Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 6 juli 2011 om 20:44
woensdag 6 juli 2011 om 20:46
hoi meisjes.
Hoe bevalt je vakantie sumi?
Niet nodig om te zeggen dat ik voor het rode team ben zeker haha. Sharone is zo hot.
Oh en ik heb op werk een collega rondlopen die ik altijd Mcsteamy noem. Hij zou volgend jaar op een ander bedrijf gaan werken maar blijft nog een schooljaar. Jeey. Kan ik nog ene jaar tegen wat leuks aan kijken
Hoe bevalt je vakantie sumi?
Niet nodig om te zeggen dat ik voor het rode team ben zeker haha. Sharone is zo hot.
Oh en ik heb op werk een collega rondlopen die ik altijd Mcsteamy noem. Hij zou volgend jaar op een ander bedrijf gaan werken maar blijft nog een schooljaar. Jeey. Kan ik nog ene jaar tegen wat leuks aan kijken
woensdag 6 juli 2011 om 20:49
oeh leuk!!! een topic over de programma's van gordon ramsay!!! Ik vind hem echt zo ontzettend leuk!!! In masterchef vind ik hem wel enigzins soft, maar ik merk dat hij nu toch echt zijn ware karakter begint te tonen, heeft alweer een aantal keren gevloekt
Ik zou het ook niet aan durfen om mijn bruiloft door een dergelijk iets te laten organiseren, maar ik denk ook dat het wel een hele bijzondere ervaring is, en dat ongeacht of het lukt of niet, het daardoor wel een onvergetelijke dag is!!
Ik zou het ook niet aan durfen om mijn bruiloft door een dergelijk iets te laten organiseren, maar ik denk ook dat het wel een hele bijzondere ervaring is, en dat ongeacht of het lukt of niet, het daardoor wel een onvergetelijke dag is!!
woensdag 6 juli 2011 om 20:50
Mijn vakantie bevalt heerlijk Rook
GEEN wekker is zo ongeveer de grootste luxe die ik me kan voorstellen
Morgen lekker een paar dagen met lief ervandoor
En dan volgende week nog een paar dagen met een vriendin
En dan heb ik NOG een week
Moet ook wel, want mijn vakantie doel was om aan het eine van de vakantie 12 km te kunnen lopen, dus moet nog wel even doortrainen...
GEEN wekker is zo ongeveer de grootste luxe die ik me kan voorstellen
Morgen lekker een paar dagen met lief ervandoor
En dan volgende week nog een paar dagen met een vriendin
En dan heb ik NOG een week
Moet ook wel, want mijn vakantie doel was om aan het eine van de vakantie 12 km te kunnen lopen, dus moet nog wel even doortrainen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 6 juli 2011 om 20:58
quote:Kalliope schreef op 06 juli 2011 @ 20:57:
Sum, ik verwacht wel dat je je tv meeneem en gewoon bij blijft schrijven. Anders vrees ik een spoedvergadering. Je kan niet zomaar een leven hebben ala jou dat ff uitkomt.Eigenlijk verwacht ik gewoon een update van 2 A4tjes in mijn mailbox als ik weer terug kom
Sum, ik verwacht wel dat je je tv meeneem en gewoon bij blijft schrijven. Anders vrees ik een spoedvergadering. Je kan niet zomaar een leven hebben ala jou dat ff uitkomt.Eigenlijk verwacht ik gewoon een update van 2 A4tjes in mijn mailbox als ik weer terug kom
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 6 juli 2011 om 21:01