F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nou ja, ik ga weer ff verder met koken, heb maar wat aangetrokken.

Haha, wat eengeklep hier gezellig.

Bij ons ook de swimsafe met zwemmen, ideaal hoor. Ga hemfloor maar eens passen, dan kan ze die binnenkort misschien ook al wel aan.

Vakantie is hier over een week.

Hier ook veel gebel an de deur maar Tim heeft ook niet altijd zin om te spelen.

Ben wel blij om te horen dat de dag voor iedereen vroeg begint. Floor was vanmorgen omhalf 7 wakker maar tim dan weer om 8 uur.

Ik ga maar eens de kids in bed stoppen, morgen weer veel te vroeg dag.
Whoehaha, hier ook geen vragende kinderen bij de deur. Ze zoeken elkaar buiten maar op. Oudste (en middelste ook) mag ook niet zomaar naar een andere tuin, we zijn daar behoorlijk streng in. Alleen als ze het thuis zijn komen vragen.

Nitro, het blijft hier bij drie, definitief. Dus ik heb me laten steriliseren. Hoeven we ook niet aan de slag met rubbers of zo. Merk dat ik niet meer strikt genoeg zou zijn voor de pil of zo, en gefrunnik met een mirena hoeft ook niet zo nodig.

Marlee, hoe gaan jullie het doen als L nog steeds 5 cent duurder is? Kunnen jullie dan wel op vakantie? Hij heeft er geen last van?

Lau, hoe rijden jullie naar het zuiden? Via Parijs? En hoe laat gaan jullie weg, vroeg zeker?

Zit er hier nog een beetje over te dubben. Inmiddels hebben we de opvang voor de kat wel geregeld, schoonmoeder komt gewoon hier vakantie houden En ze komt al een dag eerder hier heen, dus dat scheelt wel met de laatste dingen inpakken enzo. Heb al aangegeven dat we wat mij betreft om 6 uur wegrijden, zijn we (hopelijk) wat files voor. Of niet, dat kan natuurlijk ook

Nu nog even zoeken naar leuke dingen om te kunnen doen in de omgeving.
Nee, we gaan een stuk rechts van Parijs rijden Tieg, richting overnachtingshotel. Planning is een uur of 7 wegrijden, meestal wordt het dan een uur later We moeten zo'n 700 km eerste dag, tweede dag nog 500.

Ben lekker vanaf morgen al vrij, dagje shoppen met vriendin, waar we ook mee op vakantie gaan. Woensdag dagje met de kinderen en vrijdag samen met man, beetje inpakken, opruimen en relaxen. Ben nu al helemaal in vakantiestemming maart moet vandaag nog werken :(
Huh, en donderdag dan? Of ben je dan net man vrij? Jullie gaan vrijdag weg toch?

Je had zeker een vroegere trein, ik zit nu nl op het station. Oudste is niet fit, klaagt over keelpijn en blaft als een zeehond Hopelijk knapt hij wel gauw op, dit is ook zo sneu. Hij was ook echt niet in zn doen, heel zielig.

Ah, de trein
Oh, heerlijk om te horen al die vakantie verhalen. En lekker zeg, Lau nog maar 1 dag werken. Ik moet nog 5 dagen werken

Wij gaan met het vliegtuig, ben benieuwd hoe dat is midden in het hoogseizoen. Gelukkig hebben we onmogelijke tijden om te vliegen dus dat scheelt

Fijn dat het goed gaat, Tieg. Ik slik wel de pil maar heb veel last van bijwerkingen. Ga toch eens kijken of er niet iets anders is (manlief wil zich niet laten helpen) wat beter werkt!! Maar dat allemaal na de vakantie.
Ik moet nog veel langer werken, wij hebben gaan over 4 weken op vakantie

Maar ja dan zijn jullie weer lekker aan het werk.

Tim heeft nu nog 1 week school en dan vakantie, dan moet hij eerst nog 3 weken naar de bso, zal hij niet blij mee zijn maar ja.

Marlee, ik heb Mirena, bevalt erg goed. Alleen de eerste maanden wat bijwerkingen maar nu vloei ik nauwelijks, nauwelijks pms en ook geen zere rug enzo. Heb de laatste tijd wel elke keer zere borsten maar dat zou ik anders misschien nog erger hebben.

Tieg, hoop dat oudste snel opknapt.

Ik ga snel aan de slag nog druk op het werk en daarna ook thuis.

Moet nog even id kaart regelen voor Tim vanmiddag want had vrijdag geen toestemmings formulier mee. Nog boodschappen, eten maken en vanavond om half 7 ook weer op school voor 10-minuten gesprek.
Oh, ik moet niet vergeten om man de id-kaart van jongste te laten halen morgen. Gaat hij ongetwijfeld vergeten namelijk.

Hmm, roept de conducteur net om dat de ic er nog staat, rijdt die net weg. Nou ja, nu weer verder met de stoptrein.
Ik bedoelde donderdag met man samen en dan rijden we vrijdag weg...

Marlee, misschien gaat de scan wel af als je met L op het vliegveld door de douane moet ;)

Goed dat je het zegt Tieg, nieuwe ID kaart van Nina moeten we ook nog ophalen donderdag...
Ja Lau, die mazzel zal ik wel hebben met L. Ik heb het al een keer eerder gehad met M. Hij was toen anderhalf en we gingen met het vliegtuig naar Menorca. Man en ik mochten doorlopen en bij M ging het alarm af. Werd het kleine mannetje gefouilleerd, echt geen gezicht

Vorige week paspoort opgehaald voor oudste, hij vol trots. Hij mocht namelijk zijn "handtekening" in zijn paspoort zetten.
hier idd ook nieuwe id kaart voor beide meisjes nodig. Maar eerst nog pasfoto's laten maken.

Kindjes aan de deur, check! Ook als ze niet willen, check! (alhoewel dat dan weer heel weinig volkomt).

en mirena ook check. Zou liever knip willen bij man, maar die ziet dat nog niet zo scherp zitten.

marlee, beetje onmogelijk of heel onmogelijke tijden? Moeten jullie ver vliegen? En wat doen ze nu met t muntje?

wij prut nacht achter de rug. meis moest telkens huilen omdat ze zo'n buikpijn had. Eerst naar de wc, en daarna spugen... fijn.

Dus die houden we vandaag maar lekker thuis (man tenminste, ik zit rustig op mn werk).
Redelijk onmogelijk, we moeten om half 5 's ochtends op Schiphol zijn (vertrekken om 6.40 uur) en we komen twee weken later om 0.00 uur 's nachts weer aan!!

Eind deze week weer bellen voor een foto en dan maar kijken of er volgende week nog wat kan gebeuren. Duurt nu al ruim twee weken deze ellende!
Haha, merk wel dat alle kids even oud zijn en nu allemaal toe aan een nieuwe kaart .

Vergeet het toestemmingsformulier niet bij het aanvragen want die had ik dus vrijdag niet bij me. Zul je zien dat ze vandaag zeggen dat de foto niet goed is (vrijdag vertelde ze dat die goed was).

Marlee, waarom heb je een paspoort? Wilde ik eerst doen tot ik zag dat het verschil met id-kaart ruim 40 euro was.

Marlee, waarom is het erg als dat muntje blijft zitten? Kan me nog wel herinneren dat mijn moeder ook eens bij mij of mijn broertje op zoek is geweest naar een muntje maar kan me er geen dokersbezoek bij herinneren.

Nitro, ziek meisje dus, hoop dat ze ook snel opknapt.
Wij hebben toen gekozen voor een paspoort omdat we ook buiten Europa zijn geweest en een ID-kaart is alleen voor Europa en een paar landen daar buiten volgens mij.

Muntje op zich is niet zo erg als dat nog in hem zit. Maar het moet wel uit zijn maag en als het uit zijn maag is dan mag het weer niet blijven hangen in zijn darmen. Probleem bij L is alleen dat hij erg slecht eet en zich nu alweer een paar dagen echt niet lekker voelt. Dus vandaar toch weer een foto deze of volgende week. Daarbij vind ik het ook niet echt een prettig idee, maar dat is mijn probleem
Nitro, sterkte met meis!!
Hoe is het met meis? Hier heerst ook een kots en diarree virus.

Wil ook op vakantie....Nemo gaat gewoon 5 weken naar de bso en dan nog heleboel dagen bij oma. Ik hoop in de herfstvakantie wel weg te kunnen.

Vind het niet erg dat er kinderen aan de deur komen hoor, maar dat ze dan daarna voor het raam blijven staan vind ik echt heel irritant. Hij heeft nu een vriendje die doordeweeks al 5 minuten na uitgaan van school aanbelt en in het weekend continue voor het huis heen-en-weert. Ramt ook de schutting open terwijl die dicht en op de haak is en staat dan ineens bij de achterdeur te gluren.

Als ze samenspelen en Nemo moet eten gaat hij met zijn neus tegen het raam staan kijken hoe wij eten. Word er beetje zenuwachtig van
Vish, daar zou ik ook niet blij van worden hoor. Wij hebben de keuken aan de voorkant en het raam is hoog dus duurt nog wel even voor ze daar goed daarheen kunnen kijken

Nitro, is meis weer een beetje opgeknapt. Hoop maar dat ze het niet heeft doorgegeven aan de rest.

Meis is weer opgeknapt. was een kort virus gelukkig!

Ik zlef gisteren wel misselijk, maar daar bleeft het bij.

Wij doen tegenwoordig de tuindeur op slot als we gaan eten. Anders ook kindjes tegen t raam, en dan eten ze helemaal niet meer.
Hier hetzelfde als bij Nic. Keuken aan voorkant, hoge ramen...

Nitro, gelukkig is meis weer opgeknapt. Voel jij je ook weer beter?

M vandaag voor het eerst een hele dag naar de bso weer deze vakantie. Hij had geen zin, maar toen hij er eenmaal was heb ik hem niet meer gezien. Dus dat is een goed teken.
Casey, er staat een berichtje voor je in de AK.
nitro
Mag ik even balen? Oudste loopt al een paar dagen met een blafhoest en koorts; nu is middelste ook begonnen. Maar het klinkt bij haar enger, meer piepen, en ze doet wel moeite met ademhalen. Ik zit er dan niet zo op te wachten dat jongste straks ook begint. Straks de dokter maar even bellen.
Tieg dat is idd balen! Hoop dat ze jongste niet aansteken en het snel opknapt!

Hoe is het dopen gegaan?

en gingen jullie nu dit weekend al op vakantie?

hier weinig nieuws, ben eindelijk weer begonnen met foto's uitzoeken. Moet vanaf dat mannetje 3 maanden is... dus een flinke klus. en eigenlijk is het veel te mooi weer om op zolder achter de pc te zitten, maar ja anders komt het er nooit van.
Tieg, piepende ademhaling is niet goed. Hopelijk wordt jongste overgeslagen.

Nitro, moet ook nog zoveel uitzoeken. Heb nog wel een stapeltjes liggen om in te plakken maar slechts de eerste week van Floor zit in het boek.

Het is nogal een tijdrovende klus.

Floor is op moment zo vroeg wakker. Ik lag gisteren om 8 uur in bed en ben om kwart voor 10 gaan slapen. Vanavond maar weer want ben nog steeds doodop.

Ik ga maar eens aan het werk, het schiet niet op. Nog 3 weken en dan is het vakantie. Zaterdag eerst nog een dagje shoppen met mijn moeder, heb ik zo'n zin in.
Tieg,ben je nog bij de dokter geweest?

Ben een beetje lui vandaag, al 2 dagen vroeg naar bed maar blijf moe. Vanavondnog maar een keer op tijd naar ben met een wijntje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven