Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
Leuk, als er mieren komen kan hij ze opeten. Aporteerd hij ook of bijt valse forumers als ze ons aanvalluh in het bos?
quote:elfje26 schreef op 06 juli 2011 @ 20:17:

Hi Ronnie,

Hoe gaat het met je bloeddruk vandaag?Ik kan morgen om 10.20 pas terecht, komt wel goed
Goed bedacht Elfje.

Heb trouwens wat antilliaanse specialiteiten meegenomen.

Cadushi - cactussoep

iuana - leguaan

pia stinki- geitenpoot

Tast toe mensen.
Nou Ronnie eet dan maar gezellig mee!

Ik houd het bij de cactussoep ik ben Veggie.
Hoi RM, ook een bordje?

Nee hij bijt niet, maar ze weten nu natuurlijk dat jullie toverkracht hebben. Denk niet dat ze nog bijdehand komen doen.
Dit is david de butler kabouter
Lekker een bordje Cactussoep sla ik niet af

eet smakelijk

hier is nmlk een beetje slijmerig

Dank je Khemam!
Nieman een hapje van mij? :( *gaat even met de miereneter spelen*
Heb je iets Veggie Thekla?
Heb je slakkenvel gevuld met snot en puree van kinderteentjes, Thekla?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Gebakken uilenballen in drakenkots is ook lekker!
Hoi RonnieMitchel, ik was blij verrast dat je ook een glazen bol hebt. Dat is mijn specialiteit namelijk ook! Vooral als iemand de pil niet goed geslikt heeft en wil weten wat ze krijgt.
klinkt erg smakelijk allemaal....... not...

Ik ga effe paar uurtjes weg. Tot later
.
Bijna? Bijna? Wat zeg je van helemaal! En zij niet alleen. O nee hoor! Mattie, je hebt de minaressen voor het uitkiezen op de bijbelclub. Heb je het topic van Xalvadora nog niet ontdekt?
Moet zeggen dat die uilenballetjes idd erg lekker zijn. Kan ik het recept onder eten vinden? Of is het een familierecept?
You go Mattie! Wil je ook een drakenstaart met giftige bessensaus. Is een heksenvariant op kogelvis. Als je het goed bereid is het lekker, doe het verkeerd en alles komt er aan twee kanten uit. Moet je gelijk je onderbroek verschonen.
.
jaah op weg naar huis nog even geshopt en de slakkenvelletjes gevuld. Heb ook nog gefrituurde cactusstekeltjes voor de veggies. Iemand een ritje op de adelaar? Moet je alleen niet doen als je pms hebt. Daar wordt ie agressief van en een tikje opdringerig. Voor die dagen heb ik een bezemsteel.

Oh en hij houdt ook niet van mannen. Kan ie niets aan doen. Vast een nare ervaring gehad.
quote:mrsstanleywalker schreef op 06 juli 2011 @ 21:07:

Hoi RonnieMitchel, ik was blij verrast dat je ook een glazen bol hebt. Dat is mijn specialiteit namelijk ook! Vooral als iemand de pil niet goed geslikt heeft en wil weten wat ze krijgt.

Ik gebruik de spullen niet voor anderen, mijn dochter heeft wel eens gevraagd of ik kaarten wil leggen voor haar, maar dat doe ik niet, ik pak als ik erg veel pijn heb de bol en hou die een poosje vast en dat voelt goed op een bepaald ogenblik ben ik klaar en spoel ik het af

Er zijn vaak dingen die ik gewoon al weet voor er iets gezegd word, maar ik doe er niets mee

Ik heb gewoon alle elementen bij elkaar en zo nodig steek ik salie bij de kaars aan voor innerlijke rust & warmte
Ik heb net een schaaltje blauwe bramen verzamelt, voor ieder die wil pak en laat het je smaken.

Ik ga even een douche pakken met de brandnetelgel
Mmm salie, ook lekker bij gebakken worteltjes in olijfolie. Gefrituurd met egelvoetjes is ook een aanrader.
Mattie, Xalverdories topic heet: waar vind ik een leuke minnaar? Er is een leuke poll bij en op nummer 1 staat de bijbelclub! Dus jongen, sla je slag snel, palanja ligt ook op de loer. Good luck!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven