SMS komt niet binnen
zondag 10 juli 2011 om 09:38
Gister kreeg ik een sms binnen, of eigenlijk niet, want er staat alleen "bepaalde tekst ontbreekt". Nu gebeurt dat wel vaker en komt het na een minuut of wat alsnog binnen, maar nu is het er na 12 uur nog niet.
Het is een sms die ik heul graag lezen wil! Ik heb al een battery pull en weet ik wat gedaan, maar niks helpt. Kan mijn provider (Vodafone) hem achterhalen?
Het is een sms die ik heul graag lezen wil! Ik heb al een battery pull en weet ik wat gedaan, maar niks helpt. Kan mijn provider (Vodafone) hem achterhalen?
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
zondag 10 juli 2011 om 09:47
zondag 10 juli 2011 om 09:51
quote:Kier_V schreef op 10 juli 2011 @ 09:49:
[...]
?? Dat is dan nog gekker!
Heb het niet meegemaakt bij/met andere providers (nog)
Ja dat snapte ik ook niet, dacht ook dat het dan een lang smsje was maar dat was bij mij niet het geval.. Was soms sms van om half 12 of ja dat is goed. Of iets dergelijks.
Maar bij mij hielp er heen smsen of vragen of hun het nog een keer wilde smsen vaak wel.
[...]
?? Dat is dan nog gekker!
Heb het niet meegemaakt bij/met andere providers (nog)
Ja dat snapte ik ook niet, dacht ook dat het dan een lang smsje was maar dat was bij mij niet het geval.. Was soms sms van om half 12 of ja dat is goed. Of iets dergelijks.
Maar bij mij hielp er heen smsen of vragen of hun het nog een keer wilde smsen vaak wel.
zondag 10 juli 2011 om 09:55
quote:Jaye schreef op 10 juli 2011 @ 09:47:
Ik heb het diegene gevraagd, maar heeft weinig telefoon toegang en kan dus wel even duren. En ik barst van nieuwsgierigheid.
Sms sturen heb ik ook gedaan maar hielp niet. Ziu best kunnen dat ik hem te snel geopend heb daarentegen
Dus je hebt diegen gesproken of hij/zij het overnieuw wil sturen?
Kan je dan gewoon niet beter meteen vragen wat er in die sms stond?
Of geef anders je e-mail adres of facebook oid en laat het via daar toesturen.
Ik heb het diegene gevraagd, maar heeft weinig telefoon toegang en kan dus wel even duren. En ik barst van nieuwsgierigheid.
Sms sturen heb ik ook gedaan maar hielp niet. Ziu best kunnen dat ik hem te snel geopend heb daarentegen
Dus je hebt diegen gesproken of hij/zij het overnieuw wil sturen?
Kan je dan gewoon niet beter meteen vragen wat er in die sms stond?
Of geef anders je e-mail adres of facebook oid en laat het via daar toesturen.
zondag 10 juli 2011 om 10:08
Hi! Ga naar instellingen , netwerk kiezen , handmatig. Je krijgt dan een lijstje met diverse aanbieders. Als je zelf vodafone hebt kies je kpn, dan krijg je een foutmelding. Daarna kies je voor je eigen netwerk. Daarna zet je het toestel even uit en aan. Ik heb bij vodafone gewerkt en dit raadden wij klanten altijd aan als dit soort dingen gebeurden. Vaak kwam het dan goed. Het het een HLR update. Good Luck!
zondag 10 juli 2011 om 10:22
quote:Philein schreef op 10 juli 2011 @ 10:21:
Jaye, heel normaal dat het niet aankomt hoor. Niet alles is zo prima geregeld als in NL. Maar wachten op een volgend bericht..of misschien krijg je 'm later toch nog.Ik weet het. Baal er een beetje van, was een belangrijke en hij is al zo slecht bereikbaar.
Jaye, heel normaal dat het niet aankomt hoor. Niet alles is zo prima geregeld als in NL. Maar wachten op een volgend bericht..of misschien krijg je 'm later toch nog.Ik weet het. Baal er een beetje van, was een belangrijke en hij is al zo slecht bereikbaar.
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know