snelweg op en af geweest, een dozijn rotondes gehad en weetikhet wat allemaal nog meer. Helaas nog net iets te veel kleine foutjes, was niet helemaal gefocussed. Moet ik linksaf op de rotonde..wil van baan wisselen om de rotonde te verlaten..rijdt er achter me een auto en door de bocht van de rotonde leek het heel eventjes alsof die in de baan reed waar ik in wou. Ik bezig met kijken waar die nou precies zit...gaat ondertussen het stoplicht halverwege de rotonde op rood en kon ik nog nét op tijd beslissen toch van baan te wisselen en snel te stoppen voor het stoplicht...nou, zat ik ff te zweten. Gelukkig ging het wel goed verder met kijken enzo volgende week zaterdag nog een les en dan 14 juli TTT.
Zal ik trouwens eens een nieuw topic voor ons openen? (aangezien we binnenkort op 3000 zitten en TO niet meer meeschrijft?)
is goed hoor Ruza!

mag volgende week weer rijden, update volgt!
Ruza!

Je had toch zin in een uitdaging? Zo te lezen heb je je zin gekregen!

Ik mag dinsdag met m'n nieuwe rijschool. 2 Uur achter elkaar vanaf 13uur. Ook ik kom verslag uitbrengen hoor!
Eh, help...ik bedenk me opeens dat ik nog maar 1 les heb voor mijn TTT en ik ben baaaaaang
Niet doen Ruza! Komt helemaal goed met die TTT. Als ik het zo lees weet je heel goed waar je mee bezig bent achter het stuur. Kop op hoor! Komt helemaal goed

En tot die tijd: *zennnnnnnn*
Ja, maar het zijn nu juist die kleine dingen. Ik weet het allemaal wel en ik heb ook laten zien dat ik het kan. Maar die kleine foutjes(net iets te veel naar de linkerbaan als ik de rotonde verlaat, net iets te gehaast zijn, net die bocht in de 3e versnelling doen die in de 2e had gemoeten of andersom) komen nog te vaak voor.

En ik bedenk me net dat ik geeneens meer alle knopjes van de auto ken en al in geen weken echt geoefend heb met parkeren. Zucht.
Komt wel goed, Ruza!! Jij kan echt wel rijden ondertussen en die schoonheidsfoutjes mogen er zijn op je TTT en sommige zelfs op je examen.
@ruza, Op je ttt mag je alles maken hoor, het is gewoon een oefening om erachter te komen hoe het gaat op het examen ; ) en als extra: als je kunt laten zien dat je je bijzondere verrichtingen kent, krijg je er een vrijstelling bij! dus helemaal niks om je zorgen over te maken!!

Ik mag morgen weer rijden, na een maand.. =D
Ja, dat weet ik allemaal wel, maar als die ttt fout gaat dan ga ik met zo'n kutgevoel mijn examen in!
heb je zo snel je examen al dan?
Nou, nee. Ik heb 14 juli mijn TTT en 18 augustus mijn examen. Maar daartussen zitten vakanties van zowel mijzels(14-28 juli) en mijn instructeur(1-15 aug) dus ja..eigenlijk is dat op die manier zo snel al.
Ik heb trouwens alvast een nieuw topic geopend aangezien we een dezer dagen tot de 3000 postings komen en ik nu tijd had om even een leuke OP in elkaar te zetten. Een tabel ofzo beginnen we maar niet aan, maar ik zou wel afrij-data in de OP kunnen zetten als jullie dat leuk vindn.

Rijles!
leuk!
Nieuw topic is geopend, dus op dit topic zit een slotje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven