goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Goedemiddag iedereen

Sanne sterkte met je ruzie

Venti ik heb hamsters gehad, wat wil je weten? Onze laatste hamster is helaas dood gebeten door mijn allerliefste katten

*mika gaat boodschappies doen* tot laterssssss
Alle reacties Link kopieren
Sanne

Chat, succes met Nerd_

Venti0 ik weet niets van hamsters, behalve dat ik vind dat je ze in een grote kooi moet houden met een paar, het liefst eigenlijk zodat ze ook buiten kunnen huppelen net als in de natuur.

Veel plezier met boodschappen doen mikhah

Ik heb mijn haar even laten verven bij de kapper, het was een beetje mislukt vorige keer toen ik het zelf had gedaan, nu is het mooi egaal

Mijn fiets WEER naar fietsenmaker gebracht. Beetje irritant, vorige keer zei hij ja volgende keer krijg je een nieuwe als het weer hetzelfde is, en nu deed hij net of ik het probleem verzon om een nieuwe te krijgen (ik wil geen nieuwe, hij heeft alleen nog zwarte, ik wil mijn gele ros!!) Nu is hij wel ECHT gemaakt jeeej
Heb ook geen verstand van hamsters. Zoek je iets ter afleiding venti? Ik zou zeggen: neem een hond. Je moet altijd naar buiten, ze zijn leuk,lief,trouw etc. Maar dat moey wel gaan met studie/werk natuurlijk.

Wat voor kleur is je haar yellow? Geel?

Ik heb de ramen maar eens gezeemd, gordijnen gewassen, gedweild. Interessant he?
ja ik zoek afleiding. ( voel me enorm eenzaam, en mis hem ook heel erg :( ) Hond gaat (helaas) niet lukken, heb al een kat en konijnen. AL lijkt me juist leuk, omdat ik inderdaad naar buiten moet. Tijdelijk bijbaantje hondenuitlaatster..

Maar goed een hamster, vind ze zo lief. Heb juist gehoord dat ze alleen moeten leven is dat zo? Ben wel van plan, tenminste als ik er `1 koop, dat ie een grote kooi krijgt .

ben ook wel een beetje bang dat de kat ze op eet. Hij jaagt ook op kikkers in de tuin.
Sja een kat blijft natuurlijk wel een roofdier. Toen mijn kinderen klein waren hebben we ook hamsters gehad. De kat zat heel de dag voor de kooi te loeren. Ik vind een hamster niet leuk. Heel de dag slapen ze en 's nachts word je gek van dat molentje waar ze als een dolle in rennen.
Chat wat goed! Ik vond mezelf ook wel goede huismiep vandaag: financiën maand juni bijgewerkt, was en handwas gedaan, uur gestreken en nu ff lekker gossipgirl kijken voordat ik ga koken.

Ben ook wel benieuwd naar je haarkleur yellow. Stom van je fiets!
Oh Chat kun je bij mij ook even de ramen komen doen?

Er komt helemaal niets uit mij de laatste weken. Slap als een vaatdoek.

Sanne relatieproblemen zijn naar. Ik hoop dat jullie snel gaan praten!

Ik zie Yellow nu voor me met geel haar op een gele fiets. (geel jurkje aan?).

Ik heb donkerbruin haar van mezelf, maar nu us het lichtbruin

Goed bezig allemaal met schoonmaken!! Zit in bus, ga naar bios!
Leuk yellow, welke film?

Ik ga me zo eens naar de sportschool slepen.
Pff ik doe met je mee Sanne maar dan yoga..

Ben ik weer ffies!

De buurman waar ik het steeds over heb is mijn beste vriend! We hebben tegelijkertijd een huis gekocht en wisten het niet van elkaar. Bleek dus dat we allebei hiero hebben gekocht

Hij woont 3 deuren links van ons. We vinden het geweldig

Ik ben dus veel daar te vinden. Lekker bankhangen,gamen, biertje en/of jointje. Relaxheid ten top

Jullie hoeven dus niet te denken dat ik een affaire heb met de buurman
Nou ff eten maken, opeten, omkleden en richting yoga.. Pfff word van het typen al moe.. Tot later..
Heb je het gered choco? Ik ben weer terug.
Wat heb je gedaan in de sportschool Sanne? Lesje gevolgd of je in het zweet staan te raggen op de cardio?
Altijd cardioloog en wat gewichten. Ben niet zo goed in orders opvolgen.
Tjonge jonge wat zijn jullie allemaal actief. Ramen zemen, sporten. Pff dan komt er bij mij niet veel uit.

Venti je hebt al een kat en konijnen, hoeveel dieren wil je nog meer ter afleiding? Klinkt misschien een beetje bot maar je zult het toch in jezelf moeten zoeken. Anders heb je straks je huis vol dieren meid.

Chooc klinkt wel heel gezelli met de buurman

Yellow veel plezier met de film, helemaal goed meid dat je steeds leuke dingen doet

Hoe zou het eigenlijk met Moon zijn ik zie haar hier nooit meer.

En weet iemand hoe het met Panter is?
Haaa mika. Ik moest vandaag nog aan Panter denken. Jammer dat ze hier niet meer schrijft. Hopelijk gaat het goed met haar.

Moon schrijft bij MV op het topic. Leuk meisje, heb haar ontmoet op de meet.
Mika!

Choco, ik wil trouwens ook zo'n buurman. Net goed gesprekje met vriend gehad. Nog geen grote sprongen gemaakt, maar in ieder geval gepraat.

Ik doe die dingen trouwens vooral omdat ik me rotter voel als het niet gebeurt.
Sanne praten is al heel goed natuurlijk, tis een begin

Chat waarom schrijft Moon hier niet meer, of weet jij dat ook niet.

Leuk dat je Moon ook hebt ontmoet, dus jij kent hier al veel mensen van Viva?
Ik heb nu twee meets gehad en leuke mensen ontmoet. En binnenkort jullie!!

Zit mobiel, internet doet het niet
Ik heb KPN en bevalt me prima Chat. Hiervoor had ik Ziggo en was ik ook wel over te spreken.

Heb je al eens geprobeerd de stekkers er 5 min uit halen en er weer in doen? Eerst de pc uitzetten dan he
Ik ben moe, gister iets te laat gemaakt voor waar ik tegen kan. Slaap lekker allemaal!
Trusten Sanne
Ja heb ik al geprobeerd. Ik ga denk ik ook over op kpn. Upc is vaak gemieter!
jezus wat een vreselijk plaatje weer rechts van ons

Dat is niet leuk als je er steeds problemen mee hebt je betaald er per slot wel voor

Heb je ook tv en telefoon van UPC?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven