Dirty-talk not done??

28-06-2011 17:31 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, wat ik vraag is meer uit nieuwsgierigheid.

Is het done of not done om tijdens seks dirty-talk te doen???

Is het bv. vernederend om 'sletje' genoemd te worden?

Hiermee bedoel ik dan door de partner.

Is het dan einde oefening of juist extra opwindend???

Ben benieuwd of ik hiermee wat tongen losmaak...
Ik heb er ook geen moeite mee. Het moet wel niet te zoetsappig zijn. Dus voor mij geen vagina maar (gewoon) kut.
Ik hou wel van wat dirty talk. En al die zogenaamde 'not done' woorden? Graag! Maar goed, wij hebben in bed ook een heerlijk dominant / onderdanig rollenspel en daar past dit ook wel bij! Tijdens de gewone 'vanilleseks' - die we ook regelmatig hebben - past het weer helemaal niet! Dan zeggen we weer hele andere dingen. Aanvoelen is the key word!!
heerlijk, kom ik alleen maar meer mee in de stemming...
Er zijn hier mensen die zeggen dat ze er helemaal niets van moeten hebben maar ik zie het juist als een leuke en spannende manier om duidelijk te maken waar ik zin in heb. Ik hoor dan liever dat hij zegt dat hij ontzettende zin heeft om me te nemen dan dat hij braaf zegt schat ik kijk er naar uit om je te penetreren. En een schat, je mag wel harder bewegen is i.m.o. nou ook niet echt bevorderlijk voor de spanning. Neem geen blad voor de mond en zeg dan gewoon "n**k me harder".

* Excjusee le moi voor het expliciete taalgebruik*
Ik vind het super! Hoe platter hoe beter...voor mij echt een turn on in het heetst van de strijd...
quote:boekje227 schreef op 02 juli 2011 @ 12:40:

Ik vind het wel opwindend, maar mijn vriend zou mij zo nooit noemen want dat vind hij niet respectvol.Een man die zijn vrouw respectvol behandeld kan in het heetst bijna alles tegen haar zeggen. Het nalaten daarvan vind ik juist respectloos omdat haar sensuele kant daardoor voor een flink deel verwaarloosd wordt.
Ik vind het helemaal prima als hij bv sletje zegt. Leuk zelfs. In het verleden wel eens preuts en bekrompen genoemd en dit geeft alleen maar aan dat dat in ieder geval meevalt.

Daarnaast schrijf ik wel eens erotische blogs en klinkt het een beetje raar als ik het steeds over de penis in de vagina zou hebben. Nee hoor, gewoon plat en lekker benoemen. Wel passend in het moment, dat dan weer wel.
Als ik ooit een sletje of zoiets genoemd zou worden, zou het meteen einde oefening zijn. Ik vind dat echt niet kunnen, het is net of je onderdanig bent aan je partner en dat moet accepteren.

Dus voor mij not done.
Voor mij is het vaak dat laatste stapje naar een orgasme!
quote:shadowfaxx schreef op 10 juli 2011 @ 10:30:

Voor mij is het vaak dat laatste stapje naar een orgasme!Je wordt er dus wel extra opgewonden van? Maar wat ik me dan afvraag is wat er dan tegen je wordt gezegd.
Ook hier extra opwinding door dirty talk. Niet te vroeg tijdends, maar als ik in de juiste stemming ben; graag!

Vooral benoemen waar we mee bezig zijn, wat hij gaat doen of wat mijn wensen zijn. En dan uiteraard niet met penis en vagina. Ik hou ook wel van een tikkeltje dominantie. Dus als hij zegt dat ik dingen moet doen, kan me dat net over het randje brengen.

Maar allemaal in de juiste mood. :-)
Ik zou willen dat mijn minnaar wat meer tegen me sprak. Sletje hoeft niet perse, maar een beetje geile praat lijkt me wel lekker. Maar zoiets kun je niet 'bestellen' maar moet er natuurlijk uitkomen. Anders precies dé remedie tegen geilheid natuurlijk...
Sletje hoeft hij niet te zeggen maar wat onschuldigere conversatie kan heel stimulerend zijn..
Common sense is not so common.
Voltaire
Denk dat veel vrouwen graag een slet willen zijn in bed, toch het man/vrouw verschil denk ik. Veroverd willen worden.
Ik ben geen sletje, maar wel ZIJN sletje ;)

Als ik in de stemming ben kun je eigenlijk alles tegen me zeggen.

En gewoon op zeer ongepaste tijdstippen (ergens tijdens een drukke werkdag ofzo) een smsje met wat voor plannen hij met me heeft, ook zeer welkom. Dat mag overigens wel ieeeeets meer te raden over laten dan tijdens de sex. Dan kan het eigenlijk niet te plat of direct zijn wat mij betreft.

Heerlijk om te horen wat het in hem losmaakt...

Overigens... ik vind het totaal niet disrespectvol slet oid te zeggen. Dat is voor mij deel van het spel. Ik zal me dat nooit persoonlijk aantrekken of de partner aanrekenen.
ik vind het heerlijk, je moet het niet zeggen tijdens de dagelijkse bezigheden maar tijdens de sex word ik er alleen maar geiler van.
Sletje is wel heel erg. Doe dan maar gewoon slet
Ja, wouter, het gaat om dat laatste, veroverd willen worden! In welk rollenspel dan ook.
Rollenspel is heerlijk. Heel spel ervan maken. Geweldig. Maar ook ben ik zelf niet zo jaloers aangelegd, dus de partner mag er heerlijk uitdagend bijlopen en het windt mij alleen maar meer op als er goed naar gekeken word.
@rozenstruikje, dat ligt aan het formaat vrouw, hoe ze aangesproken wordt ;)
lol
En jij dotje, je bent ook graag gewillig en stout in het spel?
Neem ook graag het initiatief, maar genomen worden, geen enkel probleem :-) Wat is stout?
quote:dotje2009 schreef op 09 september 2011 @ 14:20:

Neem ook graag het initiatief, maar genomen worden, geen enkel probleem :-) Wat is stout?Volledig meegaan in het spel en bijvoorbeeld op stap gaan met rokje zonder slip eronder en alleen je partner weet dat. Of mag het nog een stapje verder gaan? Andere(n) in het spel betrekken?
In mijn fantasie mag het een stapje verder, misschien in de werkelijkheid ook..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven