Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
dinsdag 5 juli 2011 om 08:09
quote:khemam schreef op 04 juli 2011 @ 23:50:
....
als jullie hulp nodig hebben kan ik allicht ff rondvragen.
Periode en wensen zijn wel belangrijk, en budget natuurlijk. Verder ben ik een geweldige tourguide en weet ik alle verborgen hotspots.
Khemam wat n geweldig aanbod! Super
Xal en ik gaan elkaar eerst nader 'verkennen', even kijken of we op z'n minst door 1 deur kunnen, en dan bekijken we of er een evt. reisje naar de zon inzit...
....
als jullie hulp nodig hebben kan ik allicht ff rondvragen.
Periode en wensen zijn wel belangrijk, en budget natuurlijk. Verder ben ik een geweldige tourguide en weet ik alle verborgen hotspots.
Khemam wat n geweldig aanbod! Super
Xal en ik gaan elkaar eerst nader 'verkennen', even kijken of we op z'n minst door 1 deur kunnen, en dan bekijken we of er een evt. reisje naar de zon inzit...
dinsdag 5 juli 2011 om 09:16
quote:matth0 schreef op 05 juli 2011 @ 08:32:
gaia mail sturen of toch niet?Moet je zelf weten matth; feit dat ik mijn adres hier heb gezet is mijn eigen verantwoording dus ieder voor zich
Zoals ik al zei, als je even meldt dát je hebt gemaild en hoe laat, anders open ik het niet (alles van onbekende adressen komt automatisch in junkmailbox)
gaia mail sturen of toch niet?Moet je zelf weten matth; feit dat ik mijn adres hier heb gezet is mijn eigen verantwoording dus ieder voor zich
dinsdag 5 juli 2011 om 09:18
Khe,Xal en Gaia, mag ik ook mee?
Please,please,please,please????
Gaia ik ga je zo mailen!
Loop nu eerst even de hond uit te laten en daarna ga ik een stukkie hardlopen.
Mag ik even zeggen dat ik echt een ontzettend leuke eikel heb!
Voor aanstaande zaterdag heeft hij kaartjes gekocht voor een ballet!
Dat vindt hij natuurlijk 3X niets maar hij wilde ook eens iets doen waar ik echt helemaal dol op ben...
Please,please,please,please????
Gaia ik ga je zo mailen!
Loop nu eerst even de hond uit te laten en daarna ga ik een stukkie hardlopen.
Dat vindt hij natuurlijk 3X niets maar hij wilde ook eens iets doen waar ik echt helemaal dol op ben...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 juli 2011 om 09:21
dinsdag 5 juli 2011 om 09:37
quote:Summerdance schreef op 05 juli 2011 @ 09:18:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 5 juli 2011 om 10:44
Fuckerdefuckerdefuck!!!
Het is nu al heet buiten..
Ik, wilde lekker een kilometer of 7 hardlopen, na 5 kilometer had ik echter al het gevoel dat ik al mijn vocht eruit gezweet had...
Nu heerlijk op mijn terras aan het bijkomen
Vanmiddag ook nog een stukje skaten, en dan heb ik wel weer genoeg geexercised!
Nu eerst Gaia mailen!
Het is nu al heet buiten..
Ik, wilde lekker een kilometer of 7 hardlopen, na 5 kilometer had ik echter al het gevoel dat ik al mijn vocht eruit gezweet had...
Nu heerlijk op mijn terras aan het bijkomen
Vanmiddag ook nog een stukje skaten, en dan heb ik wel weer genoeg geexercised!
Nu eerst Gaia mailen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 juli 2011 om 11:21
quote:Summerdance schreef op 05 juli 2011 @ 10:46:
@Gaia: 10.45
Yep got it!
matth ik ga niet op het forum vermelden wat er in de mails staat... Dit ten eerste t.a.v. privacy, en gezien ik juist niet voor niets mijn mailadres hier heb gegeven... Om dus buitenom het forum info te kunnen uitwisselen. Snap je?
@Gaia: 10.45
Yep got it!
matth ik ga niet op het forum vermelden wat er in de mails staat... Dit ten eerste t.a.v. privacy, en gezien ik juist niet voor niets mijn mailadres hier heb gegeven... Om dus buitenom het forum info te kunnen uitwisselen. Snap je?
dinsdag 5 juli 2011 om 11:29