Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
maandag 4 juli 2011 om 17:21
Jullie ook verhuisd? Gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen! Leuk, zo'n mooi eikenbos. Passen jullie wel op voor teken en de andere gevaren die hier op de loer liggen? Jullie zijn met storm altijd welkom in het Landhuis. Maar wel via de keuken, wij houden het graag netjes.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 4 juli 2011 om 17:22
maandag 4 juli 2011 om 17:23
We hebben nog een hutje in Nl en zijn bezig om er eentje te kopen voor later. Maar we blijven zeker nog hier tot de oudste haar middelbare af heeft. Die heeft nu zo'n druk sociaal leven hier,( lees vriendje en feestjes) die moet er niet aan denken om weer overnieuw te beginnen daar. Denk dat ze zichzelf laat adopteren dan.
Heb niet zo'n heel goede band met mijn fam in nl dus via de webcam gaat het eigenlijk beter tussen ons dan ooit haha. En als je hier gaat wonen heb je zeker elke 3 maanden wel visite, ineens boekt iedereen Curacao als bestemming. Toevallig komt er vanmiddag weer een vriendin, alleen blijft ze deze keer niet bij mij, omdat ze vorige keer hier iemand ontmoet heeft en nu bij hem gaat bivakkeren.
Heb niet zo'n heel goede band met mijn fam in nl dus via de webcam gaat het eigenlijk beter tussen ons dan ooit haha. En als je hier gaat wonen heb je zeker elke 3 maanden wel visite, ineens boekt iedereen Curacao als bestemming. Toevallig komt er vanmiddag weer een vriendin, alleen blijft ze deze keer niet bij mij, omdat ze vorige keer hier iemand ontmoet heeft en nu bij hem gaat bivakkeren.
maandag 4 juli 2011 om 17:24
quote:mrsstanleywalker schreef op 04 juli 2011 @ 17:21:
Jullie ook verhuisd? Gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen! Leuk, zo'n mooi eikenbos. Passen jullie wel op voor teken en de andere gevaren die hier op de loer liggen? Jullie zijn met storm altijd welkom in het Landhuis. Maar wel via de keuken, wij houden het graag netjes.hoi mrs thanks
Jullie ook verhuisd? Gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen! Leuk, zo'n mooi eikenbos. Passen jullie wel op voor teken en de andere gevaren die hier op de loer liggen? Jullie zijn met storm altijd welkom in het Landhuis. Maar wel via de keuken, wij houden het graag netjes.hoi mrs thanks
maandag 4 juli 2011 om 17:24
Jullie ook verhuisd? Gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen! Leuk, zo'n mooi eikenbos. Passen jullie wel op voor teken en de andere gevaren die hier op de loer liggen? Jullie zijn met storm altijd welkom in het Landhuis. Maar wel via de keuken, wij houden het graag netjes.Lijkt me ook leuk, zo'n Landhuis. Maarre ... hebben jullie daar geen last van Teken aan de Wand ?
Jullie ook verhuisd? Gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen! Leuk, zo'n mooi eikenbos. Passen jullie wel op voor teken en de andere gevaren die hier op de loer liggen? Jullie zijn met storm altijd welkom in het Landhuis. Maar wel via de keuken, wij houden het graag netjes.Lijkt me ook leuk, zo'n Landhuis. Maarre ... hebben jullie daar geen last van Teken aan de Wand ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 4 juli 2011 om 17:25
quote:Donkeyshot schreef op 04 juli 2011 @ 17:22:
[...]
Jij moet niet kijken, jij moet eens aan kritisch zelfonderzoek gaan doen. Neem er gerust de tijd voor. Kom nog maar eens terug als je wat beter doorhebt hoe irritant je overkomt op anderen.
nou nou
Matth, je moet helemaal niets, althans vind ik.
Je mag best aangeven dat je niet tegen vloeken kunt, echter, het helpt wellicht als je het minder gebiedend overbrengt alhier;
dus niet zeggen dat men niet mág vloeken en tieren in naam van wie dan ook, maar gewoon zeggen dat je het vervelend vindt.
Zoals IEDEREEN dingen heeft die hij/zij vervelend vindt.
[...]
Jij moet niet kijken, jij moet eens aan kritisch zelfonderzoek gaan doen. Neem er gerust de tijd voor. Kom nog maar eens terug als je wat beter doorhebt hoe irritant je overkomt op anderen.
nou nou
Je mag best aangeven dat je niet tegen vloeken kunt, echter, het helpt wellicht als je het minder gebiedend overbrengt alhier;
dus niet zeggen dat men niet mág vloeken en tieren in naam van wie dan ook, maar gewoon zeggen dat je het vervelend vindt.
Zoals IEDEREEN dingen heeft die hij/zij vervelend vindt.
maandag 4 juli 2011 om 17:25
Mevrouw Walker, misschien is het een idee om eens bij elkander op de thee te komen, wij moeten ten slotte ons huis nog helemaal inrichten en wellicht kunnen we bij jou op het kasteel wat woon decoratie tips opdoen!
Khe, niet echt een slecht vooruitzicht hoor, de komende jaren daar vertoeven
Khe, niet echt een slecht vooruitzicht hoor, de komende jaren daar vertoeven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 juli 2011 om 17:27
quote:gaia9 schreef op 04 juli 2011 @ 17:25:
[...]
nou nou
Zoals IEDEREEN dingen heeft die hij/zij vervelend vindt.Nou hij begon vanochtend nog verschrikkelijk te provoceren op het voorgaande topic en toen ik hem vriendelijk verzocht om niet teveel te oordelen had hij het over dat ik hem beschuldigde...
[...]
nou nou
Zoals IEDEREEN dingen heeft die hij/zij vervelend vindt.Nou hij begon vanochtend nog verschrikkelijk te provoceren op het voorgaande topic en toen ik hem vriendelijk verzocht om niet teveel te oordelen had hij het over dat ik hem beschuldigde...
maandag 4 juli 2011 om 17:29
quote:xalvadora schreef op 04 juli 2011 @ 17:27:
[...]
Nou hij begon vanochtend nog verschrikkelijk te provoceren op het voorgaande topic en toen ik hem vriendelijk verzocht om niet teveel te oordelen had hij het over dat ik hem beschuldigde...
Yep ik heb het gelezen.
Begrijp beide kanten vh verhaal.
Nogmaals, we moeten allemaal proberen niet te snel te oordelen, vind ik
[...]
Nou hij begon vanochtend nog verschrikkelijk te provoceren op het voorgaande topic en toen ik hem vriendelijk verzocht om niet teveel te oordelen had hij het over dat ik hem beschuldigde...
Yep ik heb het gelezen.
Begrijp beide kanten vh verhaal.
Nogmaals, we moeten allemaal proberen niet te snel te oordelen, vind ik
maandag 4 juli 2011 om 17:30
maandag 4 juli 2011 om 17:32
Jullie ook verhuisd? Gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen! Leuk, zo'n mooi eikenbos. Passen jullie wel op voor teken en de andere gevaren die hier op de loer liggen? Jullie zijn met storm altijd welkom in het Landhuis. Maar wel via de keuken, wij houden het graag netjes.
Veelen dank voor deesch hartverwarmende uitnodiging!
Dat was inderdaad eveneens mijn intentie, ik hou het graag ook ordentelijk, gezellig, en netjes
Veelen dank voor deesch hartverwarmende uitnodiging!
Dat was inderdaad eveneens mijn intentie, ik hou het graag ook ordentelijk, gezellig, en netjes