Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
quote:xalvadora schreef op 08 juli 2011 @ 00:41:

Truste Gaai en Nerd slaap lekker
Rare vergiftigingadviezen worden uitgedeeld op het sekretentopic...

mrsstanleywalker

Profiel

2085 berichten

Voeg toe als contact

08-07-2011, 00:27

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de tip, koop van die tabletjes voor constipatie tegen te gaan, vergruizen en serveren in de koffie. Succes gegarandeerd. Wel bij het eerste bakkie, duurt even voordat het werkt. Of gedroogd fruit uitdelen of veel drop. Of alles gewoon. Wel luchtverfrisser meenemen of lucifers. Anders wordt jezelf ongans van de lucht.
quote:xalvadora schreef op 08 juli 2011 @ 00:45:

Rare vergiftigingadviezen worden uitgedeeld op het sekretentopic...

mrsstanleywalker

Profiel

2085 berichten

Voeg toe als contact

08-07-2011, 00:27

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de tip, koop van die tabletjes voor constipatie tegen te gaan, vergruizen en serveren in de koffie. Succes gegarandeerd. Wel bij het eerste bakkie, duurt even voordat het werkt. Of gedroogd fruit uitdelen of veel drop. Of alles gewoon. Wel luchtverfrisser meenemen of lucifers. Anders wordt jezelf ongans van de lucht.

Sja schat, dat hadden we al gezien... hekserij etc.

Ow nu moeten we vast bang worden als nieuwelingen hier....

Het gaat daar pagina's lang door. Roddel (vooral mijn naam galmt keer op keer op diverse topics, erg interessant) en achterklap, toverspreuken, geheimtaal (helaas gemakkelijk te ontrafelen), plannetjes smeden, ga zo maar door.

Daarom zeg ik, had er al geen zin meer in en was in stemming voor n feestje en geen doordravende treurnis der hysterische sekreten ...

Ondanks lijmpogingen blijft het er tieren.

Vandaar, ik reageer enkel wanneer het interessant genoeg is.

* het heksen idee was leuk hoor, echter, we mogen niet meedoen, nog steeds, omdat we nieuwelingen zijn en schijnbaar intimiderend ;) *
.
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 00:53:

Ik wilde nog op een bericht van Summer iets zeggen, in het verleden zei ze dat als ze dronken thuiskwam ze echt niet stond te wachten op een bijbeltekst. Ik was aan het twijfelen of ik dit moet vertellen, als God het maar weet. Toen ik een keer snachts op het station van de stad waar ik woon aankwam, het was tijdens carnaval en ik hou niet van carnaval. Was daar een vrouw aan het huilen, het was behoorlijk koud en ze wilde van daar helemaal naar haar huis lopen (een behoorlijk stuk) Had ik haar getroost en dat ze zich niet ongerust hoefde te maken. (ik wilde best een taxi ofzo betalen) maar gelukkig, de laatste bus kwam daar nog aan die haar kant opging. Dit is de verkorte versie ervan.

Vandaar die deutsche carnavalistische song, die niet om aan te horen is, waar je naar verwees?

je probeerde daarmee te achterhalen of summer de dame in kwestie is?
.
oh, oke, goeie actie.

wat heeft het verhaal dan te maken met summer?
-edit.
correctie: goeie actie, onder voorbehoud

* oh matth, wil je mijn quote even vernieuwen of weghalen?
.
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 01:07:

[...]

Nou omdat ze zei dat als ze helemaal dronken thuiskwam niet op een bijbeltekst stond te wachten.

Ja, dat weet ik van Sum.

Maar wat is de reden achter 'omdat', want ik zie geen verband met het verhaal dat je iemand hebt geholpen op het station, huilend en bibberend van de kou, etc. etc. Ik zie twee verhalen los van elkaar.
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 01:15:

[...]

Welke wil je weg laten halen?die je in je post van 1:07 quote, even aanpassen
mogelijk doel je op het idee van naastenliefde, dat ook zonder het strooien van bijbelatuur etc. kan worden verspreid?
.
thanx matth ;)
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 01:22:

[...]

Ja dan laat je het zien.

In praktijk bedoel je. Yep, eens.

Soms moet je echter een grens trekken qua naastenliefde. Oppassen voor parasieten, meelifters, e.d..
.
het mag niet ten koste gaan van het ware doel, laat ik het zo zeggen
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 01:25:

[...]

Bedoel je dat je ook mensen met slechte bedoelingen hebt?natuurlijk. Dat weten we allemaal (hoop ik).
Nou, is het nog een beetje gezellig hier?? Ben wel in voor wat afleiding!
.
quote:betwins schreef op 08 juli 2011 @ 01:27:

Nou, is het nog een beetje gezellig hier?? Ben wel in voor wat afleiding!Nope ik vind het knap ruk.
Lees nu al een tijdje (lees: een halve dag) mee hier maar ik begrijp er niet veel van...
quote:betwins schreef op 08 juli 2011 @ 01:27:

Nou, is het nog een beetje gezellig hier?? Ben wel in voor wat afleiding! jeeeeeejj betwins, welcome, heb je gemist
valt ook niet te begrijpen, het is steeds het zelfde Calimero gedrag van 1 persoon die een aantal mensen met zijn sneue gedrag heeft weg gejaagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven