Dit doet echt pijn.

09-07-2011 15:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is klaar.

Het is definitief uitgesproken, mijn vriend is er klaar mee.

En ik weet dat dit waarschijnlijk echt het beste voor ons beide is, maar toch zit ik hier in de tuin in mijn eentje in de zon met een wijntje erbij.

En hoewel ik hier normaal enorm van kan genieten voel ik nu alleen negatieve gevoelens.

Ik heb verdriet, ik voel wanhoop, onzekerheid en angst.

Want ik weet even niet hoe ik dit ga aan pakken.

Ik voel me ineens zoveel minder sterk dan een uur geleden toen ik hem vertelde dat het inderdaad beter was en dat het met mij wel goed zou komen.

Ik wil even niemand om mij heen hebben vandaar dat ik het hier post.

Hoop op wat steun en wijze raad zodat het heel misschien wat minder pijn doet.

De tijd zou het leren zeggen ze, maar de tijd gaat nu wel tergend langzaam :(
oef... vervelend.

kan weinig voor je goedmaken, denk aan de toekomst en hoe je het voor jezelf beter gaat maken, doe waar je zin in hebt en laat niets je tegenhouden!

Het voelt nu heel leeg en zwaar maar geloof me maar dat het over paar dagen al iets beter voelt
Ja denk je echt bloem?

Een paar dagen al?

Alhoewel "al", nu duurt een paar uur al veel voor mijn gevoel
Ja ik denk dat het over een paar dagen wel iets anders voelt als nu! Nog steeds wel heel zwaar.

Maar je weet dat het beter is zo, maar het blijft moeilijk

Het is ook niet leuk, dus mag je je het niegt leuk vinden en verdrietig zijn.

Maar je komt er wel hoor! Misschien niet vandaag of morgen, maar over een poosje voel je je veel beter!

(En niet teveel wijn drinken, daar voel je je uiteindelijk alleen maar slechter door!)
Het gaat weer helemaal goed komen TO. Maar geef het even tijd.

Heb overigens gisteren zelf het contact met iemand verbroken. het idiote is dat het eigenlijk nog een opluchting voor me is ook.

Maar even voor TO: Een dikke knuffel meid, en probeer toch te genieten van je tuin en je wijntje. Het is moeilijk, en het is een schrale troost, maar op dit moment zitten er een heleboel vrouwen met dezelfde gevoelens en verdriet zoals jij nu hebt.

En ook zij komen hier weer overheen, net als jij!
Hoe moeilijk het ook is nu het slijt al is het heeeeel langzaam. Ik kan je alleen maar adviseren er aan toe te geven. Dus huil als je verdrietig bent en krop het niet op. Maar wees vooral ook lief voor jezelf. Nu is de tijd om die belachelijk dure laarzen/oorbellen/kleding te kopen die je zoooo graag wilde hebben maar te duur vond. Ga bij jezelf eens na wat je niet leuk aan hem vond. Daar hoef je je niet meer aan te ergeren. Ga er lekker op uit met vriendinnen en lucht je hart. Op een ochtend word je wakker en besef je dat je minder aan hem denkt en niet meer hoeft te huilen. Hou vol TO dat gaat je echt lukken. Dikke knuf
Liefdesverdriet is gewoon klote, daar moet je doorheen. Mijn ervaring is wel dat het elke dag een stukje beter gaat. Dus morgen voel je je alweer beter dan vandaag, de dag daarna nog wat beter tot je er op een dag achterkomt dat je je eigenlijk uitstekend voelt, dat je niet aan je ex gedacht hebt en dat die man in de supermarkt toch eigenlijk ook wel een onwijs lekker ding is.
Dank jullie voor de fijne reacties!

Ze doen me echt goed op dit moment.

En ik weet ook eigenlijk wel dat het goed komt maar het is nu zo moeilijk voor te stellen.

Liefdesverdriet is heel zwaar. Maar inderdaad, langzaam zal het steeds minder worden, totdat je niet meer aan je ex denkt. Het komt helemaal goed!
Time spent with a cat is never wasted
Alles komt altijd weer goed! Sterkte
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Het heeft zijn tijd nodig, laat je gevoelens maar even gaan, dat lucht ook al een beetje op.

Het kost tijd, veel tijd dat die dag komt dat het beter gaat, je minder verdrietig voelt en je niet steeds aan hem denkt.

Is een proces waar je door heen moet.

Afleiding zoeken gaat je straks ook helpen, dingen doen die je leuk vind, het gezelschap van mensen opzoeken waar je je goed bij voelt. Eerst denk je misschien " heb ik helemaal geen zin in ", toch doen, daar moet je even doorheen.

Weet niet of je al eerder een verbroken liefdesrelatie hebt meegemaakt... Als je daar aan terug denkt herken je het wel, en weet je dat het minder wordt, en dat je je uiteindelijk weer goed zult voelen.

Nogmaals het kost tijd. Sterkte
quote:mali30 schreef op 09 juli 2011 @ 17:15:

Alles komt altijd weer goed! SterkteWaarheid als een koe! Alles moet wel altijd goed komen, het kan namelijk niet niet goed komen (je zal niet ten onder gaan, je blijft gewoon ademen, je blijft gewoon op je benen staan). Linksom of rechtsom lost alles zich uiteindelijk op.
Nooit eerder meegemaakt nee.

Wel zelf een relatie verbroken en nu pas besef ik ook hoeveel pijn dat mijn ex gedaan heeft.

Gister was ik echt wanhopig, maar ik merk nu wel dat het wat beter doordringt dat het echt klaar is en ik gewoon door moet gaan.

Al is vandaag weer veel te langzaam voorbij gegaan..

Ik heb ook nog vakantie dus veel tijd om na te denken.

Ook over waarom het beter is dat het klaar is en eigenlijk word dat me ook steeds duidelijker.

Ik hoop echt dat de tijd inderdaad alles heelt
Ik weet ook hoe zwaar het is, heb ook pas mijn relatie verbroken. Dat is enorm naar, en ik ben ook nog steeds bezig om mijn draai te vinden. Gek genoeg ben ik juist expres weer een paar dagen bij mijn ouders in een groot gezin gaan wonen, omdat ik gek werd van ineens de stilte om me heen, ik had afleiding nodig! Zo zie je maar, dat iedereen anders reageert. Maar ik voelde me een dag later eigenlijk al een stuk beter, en een paar dagen later weer wat beter, en nu, een week later, merk ik dat ik al weer vol plannen zit om mijn eigen weg te gaan vinden.
Hey Cassas,

Het feit dat jezelf al weet dat het beter is om de relatie te beëindigen, is al een heel goed uitgangspunt. Volgens mij, heb je de meest beroerde tijd al gehad. Het wel of niet beëindigen!

Je bent al een eind op de goede weg. Natuurlijk ben je verdrietig en voel je wanhoop! Geef er aan toe en laat je emoties de vrije loop. Dat je je minder sterk voelt heeft te maken met het feit dat je nu twijfelt of je er goed aan hebt gedaan. Maar realiseer je wel dat de keuze die je gemaakt hebt een weloverwogen keuze was. Nu zit je weer vol emotie en ga je weer twijfelen. Het hoort erbij!

Nu even jezelf voorop plaatsen en tijd nemen voor het verwerken.

Probeer er over te praten of om er hier over te schrijven. Je emoties uiten zijn het belangrijkste bij het verwerken.

Sterkte meid!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven