Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
.
Wat kan je je voorstellen de zoen?
In zn bil Nerd_?
.
.
Leuk zelfbeeld.
.
quote:matth0 schreef op 05 juli 2011 @ 21:14:

Kan ik me wel voorstellen xal. (dat een vrouw alleen al bij de gedachten van zoenen met mij, al jakkes denkt.)En waarom zou ze dat denken ? Wat zou jou onaantrekkelijk maken voor een vrouw ? En wat zou je daaraan kunnen doen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Made in jeruzalem
Jeetje Ronnie vervelend, ik hoop dat het snel omlaag gaat!

Nerd!!! We hebben je gemist! Alles oke? Kom je effe een amerreto met me drinken hiernaast! Kussss!
Ow heb je je post weer aangepast Matthooo... Gut wat zit jij toch in de slachtofferrol... Alleen dat al is ontzettend onaantrekkelijk voor een vrouw!
quote:Donkeyshot schreef op 05 juli 2011 @ 21:24:

[...]

Donkey bij deze ontvoer ik je naar huize KP op overig voor een drankje!
Is natuurlijk de uitgelezen manier om aandacht op een forum te trekken. Helaas is hij al een tijdje door zijn biezen mandje heengevallen, alleen wil het nog niet helemaal doordringen ben ik bang.
Zeg Matt

Ik heb niet zoveel van je gelezen eerlijk gezegd, omdat ik helemaal niet van types houd die zo onzeker zijn, en de hele dag alleen maar over god praten.

Mocht je ooit serieus een vrouw willen hebben dan stel ik voor dat je eens een assertiviteits cursus gaat doen, en voor jezelf gaat denken ipv via de bijbel. Ocverigens zou ik wel een gelovige vriendin zoeken als ik jou was.

Succes.
Met de bijbel is niets mis. Wel met bepaalde interpretaties...
.
@xal

Ik zeg ook niet dat er iets mis is met de bijbel, hoewel ik zelf niet gelovig ben. Maar ik vond dat sommige gelovigen niet zo goed voor zichzelf denken. Hun antwoord bestaat altijd uit een of andere leus (of hoe noem je dat) uit de bijbel

@mat

Oke, als dat vind moet je dat natuurlijk vooral doen, als daar e interesse ligt. Denk dan wel dat je dan ook naar een vrouw moet zoeken die net zo in het leven staat als jij. Lijkt me ook niet dat je een relatie wilt met een ongelovige of wel?

@Khemam

Sorry jij hebt expres dit topic geopend en nu begin ik weer over het geloof! Was de laatste post hierover!

Exucese moi!
quote:elfje26 schreef op 05 juli 2011 @ 21:32:

Zeg Matt

Ik heb niet zoveel van je gelezen eerlijk gezegd, omdat ik helemaal niet van types houd die zo onzeker zijn, en de hele dag alleen maar over god praten.

Mocht je ooit serieus een vrouw willen hebben dan stel ik voor dat je eens een assertiviteits cursus gaat doen, en voor jezelf gaat denken ipv via de bijbel. Ocverigens zou ik wel een gelovige vriendin zoeken als ik jou was.

Succes.Och Elfje....dat is al uitentreuren aangekaart op het vorige topic
quote:Dibbes1 schreef op 05 juli 2011 @ 21:46:

[...]

Och Elfje....dat is al uitentreuren aangekaart op het vorige topic Exucese moi! Moutarde!
quote:elfje26 schreef op 05 juli 2011 @ 21:50:

[...]

Exucese moi! Moutarde! Bitterbal erbij?
Dat ga ik niet allemaal lezen. Enlighten me mattho (pun intended). Vertel eens wat over je sombere levenshouding en hoe dat zo komt.
Jongens kreeg net van elfje26 te horen dat sokken in je hakken heeeeelemaal hot zijn.

Graag jullie mening.

Helemaal geil voor een blinde
quote:elfje26 schreef op 05 juli 2011 @ 21:30:

[...]

Donkey bij deze ontvoer ik je naar huize KP op overig voor een drankje![afbeelding]
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Voor geiten wollen sokken wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven