Beffen na klaarkomen van man? Cleanup

25-07-2010 22:32 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn fantasie (overigens een paar keer mogen doen) is om een vrouw te beffen, maar pas nadat ik in haar ben klaargekomen. Het resultaat lijkt me duidelijk.

Voor veel mannen waarschijnlijk een turnoff, maar er zijn hele websites over te vinden. Wat vinden jullie ervan om te doen of te ondergaan?
Ik moet er overigens wel bij zeggen dat het alleen opwindend is als degene die het doet er 'helemaal in opgaat'. Het genieten van een ander doet genieten....
Ik zou het niet erg vinden als een man dat doet. Ben alleen nog nooit een man tegen gekomen die zijn eigen sperma wil proeven. Vind toch dat veel mannen daar moeilijk over doen. Maar ik zou zeggen; gewoon doen. Volgens mij houdt geen vrouw je tegen ;)
Ik heb t weleens geslikt van mezelf

Big deal
quote:Richard035 schreef op 25 juli 2010 @ 23:38:

Maar als je echt in je partner spuit, dan heb je daar toch niet per se last (of profijt) van tijdens het beffen? Je likt toch met name bij haar clit? Sorry
quote:Isatim schreef op 05 december 2010 @ 18:42:

[...]

SorryHehe, tijd voor een lesje beffen voor dummies vrees ik :P ...
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Maar goed dat die post van Richard heeeeel oud is. Zou hij ondertussen kunnen beffen?????
Mag het hopen IDH!!! sneu voor zijn partner anders???
Beetje extra eiwitten is erg gezond hoor,ga zo door
Tja. Ge-upped voor makeuplover. Zelf zeker een. fan.

@idh. Ga er inderdaad zelf helemaal in op. En vies is dan erg lekker.......
Meneer nieuwsgierig, is er al eens een vrouw spuitend klaargekomen in/op jou mond? (is Geiheil!)
quote:efenem schreef op 05 december 2010 @ 15:02:

@missterry

Niet beffen en niet zoenen na het pijpen.....jeetje.....

Ik vind dat je echt niet "veeleisend" bent hoor. Ik ken eerlijk gezegd geen mannen die het niet lekker vinden om te beffen.

Maar waarom vind hij dat dan maar niks?hij vind t vies, smaak en idee... heeft t wel eens gebeft maar is niet leuk hij trekt gezicht als oorwurm dan hoeft t voor mij al niet meer. ik snap t niet, want ik vind t wel lekker, maar ja ik houd ook niet van champignons en hij wel... miss toch kwestie van smaak haha!
@idh, helaas niet. Lijkt me ontzettend geil. Ben jij weleens spuitend gekomen op die manier? Wat vond je partner toen?
Ja laatst. Mijn man was ontzettend gulzig en dat was dan weer ontzettend opwindend voor mij.....

Aanrader als je de kans krijgt!
Ik vind dit heel geil om te doen bij mijn vriendin.

Vaak wordt ik daarna weer opnieuw opgewonden.

Ben ook niet vies van de smaak van mijn eigen sperma, dat helpt ook wel.
Zie de laatste tijd veel nieuwe namen op het forum. Benieuwd naar de meningen over dit topic. Vandaar dat ik hem 'up'.
Ik vind beffen heerlijk om te doen. En dat is ook wel eens geweest nadat ik in haar ben klaar gekomen.

Dat is geil, maar ik ben ook niet vies van mezelf.
Als hij zijn eigen sperma wil proeven en me dan nog wil beffen, totaal geen probleem mee! Nog niet meegemaakt, omdat vriendlief erg moeilijk klaarkomt.Wel al gebeft na het penetreren, absoluut geen moeite mee.
Edit
De gedachte än zich is opwindend, denk dat ik tegenwoordig te zwak ben om het te kunnen hebben.. (ben man btw)
Ja, ik vind dat zeker opwindend. Vraag me uberhaupt af waarom de meeste/sommige (?) mannen vies zijn van hun eigen sperma maar wel graag in de vrouw haar mond willen spuiten..

Ik ben niet vies van mezelf en hij gelukkig ook niet, kunnen we allebei van genieten!
Als ik goed opgewonden ben vind ik vrijwel niets vies. Ik vind het wel belangrijk om vooraf (allebei) schoon te zijn, maar dan mag seks best "wat vunzige" seks zijn, dat (of het vooruitzicht daarop) windt mij juist extra op. Voor echt overgeven aan lekkere (ongeremde) seks moet je niet vies zijn van je partner en ook niet van jezelf, denk ik.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Okay bedankt voor de reacties, mijn conclusie.

Blijkbaar is het voor vrouwen (deels) toch wel extra opwindend t.o.v. Normaal beffen. Hoop mannen trekken het gewoon niet, degene die het wel aantrekt hebben gereageerd.
Mijn ex wilde dat niet, ook niet als we met condoom hadden gevreeën dan kon hij de geur niet hebben... omgekeerd vond ik zijn sperma ook smerig dus dat leek dan wel weer 'eerlijk'. (overigens pijpte ik hem wel, maar liet hem dan dus niet in mijn mond klaarkomen)
Hoi,

In verband met topic "eindigen met oraal" van laatste dagen 'up' ik deze ook nog een keer.

Gr.

MN
quote:MeneerNieuwsgierig schreef op 27 maart 2011 @ 23:18:

Okay bedankt voor de reacties, mijn conclusie.

Blijkbaar is het voor vrouwen (deels) toch wel extra opwindend t.o.v. Normaal beffen. Hoop mannen trekken het gewoon niet, degene die het wel aantrekt hebben gereageerd.

Nou, omdat je het speciaal heb ge-upt dan:

ik persoonlijk vind het niet extra opwindend tov normaal beffen, maar mijn lief vind de combi met zijn sperma niet lekker qua smaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven