Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com

zondag 3 juli 2011 om 19:18

woensdag 6 juli 2011 om 11:29
pfff, wat veel jongensnamen!
ik ben over minder dan 5 weken uitgerekend, maar we hebben nog steeds geen naam voor onze zoon. We komen er niet uit!!! Heeft hij een leuke naam, dan vind ik hem wel leuk, maar niet ZO leuk en andersom....
We zoeken een korte, stoere, lieve hollandse naam, maar niet 1 die zo vaak voorkomt dat je er straks 3 van in dezelfde klas hebt.
HELP!!!!!
ik ben over minder dan 5 weken uitgerekend, maar we hebben nog steeds geen naam voor onze zoon. We komen er niet uit!!! Heeft hij een leuke naam, dan vind ik hem wel leuk, maar niet ZO leuk en andersom....
We zoeken een korte, stoere, lieve hollandse naam, maar niet 1 die zo vaak voorkomt dat je er straks 3 van in dezelfde klas hebt.
HELP!!!!!

woensdag 6 juli 2011 om 15:13
quote:visje82 schreef op 06 juli 2011 @ 11:29:
HELP!!!!!
Ow jeetje, nog maar 5 weken te gaan, nou wie weet zit DE naam hier dan tussen (sorry als ze al genoemd zijn).
Mas
Lenn
Cas
Joep
Stef
Fedde
Sem
Mats
Ties
Thijn
Diecko
Sepp
Ferre
Niek
Ferris
(Welke namen staan trouwens nog op jullie short-list, dan weten we een beetje wat je leuk vind en kunnen we gerichter in jullie richting verder mee denken).
HELP!!!!!
Ow jeetje, nog maar 5 weken te gaan, nou wie weet zit DE naam hier dan tussen (sorry als ze al genoemd zijn).
Mas
Lenn
Cas
Joep
Stef
Fedde
Sem
Mats
Ties
Thijn
Diecko
Sepp
Ferre
Niek
Ferris
(Welke namen staan trouwens nog op jullie short-list, dan weten we een beetje wat je leuk vind en kunnen we gerichter in jullie richting verder mee denken).

woensdag 6 juli 2011 om 15:21
quote:driewieler schreef op 05 juli 2011 @ 21:40:
Het duizelt namen .
Ik ben op zoek naar een naam die niet echt Hollands is en ook niet echt Arabisch. Of juist een naam die zowel H als À is.
Noah staat nu stipt op nummer 1.
Heeft er iemand nog leuke suggesties voor een mix....?
Noah vind ik al heel erg leuk! verder evtl.
Malik
Ilay
Manu
Rian
Nuri
Sami
Ferran
Jamiel
Rafi
Rimon
Qian
Aidin
Ilian
Riaz
Het duizelt namen .
Ik ben op zoek naar een naam die niet echt Hollands is en ook niet echt Arabisch. Of juist een naam die zowel H als À is.
Noah staat nu stipt op nummer 1.
Heeft er iemand nog leuke suggesties voor een mix....?
Noah vind ik al heel erg leuk! verder evtl.
Malik
Ilay
Manu
Rian
Nuri
Sami
Ferran
Jamiel
Rafi
Rimon
Qian
Aidin