Wie wil een knuffel?
woensdag 8 juni 2011 om 00:27
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
maandag 4 juli 2011 om 10:59
quote:zwitsal_nijntje schreef op 04 juli 2011 @ 10:55:
Beterschap Augustusbloem!
Ik ben vandaag ook niet lekker helaas. En dat terwijl ik nog wel zo gezond bezig ben maar krijg nu weinig binnen, baal er wel van. Had een leuk dagje uit gepland maar dat gaat niet meer door. Ook zou ik vandaag ingewerkt worden voor als die jongen op vakantie zou gaan, maar dat ging dus ook niet meer door en heb ik moeten verzetten naar donderdag.
Ik baal er dan altijd zo van en voel me dan zo schuldig! =(Dit herken ik heel erg , ik probeer dan altijd maar te denken dat ik me niet schuldig hoef te voelen want ik had het natuurlijk ook liever anders gezien.Jij ook beterschap !
Beterschap Augustusbloem!
Ik ben vandaag ook niet lekker helaas. En dat terwijl ik nog wel zo gezond bezig ben maar krijg nu weinig binnen, baal er wel van. Had een leuk dagje uit gepland maar dat gaat niet meer door. Ook zou ik vandaag ingewerkt worden voor als die jongen op vakantie zou gaan, maar dat ging dus ook niet meer door en heb ik moeten verzetten naar donderdag.
Ik baal er dan altijd zo van en voel me dan zo schuldig! =(Dit herken ik heel erg , ik probeer dan altijd maar te denken dat ik me niet schuldig hoef te voelen want ik had het natuurlijk ook liever anders gezien.Jij ook beterschap !
maandag 4 juli 2011 om 11:01
maandag 4 juli 2011 om 11:31
@Agustusbloem: Ja dat is ook zo. En ach hij moet blij zijn dat ik dan die maand voor hem werk. Was hij ook want ik was nog wel zijn reddende engel
Alleen toch blijf ik het soms moeilijk vinden en toch schuldig voelen als ik het dan verplaats. Het is pas vanaf volgende week dinsdag en moet maar 1 x ingewerkt worden maar dan nog.
@Pademelon: Dankjewel, hopen dat ik me morgen vroeg beter voel!
Alleen toch blijf ik het soms moeilijk vinden en toch schuldig voelen als ik het dan verplaats. Het is pas vanaf volgende week dinsdag en moet maar 1 x ingewerkt worden maar dan nog.
@Pademelon: Dankjewel, hopen dat ik me morgen vroeg beter voel!

maandag 4 juli 2011 om 17:40
Ik wil wel weer een knuffel. Mijn moeder is vandaag naar haar dokter geweest wegens pijn in haar heup, volgens hem niks speciaals. Maar hij wil wel een inwendig onderzoek doen omdat ze al maanden last heeft van heftige menstruatie bloedingen. Hij vind dat het niet normaal is dat ze 3 dagen per maand niet ongesteld is.
Nu ken ik iemand die dit ook had en baarmoederhalskanker bleek te hebben dus ik ben daar een beetje panisch voor. Dat er iets niet goed zit daar. Ik heb al eerder tegen haar gezegd laat dat nou eens nakijken, maar ze wuifde dat weg met de overgang als excuus.
Nu ze het van haar eigen dokter gehoord heeft dat het niet normaal is maak ik me grote zorgen.
Ben echt bang dat het helemaal mis is.
Nu ken ik iemand die dit ook had en baarmoederhalskanker bleek te hebben dus ik ben daar een beetje panisch voor. Dat er iets niet goed zit daar. Ik heb al eerder tegen haar gezegd laat dat nou eens nakijken, maar ze wuifde dat weg met de overgang als excuus.
Nu ze het van haar eigen dokter gehoord heeft dat het niet normaal is maak ik me grote zorgen.
Ben echt bang dat het helemaal mis is.
maandag 4 juli 2011 om 17:41
quote:rogue_25 schreef op 04 juli 2011 @ 17:40:
Ik wil wel weer een knuffel. Mijn moeder is vandaag naar haar dokter geweest wegens pijn in haar heup, volgens hem niks speciaals. Maar hij wil wel een inwendig onderzoek doen omdat ze al maanden last heeft van heftige menstruatie bloedingen. Hij vind dat het niet normaal is dat ze 3 dagen per maand niet ongesteld is.
Ben echt bang dat het helemaal mis is.Sterkte Rogue .
Ben echt bang dat het helemaal mis is.Sterkte Rogue .
zondag 10 juli 2011 om 01:07
zondag 10 juli 2011 om 01:52
quote:koolmeesje123 schreef op 10 juli 2011 @ 01:48:
Dankjewel Augustusbloem!
Ben nu wel benieuwd hoe jij " een beetje" liefdesverdriet hebt....
Het is al wat langer geleden (10 mei) ,dus nu is het niet meer zo erg.Wat meer terug in het topic staan ook wat posts van mij over hem.
Ik praat er niet graag over ,tenzij ik in een wat weemoedige bui ben ,dan wel.
Maar vandaag voel ik me vrij vrolijk .
Dankjewel Augustusbloem!
Ben nu wel benieuwd hoe jij " een beetje" liefdesverdriet hebt....
Het is al wat langer geleden (10 mei) ,dus nu is het niet meer zo erg.Wat meer terug in het topic staan ook wat posts van mij over hem.
Ik praat er niet graag over ,tenzij ik in een wat weemoedige bui ben ,dan wel.
Maar vandaag voel ik me vrij vrolijk .