goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 5 juli 2011 om 23:54
nee op het forum is idd. misschien niet zo handig. We kunnen mailen toch dan kan yellow ook gewoon mee doen.
Ik zie er idd. wel de humor en ironie van in. Ben niet een type wat zich daar aan vast claimt. Overigens wel een boek over gelezen voordat patrick ziek werd. Was best indrukwekkend maar ook precies zoals ik niet wil worden.
Ik zie er idd. wel de humor en ironie van in. Ben niet een type wat zich daar aan vast claimt. Overigens wel een boek over gelezen voordat patrick ziek werd. Was best indrukwekkend maar ook precies zoals ik niet wil worden.
woensdag 6 juli 2011 om 00:00
woensdag 6 juli 2011 om 00:03
quote:_yellowlove_ schreef op 06 juli 2011 @ 00:00:
Sanne hoop dat je zo toch lekker kunt slapen
Mika ik vind jou lief , wilde ik gwoon nog een keer zeggen!
Iebs, ik heb zelf geen ervaringen, mijn moeder en zus wel, maar via demail is prima een keer
mama chat, ja ik ben gelovig, en nee ik ken hans niet... Is t wat?
De boeken die hij schrjift gaan over esoterisch christendom. Ik vind het prachtige boeken. De bijbel heel anders 'uitgelicht' Grote mysteries ontrafeld zeg maar
Ja ik ben ook een roepende in de woestijn
Sanne hoop dat je zo toch lekker kunt slapen
Mika ik vind jou lief , wilde ik gwoon nog een keer zeggen!
Iebs, ik heb zelf geen ervaringen, mijn moeder en zus wel, maar via demail is prima een keer
mama chat, ja ik ben gelovig, en nee ik ken hans niet... Is t wat?
De boeken die hij schrjift gaan over esoterisch christendom. Ik vind het prachtige boeken. De bijbel heel anders 'uitgelicht' Grote mysteries ontrafeld zeg maar
Ja ik ben ook een roepende in de woestijn
woensdag 6 juli 2011 om 00:10
Ik denk niet dat het iets voor mij is Yellow. Die cursussen gaan vanuit de kerk. Ik heb niks met de kerk. Ik zie dat als een business en wat me nog meer stoort zijn de vooroordelen en veroordelingen. De interpretaties over een boek dat tig keer vertaald is, die m.i. nergens op slaan. Geloof sta ik niet negatief over maar wel de kerk dus.
Ik ga naar bed lieffies. Tot morgen ( als mijn internet het doet)
Ik ga naar bed lieffies. Tot morgen ( als mijn internet het doet)
woensdag 6 juli 2011 om 00:13
Slaap lekker Chat!
Ik denk dat je idee van de bijbelclub gekleurd is door iets van vroeger? Mijn club was vanuit het studentenpastoraat, maar het ging juist over alle intepretaties. We lazen ook maar 1 verhaal (max 5 pagina's ofzo) per keer, en dan ging het over geschiedenis, over het verhaal, heo je het letterlijk op kon vatten, hoe figuurlijk etc etc. Zonder oordeel van de leider zeg maar.
Ik denk dat je idee van de bijbelclub gekleurd is door iets van vroeger? Mijn club was vanuit het studentenpastoraat, maar het ging juist over alle intepretaties. We lazen ook maar 1 verhaal (max 5 pagina's ofzo) per keer, en dan ging het over geschiedenis, over het verhaal, heo je het letterlijk op kon vatten, hoe figuurlijk etc etc. Zonder oordeel van de leider zeg maar.
woensdag 6 juli 2011 om 00:17
quote:_yellowlove_ schreef op 06 juli 2011 @ 00:13:
Slaap lekker Chat!
Oh dat klinkt idd goed. Zo heel anders dan de opgedrongen leer van vroeger. Maar ja, waar vind ik zoiets?
Nu ben ik echt weg!
Slaap lekker Chat!
Oh dat klinkt idd goed. Zo heel anders dan de opgedrongen leer van vroeger. Maar ja, waar vind ik zoiets?
Nu ben ik echt weg!
woensdag 6 juli 2011 om 13:51