Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
woensdag 6 juli 2011 om 22:25
woensdag 6 juli 2011 om 23:03
Mattie, ga er voor er wacht je een harem
Mrs, leen tanningbutler even uit aan Ronnie, misschien helpt een massage van hem tegen de hoge bloeddruk (en anders gewoon zeggen dat het helpt, heb jij tanningbutler Ronnie)
Elfje ik vind de kabouter butlers te gek, krijg bijna spijt van onze James
Mattie als je een schone onderbroek aan wil doen GOOI DE VIEZE NIET WEG!!!!
Khemam, ik heb slechts de wens een parkeerplek met een electrische auto. En een zappelin. Ik ben niet van plan me veel te vervoeren, hooguit naar het Eyckelenbos, maar verder niet. Veel te leuk hier
Mrs, leen tanningbutler even uit aan Ronnie, misschien helpt een massage van hem tegen de hoge bloeddruk (en anders gewoon zeggen dat het helpt, heb jij tanningbutler Ronnie)
Elfje ik vind de kabouter butlers te gek, krijg bijna spijt van onze James
Mattie als je een schone onderbroek aan wil doen GOOI DE VIEZE NIET WEG!!!!
Khemam, ik heb slechts de wens een parkeerplek met een electrische auto. En een zappelin. Ik ben niet van plan me veel te vervoeren, hooguit naar het Eyckelenbos, maar verder niet. Veel te leuk hier