Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Jullie hebben gelijk hoor !! Ik had er noooit aan moeten beginnen .. Dit is idd niks voor me, waarom ik op zn smsjes heb gereageerd en het contact aan ben gegaan... Tja toch een bepaalde aandacht krijgen ?! Ik ga alles uit mn telefoon halen van hem, beste is om hem te negeren.. Toen ik van de week zei dat ik misschien een

Tumor had kreeg ik nieteens een reactie !! Echt zo schandalig, moet mn doppen open houden ..
Lila1 wat bedoel je met een patroon in mn keuze ? Ik zie niks als vooroordelen hoor, ik luister graag naar wat andere te zeggen hebben .. Om zo te leren !
EEN TUMOR HAD???????

pardon?!?! Sorry hoor, maar hierover maak je geen grapjes. Hoe haal je t in je hoofd! Laat je eens nakijken zeg, dit is niet gezond hoor!
Pris27, ik vind die opmerking over die tumor ronduit schokkend. Met zoiets kun je absoluut niet spotten!!! Laat die man los, werk aan jezelf. Ik zou bijna willen schrijven, zoek hulp.
ik zou helemaal zeggen; ga hulp zoeken!

Ronduit belachelijk en zeer onsmakelijk.
Ja, Bkstr heeft gelijk. Zoiets zég je niet, zoiets denk je zelfs niet. Ik vind je eng!
Uhmm weet niet wat jullie denken, maar dit is geen grapje hoor, heb er waarschijnlijk een in mn borst zitten ....
Volgens mij denken jullie dat ik dit heb gezegd om aandacht te krijgen.. Jeetje, sorry hoor maar zo ziekelijk ben ik echt niet hoor !!! Ik voel me dan wel klote in deze situatie ook al wist ik waar ik aan begon en kan ik er niet mee omgaan maar om zou me nooit verlagen om zoiets zomaar te zeggen ... Ik wilde gewoon dat hij het wist, aangezien ik veel contact met hem heb.. Is niet zo gek toch ? En was zelf ook wel ff shocked ....
Mijn excuses, Pris. Maar hoezo waarschijnlijk, tegenwoordig weten ze dat binnen een dag. Heb je geen familie of vriendinnen met wie je dit kunt delen? Ook al heb je veel contact, hij lijkt me niet de aangewezen persoon om zoiets mee te delen.
quote:stewardess schreef op 08 juli 2011 @ 08:52:

Mijn excuses, Pris. Maar hoezo waarschijnlijk, tegenwoordig weten ze dat binnen een dag. Heb je geen familie of vriendinnen met wie je dit kunt delen? Ook al heb je veel contact, hij lijkt me niet de aangewezen persoon om zoiets mee te delen.

Uit ervaring weet ik dat dit soms wel eens een week duurt.

*terug in meeleesstand*
Lis, helaas heb ik daar ook ervaring mee. Via de mamapoli had ik de uitslag binnen een dag.
Gelukkig maar Stew, want dat afwachten is hels.
excuses pris, zo kwam het idd over. Eens met stew; zoek échte naasten om dit mee te delen, aan hem he je niks en moet je ook niet willen
quote:pris27 schreef op 08 juli 2011 @ 00:12:

Lila1 wat bedoel je met een patroon in mn keuze ? Ik zie niks als vooroordelen hoor, ik luister graag naar wat andere te zeggen hebben .. Om zo te leren !

Pris, begrijp je nou echt niet wat ik bedoel?

Je schreef eerder dat je 3 relaties hebt gehad en alledrie de mannen hebben je belazerd. Je hebt een topic geopend over nummer 3 en die onzekerheid en hoe je daarop reageerde lijkt precies op hoe je nu met de relatie met je minnaar omgaat....

Je kiest dus steeds voor een man die niet 'into you' is met alle gevolgen vandien. Ik moest even terug zoeken, lees dit nog eens:

Een tijdje geleden heb ik een topic geopend omdat ik erg onzeker was in mijn beginnende relatie.. Ik ben toen naar een maatschappelijk werkster gegaan om aan mezelf te werken, wat erg goed heeft geholpen tot nu toe !! Ben echt met stappen vooruit gegaan..

Ik vind het zo jammer voor je, want als ik lees dat je een huisje voor jezelf hebt enzo, dan denk ik: je hebt het prima voor elkaar!

Jij verdient toch beter? Waarom ga je dan steeds door met mannen die duidelijk niet het beste met jou voorhebben? Er lopen genoeg vrije, leuke mannen rond, waarmee je het een stuk gezelliger kan hebben! Leen je toch niet steeds voor die losers!
En sterkte met het wachten op de uitslag van het borstonderzoek.
En iedereen valt over pris. Ik negeer het maar, vind het niet de moeite.

Bij mij gaat het ietsje beter, rust in mijn hoofd en het verdriet zakt. Het is bijna weekend en ik ben wel benieuwd of ik hem zie. We zijn namelijk verder goede vrienden en dat willen we beide zo houden. Deze week hebben we ook contact gehad. Gewoon over gewone dingen zoals studie, sport en geloof (bijna ramadan).

Ook tussen mij en 1 gaat het wat beter. Al met al geen spijt van mijn beslissing....
Lees hier nog veel mee, over hoe het met sommige anderen gaat. Zelf kreeg ik afgelopen maandag voor het eerst sinds een week weer een sms'je van hem: hij zou me weer willen zien. Ik blij....maar daarna is het weer stil, dus balen. Ik heb zelf ook niets meer van me laten horen, heb hier géén zin in, al vind ik het wel heel jammer. Op dit moment ben ik er vrij rustig onder, kijk ook rond naar anderen...
quote:lisannez schreef op 08 juli 2011 @ 11:18:

Gelukkig maar Stew, want dat afwachten is hels.

Niet alleen dat afwachten, juist de uitslag!

Anooniem, sterkte en knap jouw beslissing. Lijkt me toch moeilijk om hem als alleen vriend te zien.

Nelleke, vervelend dat hij zo onduidelijk is.
@nelleke Toch doet het je wel wat lees ik? Het is en blijft lastig natuurlijk... Wel fijn dat je er wel rustig onder blijft. Dat is ook maar het beste.
@stew, als ik heb niet zie gaat dat prima, ben benieuwd hoe dat is als we elkaar weer zien. Het is gewoon een ontzettend leuke vent: knap, lekker (atletisch, hij sport heel veel) en is oprecht aardig. Dus tja dat is lastig. Ik heb gewoon een zwak voor hem. Het heeft tijd nodig, ik heb nu wel rust in mijn hoofd.
quote:anooniem schreef op 08 juli 2011 @ 16:07:

@nelleke Toch doet het je wel wat lees ik? Het is en blijft lastig natuurlijk... Wel fijn dat je er wel rustig onder blijft. Dat is ook maar het beste.

Ja, het doet me zeker wat, juist omdat het zo goed voelde; en zag aan hem, dat het voor hem ook fijn was. Als dat niet zo was geweest, begreep ik het 'geen contact', maar nu niet. En stiekem blijf ik dus ergens toch wachten op weer een berichtje....maar wil niet alleen afwachten; wil liever iets met een man, die niet gebonden is. Het is zo dubbel allemaal; juist ook door die onduidelijkheid en onzekerheid... niet wetende of er na het weekend misschien weer een berichtje komt of niet... maar moet toch verder!

@Pris: heel veel sterkte, hoop dat het allemaal meevalt. Tja, en wel of niet delen. Ik kan me toch wel voorstellen, dat je zoiets ook met hem wil delen.....of dat verstandig is of niet.
hey, als ik ook even mag binnenvallen

lees nog niet lang mee in dit topic, maar goed, heb ook pas sinds vorige maand een minnaar & ben nog wat zoekende.

we zijn beiden bezet, hebben beiden de mening dat we samenwonen met de persoon waar we oud mee willen worden, hij heeft ook nog een kindje, wat dat betreft heerlijk ongecompliceerd, gewoon genieten, verder niets geen verplichtingen of verwachtingen.

Ken hem al wel heel wat jaren, ook nog uit mijn vrijgezelle tijd, toen ook al voldoende lopen hinten naar elkaar maar nooit van gekomen. Kwam hem nu pas weer eens tegen & ja, de opmerkingen logen er niet om & uiteindelijkeindigde het kort daarna met sex & dat was echt wat aparts

Vanavond zijn we weer beiden alleen, wordt dan de 2de "date", buurten, sex & weer ieder naar ons eigen huis (want dat is wel de afspraak, niet bij 1 van ons thuis, dus wordt creatief met locaties, of gewoon een hotelletje)

pris, sterkte met het wachten op de uitslag.
anoniem_128603 wijzigde dit bericht op 08-07-2011 17:21
Reden: berichtje aan pris toegevoegd
% gewijzigd
Nou gister 2 gezien. Ging echt goed. Ik heb de knop helemaal om kunnen zetten. Gewoon gezellig zitten kletsen zoals altijd. Hij had wel moeite zich in de houden stuurde hij later in een berichtje. Ik heb eerlijk teruggestuurd dat ik dat niet had, mijn beslissing geeft me rust.
quote:oopsss schreef op 08 juli 2011 @ 17:20:

hey, als ik ook even mag binnenvallen

lees nog niet lang mee in dit topic, maar goed, heb ook pas sinds vorige maand een minnaar & ben nog wat zoekende.

we zijn beiden bezet, hebben beiden de mening dat we samenwonen met de persoon waar we oud mee willen worden, hij heeft ook nog een kindje, wat dat betreft heerlijk ongecompliceerd, gewoon genieten, verder niets geen verplichtingen of verwachtingen.

Ken hem al wel heel wat jaren, ook nog uit mijn vrijgezelle tijd, toen ook al voldoende lopen hinten naar elkaar maar nooit van gekomen. Kwam hem nu pas weer eens tegen & ja, de opmerkingen logen er niet om & uiteindelijkeindigde het kort daarna met sex & dat was echt wat aparts

Vanavond zijn we weer beiden alleen, wordt dan de 2de "date", buurten, sex & weer ieder naar ons eigen huis (want dat is wel de afspraak, niet bij 1 van ons thuis, dus wordt creatief met locaties, of gewoon een hotelletje)

pris, sterkte met het wachten op de uitslag.Daar ben ik wel benieuwd naar. Waar gaan jullie heen met je minnaar? Altijd een hotelletje of ook wel eens wat anders? (ik hoop niet dat dat al eerder ter sprake is gekomen... ik ben op deze bladzijde begonnen met lezen... zo'n lange draad dat ik dagen bezig zou zijn om bij te lezen)
enorme egopost; MrC is aan t daten

hij was vanavond op een feestje waar ik ook toevallig was, en ik smste hem dat ik hem zag. Hij smste dat hij 'min of meer met iemand was'... Langer verhaal maar dit is de strekking. Had niet verwacht dat ik t zo vervelend zou vinden, merk ik. Morgen hebben we afgesproken om t er even over te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven