Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
dinsdag 5 juli 2011 om 20:37
quote:xalvadora schreef op 05 juli 2011 @ 20:35:
Ik kijk nu naar dat TLC, de zogenaamde nieuwe vrouwenzender op Animal Planet vanaf 18:00
Kijken meer mensen/vrouwen daarnaar?
Nu gaat het over modelagency.Nee ik ga zo lekker naar crime kijken, we mogen van Telfort de interactive tv uitproberen (1 maand testen) en daar is 1 kanaal die over niks anders gaat
Ik kijk nu naar dat TLC, de zogenaamde nieuwe vrouwenzender op Animal Planet vanaf 18:00
Kijken meer mensen/vrouwen daarnaar?
Nu gaat het over modelagency.Nee ik ga zo lekker naar crime kijken, we mogen van Telfort de interactive tv uitproberen (1 maand testen) en daar is 1 kanaal die over niks anders gaat
dinsdag 5 juli 2011 om 20:41
Ik ben echt heel erg, kijk als er iets bij mij in de straat of om de hoek gebeurd ben ik de 1e die naar binnen gaat en er niet rond ga hangen, maar tv vind ik wel weer leuk omdat je meer inside information krijgt, zo heb ik ook geleerd hoe je zo perfect mogelijk kan moorden, maar dat het nooit zo perfect is dat er geen sporen zijn, die niet worden achter gelaten, er is altijd iets te vinden hoe miniscuul ook
dinsdag 5 juli 2011 om 20:45
quote:ronniemitchel schreef op 05 juli 2011 @ 20:41:
Ik ben echt heel erg, kijk als er iets bij mij in de straat of om de hoek gebeurd ben ik de 1e die naar binnen gaat en er niet rond ga hangen, maar tv vind ik wel weer leuk omdat je meer inside information krijgt, zo heb ik ook geleerd hoe je zo perfect mogelijk kan moorden, maar dat het nooit zo perfect is dat er geen sporen zijn, die niet worden achter gelaten, er is altijd iets te vinden hoe miniscuul ook altijd handig...
Ik ben echt heel erg, kijk als er iets bij mij in de straat of om de hoek gebeurd ben ik de 1e die naar binnen gaat en er niet rond ga hangen, maar tv vind ik wel weer leuk omdat je meer inside information krijgt, zo heb ik ook geleerd hoe je zo perfect mogelijk kan moorden, maar dat het nooit zo perfect is dat er geen sporen zijn, die niet worden achter gelaten, er is altijd iets te vinden hoe miniscuul ook altijd handig...
dinsdag 5 juli 2011 om 20:46
dinsdag 5 juli 2011 om 20:48
dinsdag 5 juli 2011 om 20:48
quote:khemam schreef op 05 juli 2011 @ 20:34:
Sorry hoor RM dat ik jullie gesprek zo ruw onderbreek maar als andere mensen posters aan gaan vallen om die dwaas te verdedigen en daardoor dus hardstikke leuke mensen wegjagen gaat het mij mij borrelen.
sow, ben het kwijt.Kheu....adem in adem uit . Relativeren is keyword in zo'n geval, ook al snap ik dat je op je handen zit .
Sorry hoor RM dat ik jullie gesprek zo ruw onderbreek maar als andere mensen posters aan gaan vallen om die dwaas te verdedigen en daardoor dus hardstikke leuke mensen wegjagen gaat het mij mij borrelen.
sow, ben het kwijt.Kheu....adem in adem uit . Relativeren is keyword in zo'n geval, ook al snap ik dat je op je handen zit .
dinsdag 5 juli 2011 om 20:50
quote:khemam schreef op 05 juli 2011 @ 20:34:
sow, ben het kwijt.
Eensch. Er is nota bij de bene een heel oersaai praattopic waar hij zijn gang kan gaan en waar iedereen de wijk heeft genomen vanwege zijn rare gedoe. Daar kan hij lekker zijn gang gaan.
Maar in plaats daarvan komt hij gewoon hier binnenstiefelen en begint hier ook weer te klieren. En wie er wat van zegt krijgt op zijn kop. Sja, zo jaag je de leuke mensen wel weg.
sow, ben het kwijt.
Eensch. Er is nota bij de bene een heel oersaai praattopic waar hij zijn gang kan gaan en waar iedereen de wijk heeft genomen vanwege zijn rare gedoe. Daar kan hij lekker zijn gang gaan.
Maar in plaats daarvan komt hij gewoon hier binnenstiefelen en begint hier ook weer te klieren. En wie er wat van zegt krijgt op zijn kop. Sja, zo jaag je de leuke mensen wel weg.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 5 juli 2011 om 20:59
Nerdy, je weet dat er zo ongeveer een half forum naar je op zoek is hè?
Dibs...leuk hè kinderen...
IK heb het nog steeds godsliederlijk heet zeg
Ga zo maar eens even douchen
OH...douchen!!!
De verwarmingsman is geweest gisteren om 10.00
Weten jullie wat het nou was?
Ik heb een spaar douche kop
Je weet wel, goed voor het milieu en zo
Maar niet zo goed voor printerplaatjes voor een ketel van 8 jaar
Wat blijkt, doordat spaardouchekop zijn water niet kwijt kan slaat hij zijn water terug.
Daar schrikt vervolgens de printerplaat weer van, en die brandt door
Dus...nieuwe printerplaat, spaardingetje uit de douchekop gehaald et voila.... warm water!!
En buiten warm, heb ik ook nog eens heul veul water.....
Dibs...leuk hè kinderen...
IK heb het nog steeds godsliederlijk heet zeg
Ga zo maar eens even douchen
OH...douchen!!!
De verwarmingsman is geweest gisteren om 10.00
Weten jullie wat het nou was?
Ik heb een spaar douche kop
Je weet wel, goed voor het milieu en zo
Maar niet zo goed voor printerplaatjes voor een ketel van 8 jaar
Wat blijkt, doordat spaardouchekop zijn water niet kwijt kan slaat hij zijn water terug.
Daar schrikt vervolgens de printerplaat weer van, en die brandt door
Dus...nieuwe printerplaat, spaardingetje uit de douchekop gehaald et voila.... warm water!!
En buiten warm, heb ik ook nog eens heul veul water.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 juli 2011 om 21:09