Toyboy
vrijdag 8 juli 2011 om 15:56
Ben vrouw van 43 met LAT relatie met man van 46. Nu heb ik een leuke relatie, alleen op sex gebied wat minder. Ik ben nogal aardig door de wol geverfd. Maar mijn partner heeft minder ervaring. Nu is altijd een fantasie van mij geweest een jongere man. Via een nogal ondeugende site heb ik een hele leuke, mooie, lieve jongen gevonden van 22. Heb foto's van hem gezien en praat zo'n uur met hem aan te telefoon. Nu ben ik bang dat ik verliefd ga worden. Wij hebben nu een afspraak gemaakt op zeer korte termijn. Voel mij toch wel schuldig hierover en ben bang verliefd te worden. Wat is wijsheid, afspreken of niet? Ik weet het echt niet .
vrijdag 8 juli 2011 om 16:12
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:06:
Ben niet getrouwd, geen kinderen en woon ook in een andere stad dan mijn vriend. Daarom is de stap voor mij minder groot.
Wat is dat nou weer voor smoes om niet met je man te kunnen praten waarom je de seks afschuwelijk vind. Waarom bedrieg je hem en vind je de relatie eigenlijk niet genoeg voor stellen? Omdat het je beter lijkt om vreemd te gaan bij voorbaat?
Waarom kan je niet aan je relatie werken dan ? Of woont hij in het buitenland.. ?
Mijn vriend woont ook 150 kilometers vandaan. En ook daar kan ik gesprekken mee voeren als ik ergens mee zit.
Ben niet getrouwd, geen kinderen en woon ook in een andere stad dan mijn vriend. Daarom is de stap voor mij minder groot.
Wat is dat nou weer voor smoes om niet met je man te kunnen praten waarom je de seks afschuwelijk vind. Waarom bedrieg je hem en vind je de relatie eigenlijk niet genoeg voor stellen? Omdat het je beter lijkt om vreemd te gaan bij voorbaat?
Waarom kan je niet aan je relatie werken dan ? Of woont hij in het buitenland.. ?
Mijn vriend woont ook 150 kilometers vandaan. En ook daar kan ik gesprekken mee voeren als ik ergens mee zit.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:19
Hallo wij leven in 2011 en geloof je echt dat jouw vriend je alles verteld?quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juli 2011 @ 16:12:
[...]
[...]
vrijdag 8 juli 2011 om 16:21
vrijdag 8 juli 2011 om 16:24
Ik ben al heel lang bezig, zijn 1e sex ervaring was op zijn 36e, zijn vader was precies hetzelfde volgens zijn moeder. Het zit er gewoon niet in!quote:Nammma schreef op 08 juli 2011 @ 16:22:
[...]
Lekker egoïstisch dus....Fijn hoor, dat je "zo door de wol geverfd bent"....misschien kun jij jouw (huidige) vriend wat "bijleren"?
[...]
Lekker egoïstisch dus....Fijn hoor, dat je "zo door de wol geverfd bent"....misschien kun jij jouw (huidige) vriend wat "bijleren"?
vrijdag 8 juli 2011 om 16:24
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:19:
Hallo wij leven in 2011 en geloof je echt dat jouw vriend je alles verteld?
[...]
Zeg ik dat ergens ? Nee ik zeg alleen dat ik praat met mijn vriend, jij niet. Jij wilt hem geen tips/advies geven zodat hij zijn seks manieren kan verbeteren maar dat wil jij niet, want je gaat naar die 22jarige toe.
er zijn ook nog mensen die hun man/ vriend vertrouwen. Jij niet natuurlijk want jij gaat dolgraag vreemd omdat je het liever met een 22jarige doet. Dus ja dan weet jij dat je man je niet hoeft te vertrouwen. Maar ik doe dat wel anders zou ik gek worden. Je bent te lui om je man wat aan te leren qua seks gebied. Triest is dat zeg.
En ja ik reageer bot, want ik weet niet meer wie trollerig is of niet. En al die topics deze week worden als maar erger
Hallo wij leven in 2011 en geloof je echt dat jouw vriend je alles verteld?
[...]
Zeg ik dat ergens ? Nee ik zeg alleen dat ik praat met mijn vriend, jij niet. Jij wilt hem geen tips/advies geven zodat hij zijn seks manieren kan verbeteren maar dat wil jij niet, want je gaat naar die 22jarige toe.
er zijn ook nog mensen die hun man/ vriend vertrouwen. Jij niet natuurlijk want jij gaat dolgraag vreemd omdat je het liever met een 22jarige doet. Dus ja dan weet jij dat je man je niet hoeft te vertrouwen. Maar ik doe dat wel anders zou ik gek worden. Je bent te lui om je man wat aan te leren qua seks gebied. Triest is dat zeg.
En ja ik reageer bot, want ik weet niet meer wie trollerig is of niet. En al die topics deze week worden als maar erger
vrijdag 8 juli 2011 om 16:27
http://www.google.nl/imgr ... -RWsCvw-Ese-43umM1Om5_qBM=&h=305&w=465&sz=14&hl=nl&start=0&sig2=d9dWH6lD7cwzW2PIdEndbg&zoom=1&tbnid=uSVYfapZx1WNVM:&tbnh=155&tbnw=264&ei=jxMXTtfQBdGM-wbi5Kkl&prev=/search%3Fq%3D1%2Bmiljoen%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26biw%3D1366%26bih%3D664%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=658&vpy=144&dur=430&hovh=182&hovw=277&tx=63&ty=140&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:2,s:0
alsjeblieft Vlinder! Doe maar net of er euro staat!
alsjeblieft Vlinder! Doe maar net of er euro staat!
vrijdag 8 juli 2011 om 16:27
Dit is mijn eerste keer op dit forum, had ook meer begrip verwacht moet ik eerlijk zijn.quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juli 2011 @ 16:24:
[...]
[...]