goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Chatterly schreef op 09 juli 2011 @ 00:41:

Ik wou ook dat ik eens kon janken. Echt janken. Ik jank alleen als ik boos ben. Teken van onmacht en zwakte. Ben niet eens in staat om de confrontatie aan te gaan zonder te janken.

jank je verder nooit maar dan ook echt nooit?

waaromnie? ja zeg de gek want ik jank hooguit in uitzonderlijke momenten en vaak vind ik het ook nog lekker. maak me dat een sadomasochist?
zal ik pindasaussie maken? of i dare?

heb er shit veel zin in
Ik huil ook haast nooit chat. Vroeger te veel gedaan, denk ik.

Zit een mug in mijn slaapkamer! Grrr (wil kwade smiley)
quote:mrfluf schreef op 09 juli 2011 @ 00:50:

[...]

jank je verder nooit maar dan ook echt nooit?

waaromnie? ja zeg de gek want ik jank hooguit in uitzonderlijke momenten en vaak vind ik het ook nog lekker. maak me dat een sadomasochist?

of een naturist...want heb nu broek en shirt uitgegooid....zit in onderbroeks en bhtje, lekker bloot te zijn hier

heb het gewoon warrum!
Nee ik jank niet zo gauw. Lach wel makkelijk. Vreemd, zijn toch emoties die dicht bij elkaar liggen. Vreugde en verdriet.

Maar je bent goed op de hoogte van de culinaire voorkeuren van ons groepje. Lees je vaak mee? Waarom niet meteen meeschrijven als je ons zo leuk vindt? Ik vraag me af wie je bent. Een oudgediende met een nickchange of tast je het forum als newbie nog een beetje af? Geen verooreling hoor, gewoon nieuwsgierig.
ik ga in mijn stelletje ff pindasaus maken, hebbik zin an.
Een mr. met een bhtje? Ben je wel helemaal lekker?
quote:mrfluf schreef op 09 juli 2011 @ 00:55:

ik ga in mijn stelletje ff pindasaus maken, hebbik zin an.
quote:SanneK schreef op 09 juli 2011 @ 00:53:

Ik huil ook haast nooit chat. Vroeger te veel gedaan, denk ik.

Zit een mug in mijn slaapkamer! Grrr (wil kwade smiley)Oh ben je er ook nog schat. Ik voelde me al zo alleen hier!
Ja, je negeerde me.

Maar ik moet nu maar gaan slapen, want mijn ogen vallen dicht. Slaap lekker!
Ik ga ook. Slaap lekker meid!
sweet dreams sanne en chat
quote:Chatterly schreef op 09 juli 2011 @ 00:56:

Een mr. met een bhtje? Ben je wel helemaal lekker?mrfluf bekt gewoon zo lekkurrrrrr
ik ben een mrsfluffie zonder een fluffie maar met 2 knuffies
ik ga ff satedippuh met mijn lippuh
Ik sliep idd en begreep alle berichten dank jullie! Zit inmiddels in de bus naar mijn werk. Ben moe erg moe. Fijne dag allemaal!
Hallo allemaal

Iebels heel veel succes en sterkte op je werk vandaag

Ik was gisteren even wg met vriendin en verder gewoon ff met mezelluf, een momentje voor jezelf ofzo, je kent het wel...

Ik ben supermoe ga nog even omdraaien, maar ik heb alles gelezen flufje welkom hier

Chat, lijkt me lastig als je nooit huilt eigenlijk. Ik huil de hele dag door, is weer een beetje overdreven.. Misschien samen delen?

Sanne je bent een schatje, heus. Heb je al een smoes verzonnen voor de meet?

Tante mikhah waar bent u idd?

choco
Oh yellow, dank voor de knuf, kan ik wel ff gebruiken.

Ik ben zo ontzettend boos! Van binnen kook ik maar ik laat het uiteraard niet zien hier thuis dus val jullie er mee lastig. Sorry alvast..

De hond van mijn schoonouders heeft een ziekte en daar moet ze medicijnen voor. Omdat mijn schoonvader een gierige krent is, heeft hij af en toe geen pil gegeven en de afgelopen maand helemaal niet omdat ze er zieker van werd.

Ipv naar de dierenarts gaan voor advies (nee want dat kost geld), gewoon dus gestopt met medicatie. Hond leefde op en deed leuke dingen in hun vakantie (zwemmen etc). Zag er dus rooskleurig uit.

Afgelopen donderdag had ze uit het niets een gigantische bult in haar keel dus man vrij genomen en daar heen. Omdat z dus gierig zijn hebben ze ook de allergierigste dierenarts hier in de stad. Afspraak maken doen ze niet aan, kom maar langs en wacht en hoop dat je die dag geholpen kan worden (???). Zij dus daarheen, prik gekregen tegen de zwelling want ze had vast een beest opgegeten wat haar geprikt had.

Beestje was gister doodziek maar he, tis niet niks als je in je keel wordt geprikt, hoort er bij.

Vanochtend is ze overleden. Vraag me niet hoe. Ik ben zo kwaad!!

Beestje had dus rotzooi gegeten (daar hoor je op te letten vind ik dus schoonvader is al de pineut bij mij) waaronder een tak met scherpe punten. Jullie voelen hem al aan komen, het beestje is lekgeprikt gister (is nu duidelijk) en vanochtend aan haar (zeer pijnlijke ) verwondingen gestorven. Klote dierenarts en klote schoonouders met hun gierigheid

Bah ben er goed ziek van..
Jeetje wat een fouten zijn er gemaakt met die hond. Zowel door je schoonouders als door de dierenarts. Kan me voorstellen dat je boos bent.

Ik ben weer klaar met werken alles is goed gegaan zover ik weet. Ben echt moe nu
Wat erg choc, vreselijk. Dat arme beest . Zulke mensen zijn geen dier waard. Je weet toch dat een dier geld kost. Bah!

Fijn dat je dag goed ging Ieb. Ik had niet anders verwacht.

Waarom is het hier zo stil de laatste dagen? Het gaat toch wel goed met jullie, hoop ik?
Chooc kan me voorstellen dat je boos bent een dier kan niet praten en vertellen wat er mis is. Als je een dier hebt moet je er goed voor zijn. Ik heb ook niet altijd geld ervoor om naar de DA te gaan maar ik mag daar dan maandelijks een betaling doen en das wel prettig. Al zal ik zelf ook droog brood motten vreten mijn dieren gaan dan voor. Nu word ik ook boos, klote schoonpa

Ib ga je lekker ff op de bank relaxen

Chattie met mij is alles goed hoor, ik ga nu eten koken. Tot latersssss
Ben gelijk door vanuit werk boodschappen gaan doen en zit nu idd. lekker op de bank tv. te kijken. Moet nog wel de boodschappen opruimen.

Zou nu echt als een blok in slaap kunnen vallen maar doe ik niet want dan slaap ik vannacht niet.

Heb van hele lieve forummer een zelfgemaakte armband gekregen die lag in de brievenbus toen ik thuis kwam waar ik erg blij mee ben.
Sterk hoor Ibi dat je er niet aan toe geeft om te gaan slapen op de bank. Ik doe het altijd wel, vind het heerlijk ff op de bank pitten. Maar nu is slapen mijn grootste hobby

Wat lief van die forummer ieb
allemaal. Ik heb heerlijk lang uitgeslapen, toen wat nuttige dingen gedaan en nu neemt vriend me mee uit eten. Fijne avond en tot strakjes!
Eet smakelijk Mika, blij je weer te zien!

Leuk, sanne, uiteten. Geniet ervan!

Ik heb een mooie ketting gekregen Ibi. Wat lief van haar hè. Ben er heel blij mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven