Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
donderdag 7 juli 2011 om 01:42
dat je ieder in zn waarde moet proberen te laten qua motieven/denkbeelden/voorkeuren, etc., en iemand niet moet willen veranderen / je eigen wil opleggen. Dat het weinig nut heeft iemand grondig proberen te veranderen. Als iemand echt wilt, dan verandert hij/zij zelf wel, zoiets moet van binnenuit komen...
Dat soort dingen.
Dat soort dingen.
donderdag 7 juli 2011 om 01:50
donderdag 7 juli 2011 om 01:58
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juli 2011 @ 01:50:
Probeer ook maar de hand te leggen op de eerste druk van 'gejaagd door de wind', jullie twee. Ik denk dat jullie het ook een mooi verhaal vinden. Rhett snapt Scarlet ook beter dan zijzelf en anderen. Is echt een mooi verhaal.ken het verhaal idd maar bedankt voor welgemeende tip
Probeer ook maar de hand te leggen op de eerste druk van 'gejaagd door de wind', jullie twee. Ik denk dat jullie het ook een mooi verhaal vinden. Rhett snapt Scarlet ook beter dan zijzelf en anderen. Is echt een mooi verhaal.ken het verhaal idd maar bedankt voor welgemeende tip
donderdag 7 juli 2011 om 02:22
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juli 2011 @ 02:19:
Hoe durf je iedereen zogenaamd op het verkeerde been te zetten, dame.
op het verkeerde been zetten? Nope, ik zou niet weten waarmee.
Ik was juist verbaasd dat er ineens gesuggereerd wordt dat er sprake was van gaia-palanja, en nu gaia-matthie in een context van zogenaamde romantiek. Dat vond ik lachwekkend, vandaar die post. Is dat een probleem alweer.
Hoe durf je iedereen zogenaamd op het verkeerde been te zetten, dame.
op het verkeerde been zetten? Nope, ik zou niet weten waarmee.
Ik was juist verbaasd dat er ineens gesuggereerd wordt dat er sprake was van gaia-palanja, en nu gaia-matthie in een context van zogenaamde romantiek. Dat vond ik lachwekkend, vandaar die post. Is dat een probleem alweer.
donderdag 7 juli 2011 om 02:28
Maar ik ga nu slapen... Met massageolie en hem: http://t2.gstatic.com/ima ... WiaISpkPS9jIESPz5_vhJFGm_
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 7 juli 2011 om 02:28
quote:gaia9 schreef op 07 juli 2011 @ 02:22:
[...]
nee bedankt, ik doe niet aan drugs mocht je dat bedoelen.
Ik weet niet wat jij onder drugs verstaat, maar er zijn zoveel pillen .
Ik slik af en toe als ik te veel pijn in mijn lijf heb wel een pilletje naproxen in combi met oxasepam dan weet ik dat ik wel een heerlijke nacht heb waarin ik dan weer eens in 1 keer doorslaap
[...]
nee bedankt, ik doe niet aan drugs mocht je dat bedoelen.
Ik weet niet wat jij onder drugs verstaat, maar er zijn zoveel pillen .
Ik slik af en toe als ik te veel pijn in mijn lijf heb wel een pilletje naproxen in combi met oxasepam dan weet ik dat ik wel een heerlijke nacht heb waarin ik dan weer eens in 1 keer doorslaap