Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ohjaaa: welkom thuis Miranda

(lekker kitsch-plaaje )

Enne... uit strategische overwegingen zeg ik maar nix naars over Xan's eventuele verwendheid en vaatwasser

Straks een borrel, omdat het kantoor verhuisd is... denk dat ik maar naar huis ga, want 70% van de collega's is ontevreden over verhuizing, dus ik voorzie een hoop gezeik, waar ik geen zin in heb.....
Peas on earth!
Lief dat jullie allemaal meeleven

Ik hoefde niet te gaan omdat ik volgens mijn moder toch niks kon doen. Bovendien woon ik in de Randstad en zij in het zuiden des lands. Ik ben er dus ook niet zo snel. Het gaat redelijk met hem. Hij ligt op de intensive care en hij zal ook nog wel even in het ziekenhuis blijven. Hij is namelijk diabetes patient, en zijn suiker was ook zwaar ontregeld. Verder wist zij nog niks. Ze ging er nu heen, ze wonen niet samen.
heeft mm xx gestuurd via sms (sorry kon t niet laten)maar geen reactie
Zo mensen, wat een ontwikkelingen zeg! Vleer, heb je alweer wat van MM gehoord? Ik vind het maar apart hoor. Jouw reactie op dat afrekenen van dat drankje kan ik me trouwens ook goed voorstellen. Ik vind diep in mijn hart dat de man de eerste keer zeker moet betalen, de volgende keer stel ik voor te betalen. En als de date me niet bevalt, stel ik altijd voor om te splitten, ook als man wil betalen.

Prinsesje, even de halve waarheid vertellen op het forum hahaha! Het belangrijkste weglaten he! Ondertussen de nacht lekker bij Xan doorgebracht. Nou ik hoop dat het leuk was!

Pop weer wat gehoort van LK? Wordt het een date?
Nu het allerbelangrijkste moment van de dag:

Hoi Xan!
Sun.. hij heeft inmiddels een mailtje gestuurd.. En ik heb er 1 terug gestuurd... Ben daar eerlijk in geweest en geen idee wat hij erop heeft te zeggen. Merk t vanzelf..
Leaf wat een rotnieuws zeg! veel sterkte. voor jou en je moeder... hoopt dat hij snel weer opknapt.

rotcollega is weg. ben vanmiddag gewoon weggegaan had geen zin om iets te zeggen in de trant van laatste dag he, dus zei gewoon tot vrijdag....

iedereen zei wat terug behalve hij.

ben wel blij. nu kan ik weer ontspannen naar het werk :D.

vanaaf nog even flink aan de slag voor school. die stapel lijkt ook maar niet lager te worden... Maar gelukkig gaan we snel richting het weekend...
quote:Vleermuis28 schreef op 23 januari 2008 @ 16:02:

heeft mm xx gestuurd via sms (sorry kon t niet laten)maar geen reactiealleen xx?? kon hij der niks meer van maken... hier zou ik ook niet op reageren... want zeg nou zelf. is geen vraag. staat geen vraagteken achter dus hoef je ook niet te antwoorden :P
Daan ik had hem xx gestuurd.. en kreeg rond 17uur een mail van hem.. Heb er op gereageerd op die mail.. Maar vind t ergens weer zwak van hem dat ie mij niet gewoon ff belt
Daan succes met je schoolwerk ..
Vleer, wat vervelend zeg dat het op deze manier nu verloopt. Ik hoop voor je dat hij je alsnog belt en jullie het er nog over kunnen hebben.

Daantjuh fijnd dat je van die collega af bent. Succes met je schoolwerk!
quote:sunshineforever schreef op 23 januari 2008 @ 17:09:

Prinsesje, even de halve waarheid vertellen op het forum hahaha! Het belangrijkste weglaten he! Ondertussen de nacht lekker bij Xan doorgebracht. Nou ik hoop dat het leuk was!

Excuses excuses... jahoor, was leuk. Xan's logeerbed slaapt prima

Trouwens, Pop een deet? Ik heb iets gemist. Zo even teruglezen hoor.... Vertel vertel vertel....

quote:sunshineforever schreef op 23 januari 2008 @ 17:10:

Hoi Xan!

Whahahahahahahaha

Hmmm daarstraks was Vleertjes bericht nog uitgebreider en heb dat gelezen. MM maakt niet echt bijster goede indruk op mij....

Mijn dag kwam uiteindelijk toch nog goed. Ben hard uitgelachen door collega's dat ik voor niets naar AndereKantVanHetLand was gereden, kreeg als troost chocoladekoekjes, heb toch nog gezellig geborreld, en daarnet vriendinnetje-van-ooit een uur aan de telefoon gehad en fijn bijgekletst en dingen uitgepraat waardoor vriendschap stil gelegen heeft. Gaan elkaar volgende week zien en bijkletsen, dus ben blij

Ondertussen vern**k ik m'n schorre stem door weer eens keihard (en vooral 5 keer ) m'n favoriete-liedje-van-dit-moment mee te zingen... Ohh hij is alweer afgelopen... nog EEN keertje dan...
Peas on earth!
O sorry vleer verkeerd gelezen!!

gaat weer verder met school. wil voor middenacht wel klaar zijn...
quote:sunshineforever schreef op 23 januari 2008 @ 17:10:

Hoi Xan!Hoi schatje!, alles goed?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 januari 2008 @ 18:55:

Excuses excuses... jahoor, was leuk. Xan's logeerbed slaapt prima

Dûûûûûûûûhhh!
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 23 januari 2008 @ 19:49:

[...]

Hoi schatje!, alles goed? Met mij gaat het goed hoor! Met jou ook? Nog blij met Prinsesje? Ben je wel lief voor haar? Zorg je wel goed voor haar? Al samen salami gegeten?
Ja Sun...alles goed.... Ben nog steeds blij met Prinses...de rest zou je toch echt aan haar moeten vragen (lijkt me écht verstandiger....;-))
Prinses: dank je voor je tekst op Hyves.. Lieffff

Heb MM nog gebeld maar nam de telefoon niet op en ben maar gewoon heel eerlijk geweest in een smsje.. Dat ik hem te leuk vind om zomaar te laten gaan , maar als hij niet verder wil en mijn ware ik niet wil ontdekken ik dat erg jammer zou vinden..

Behoorlijk kwestbaar opgesteld dus.. Nu doe ik helemaal niets meer , voor ik weer in een pusherig gedoe beland.. Weinig zin daarin.
Wat rustig hier zeg
hi allemaal,

ben weer laat thuis, jullie slapen vast al.....bedankt voor de welkom thuis wensen! x
Hoe heb je t gehad Miran ?
Goeiemorgen allemaal!

Vleer, nog iets van MM gehoord? Wel goed voor jezelf zorgen hoor, hij klinkt inenen helemaal niet zo lief (meer).

Leaf, ook van mij beterschap voor je moeders vriend. Dat zijn nooit grappige dingen.

Miranda, heimwee klinkt als goede vakantie...
Goedemorgen..

Vannacht op bed kotsberoerd , en ook daadwerkelijk aantal keren naar de wc gerend om te moeten overgeven.. brrrr

Mij vanmorgen maar ziek gemeld , amper geslapen en nog steeds beroerd.. Bah..

Niks van MM gehoord, vind t ook wel prima eigenlijk zo
Beterschap Vleer, doe maar ff rustig aan en jammer dat het zo gelopen is met MM.

Ja vakantie was heerlijk, ging snel zo'n week maar was heerlijk om weer oude vrienden op te zoeken en te genieten van zon/zee/strand

Heb niet de tijd om al die pagina's terug te lezen, sorry...maar leuk dat het goed klikt tussen Prinses en Xan, veel plezier samen.

Ben druk..komende week 2 dates met de nieuwe RP contacten, oeps...

ben benieuwd! De oude date laat nog niets meer van zich horen, erg jammer, maar vooral voor hem hehehe.....tja...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven