Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
dinsdag 5 juli 2011 om 22:22
Ow... *kijkt beteutert* elke keer als ik eej djumpsoet aantrek is het net of ik gehuld ben ik een KOMO vuilniszak...
Die Arabische schoentjes vind ik dan wel weer geinig...
Zou ik dan ook met mijn vet rolletjes een soort buikdansje kunnen gaan doen en zo...
Met zo'n riem met van die muntjes eraan..
Oh ik zie nu...een heel pakje is ook wel leuk
Zou ik dan ook met mijn vet rolletjes een soort buikdansje kunnen gaan doen en zo...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 juli 2011 om 22:24
quote:Summerdance schreef op 05 juli 2011 @ 22:22:
[afbeelding]Best wel geyl hoor Summer, dat pakje. En als je gaat buikdansen moet je inderdaad juist wel wat vet op je buik hebben. Kan je lekker sensueel laten golven ...
[afbeelding]Best wel geyl hoor Summer, dat pakje. En als je gaat buikdansen moet je inderdaad juist wel wat vet op je buik hebben. Kan je lekker sensueel laten golven ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij