Affaire tips en ervaringen

11-07-2011 08:16 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag met andere mensen die een affaire hebben van gedachten wisselen. Ik weet dat er een minnaar topic is maar daar word je als nieuwkomer naar oude topics verwezen die je weliswaar kan lezen maar waar je dan natuurlijk niet meer op kunt reageren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die relatief nieuw met de situatie zijn en ook behoefte hebben om er over te praten.

Ik ben benieuwd naar waar anderen hun minnaar/minnares hebben leren kennen, hoe vaak je elkaar ziet, wat je dan doet (alleen sex of ook andere dingen), of je de nacht met elkaar doorbrengt/op reis gaat, hoe lang de affaire al stand houdt, wat je gevoelens zijn, of de partner(s) op de hoogte is en wat je gevoelens daar bij zijn, waar je grenzen liggen etc.

Ben je er naar op zoek gegaan of is het je overkomen? Zou je als deze affaire eindigt opnieuw een affaire willen of zie je dit als iets eenmaligs?

Liever geen discussie over of het hebben van een affaire wel of niet goed is want daar zijn al een heleboel topics over en ik denk dat alles daarover inmiddels wel gezegd is.
quote:kikietje schreef op 11 juli 2011 @ 09:59:

Ik zou zelf nooit een relatie en daarnaast een minnaar kunnen hebben, daar ben ik veel te eerlijk/ slecht liegen voor.. Ik zou dat nooit vol kunnen houden of bij partner op de mouw kunnen spelden... (anderzijds Obsession weet jij intussen mijn situatie wel)

Ik dus ook niet. Maar ik veroordeel mensen die dat wel kunnen niet. Ik zou wel verder uit willen wijden over mijn eigen situatie. Maar heb er geen zin in neergesabeld te worden door mensen die het nodig vinden om in elk topic over minnaars te gaan vertellen hoe slecht we wel niet zijn. Ik hoopte eigenlijk een tweede minnaars-topic te starten. Om mee te kunnen praten in het andere minnaars topic schijn ik eerst 14 threads door te moeten gaan lezen en daar heb ik niet zo veel trek in.

Maar er zijn een aantal mensen hier die blijkbaar vinden dat mensen die anders denken dan zij geen recht op een eigen mening hebben en al zeker niet met gelijkgezinden hier over mogen praten want ze duiken er iedere keer bovenop terwijl dat toch echt nooit de vraagstelling in de openingspost is.
quote:nouschi schreef op 11 juli 2011 @ 10:07:

[...]

Ze zit toch in een open relatie. Haar man weet ervan. Dus dat iedereen hier ach en wee komt klagen is mij geheel onduidelijk.Ik heb tips gegeven maar die worden ook genegeerd.
quote:Kier_V schreef op 11 juli 2011 @ 10:03:

[...]

Wat heb je met je minnaar dat je niet met je vaste partner hebt?

Is het niet heel jammer dan, dat wat je kennelijk mist in je huidige relatie, dat je dat niet hebt met je vaste partner?

Open relatie heb ik niets op tegen voor anderen, maar ik vind het zo banaal dat je dan enkel voor de wip naar een ander gaat. Zou het niet fijner zijn wanneer je ook dat stukje bij je vaste partner kan vinden?Dat is haar vraag dan ook precies, hoe doen anderen dat? Blijven ze slapen? gaan ze op reis samen? etc etc
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 10:07:

Weten de mannen echt van elkaars bestaan, of wordt dit door TO gezegd, omdat ze anders bang is voor de reacties?

Welnee, ze geniet juist van die reacties. Daardoor voelt ze zich juist lekker verheven en bevrijd vergeleken met de burgertrutten en moraalridders.

Hartstikke lekker, al die weerstand.
quote:Julus schreef op 11 juli 2011 @ 09:51:

Als je partner op de hoogte is, snap ik niet waarom jij om tips vraagt. Of je partner is niet op de hoogte en jij bedriegt hem, of je opent dit topic vanuit een andere insteek.

Tips was een verkeerd woord, kan het helaas niet meer wijzigen. Ik wil graag met gelijkgestemden van gedachten wisselen. Ik bedoelde geen tips in de zin van "hoe houden we het zo goed mogelijk geheim"

Zoals ik al heb gezegd, MIJN partner is er van op de hoogte.
quote:batwom schreef op 11 juli 2011 @ 10:09:

[...]

Ik heb tips gegeven maar die worden ook genegeerd. Door het gekrakeel kan ik me voortellen dat TO door de bomen het bos niet meer ziet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 10:11:

[...]

Tips was een verkeerd woord, kan het helaas niet meer wijzigen. Ik wil graag met gelijkgestemden van gedachten wisselen. Ik bedoelde geen tips in de zin van "hoe houden we het zo goed mogelijk geheim"

Zoals ik al heb gezegd, MIJN partner is er van op de hoogte.Je OP is helemaal duidelijk hoor, dat sommigen niet kunnen lezen is niet jouw probleem.
Is er ook geen msn groep voor "gelijkgestemden" ?

Daar zou je dan toch je hart op kunnen halen zonder het gevaar van commentaar.
quote:Liv schreef op 11 juli 2011 @ 09:56:

Oh nog ff dan: waarom vraag je geen tips aan je man/vriend? Dat lijkt me nou bij uitstek dé persoon om dit soort dingen mee te delen.Wie zegt er dat ik dat niet doe? Ik zou het gewoon leuk vinden om met andere mensen die in (ongeveer) dezelfde situatie zitten te praten. Wat is jullie probleem daar toch mee?
Alle nare reacties hebben betrekking op stiekeme affaires waarin de partner wordt voorgelopen.

Aangezien Obsession gewoon een open relatie heeft, mag ze die reactie schrappen, want die hebben geen betrekking op haar. Niemand, maar dan ook echt niemand, heeft iets tegen open relaties.

Geniet ervan, zegt iedereen, en hooguit zeggen sommigen dat het niets voor hen zou zijn.

Waar gaat het eigenlijk over?
Waarom verander je je OP niet?

Dan schrijf je: mijn man en ik hebben een open relatie etc.

Of is een open relatie niet gelijk aan het openlijk hebben van een minnaar?

Ik denk dat je je bij verkeerde topics wilt aansluiten. Jij hoort dus niet thuis bij de stiekeme relaties, maar bij de open relaties. En daar zijn ook zat bestaande topics van.
De storm gaat wel liggen obsession, tegen die tijd schoont hopelijk een mod het op en gaan we maar inhoudelijk on-topic aan de gang.
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 09:56:

Je partner is op de hoogte van de affaire. Als je zo'n fantastische relatie hebt met hem, dan kun je dit onderwerp best met hem bespreken.

In een goede relatie wordt toch alles bespreekbaar gemaakt.

Dan vraag je: 'Schat, zal ik voor Rodney vandaag de rode of paarse string aandoen?'

Of: 'Liefje, welke film zal ik met mijn andere schatje naartoe gaan?'Dat kan ja. Neemt nog steeds niet weg dat ik het leuk zou vinden met (andere) gelijkgestemden (op dit forum) te praten.
quote:zeb schreef op 11 juli 2011 @ 10:17:

De storm gaat wel liggen obsession, tegen die tijd schoont hopelijk een mod het op en gaan we maar inhoudelijk on-topic aan de gang.Zal ik vragen of er wat van het minnaar topic hierheen willen komen? Met z'n twee ben je ook snel uitgepraat toch?
Obsession, dapper dat je zo'n topic geopend hebt. Verbijsterend hoeveel reacties totaal off topic zijn..

Ik ben niet actief op zoek gegaan naar een minnaar, maar 'overkomen' doet je zoiets ook niet denk ik. Ik werd getriggerd door iemand op msn. Jarenlang gezegd dat ik zoiets niet zo doen, gelukkig getrouwd etc. Totdat ik de verleiding niet kon weerstaan.

Nu heb ik inmiddels een 'open relatie' en heeft mijn partner ook een minnares. Ik heb 2 personen met wie ik vriendschappelijk contact heb, en met wie ik eens in de 1,5-2 maanden een date heb. Beide wonen ze ver weg, dates zijn dan ook voornamelijk op seks gericht. Wel heb ik bijna dagelijks contact met ze en dat gaat verder dan alleen maar seks.

Ik ben erg gelukkig met deze constructie. Naast een goed huwelijk en een fijn sexleven gezamenlijk, hebben we ieder iemand met wie we dat stukje wat we misschien niet helemaal in ons seksleven vinden (bijv mijn partner is een echt knuffelmens en ik houd er ook van om zonder al teveel geknuffel seks te hebben). Het feit dat we elkaar dit gunnen, en het effect wat extra aandacht op je heeft, heeft ervoor gezorgd dat we allebei lekker in ons vel zitten én voor diepgang in de relatie heeft gezorgd omdat we vele gesprekken hierover gevoerd hebben. Dus of ik het weer zou doen? Ja, dat denk ik wel. Maar ik hoop dat wat ik nu heb, nog heel lang vast kan houden.
Lijkt me trouwens ook best een hele moeilijke situatie om in te zitten. Je hebt een relatie met 2 mannen. Ze weten van elkaars bestaan. Kan me niet voorstellen dat de mannen verder iets met elkaar te maken willen hebben. Je kan je verhaal dus niet bij hun kwijt. Kan je dan van 2 mannen tegelijkertijd houden, of is het gevoel naar je partner minder geworden sinds de minnaar in het spel is gekomen? Ik vraag me ook echt af of het voor jou anders is, qua gevoel, nu je partner ervan op de hoogte is.
quote:Kier_V schreef op 11 juli 2011 @ 10:03:

[...]

Wat heb je met je minnaar dat je niet met je vaste partner hebt?

Is het niet heel jammer dan, dat wat je kennelijk mist in je huidige relatie, dat je dat niet hebt met je vaste partner?

Open relatie heb ik niets op tegen voor anderen, maar ik vind het zo banaal dat je dan enkel voor de wip naar een ander gaat. Zou het niet fijner zijn wanneer je ook dat stukje bij je vaste partner kan vinden?

Mijn minnaar is niet dezelfde persoon als mijn man. Dát is wat ik met mijn minnaar heb wat ik niet met mijn man heb, meer niet. Ik mis niets bij mijn man, het is alleen fijn om intimiteit met meer dan één persoon te delen.

En ik ga absoluut niet alleen voor de wip naar die ander, daar deel ik veel meer mee dan alleen sex. Ik ben dus ook benieuwd hoe dat bij anderen is. Of het bij hun alleen om de sex gaat of om meer? Hoe het ontstaan is, of ze er gelukkig mee zijn etc.

Waarom lijkt het toch dat een heleboel mensen het liefst een censuur op dit soort onderwerpen wil toepassen?
Als je uit het minnaar op vakantie-topic nog niet hebt kunnen destilleren dat de weerstand wordt opgeroepen door de leugens en niet door het feit dat je twee lovers hebt, dan ben je niet erg helder.

Je had ook gewoon duidelijk in je op kunnen stellen dat je een open relatie hebt. De weerstand wordt opgeroepen doordat je je situatie gelijkstelt aan een stiekeme affaire, door te vragen of de partner ervan weet.

Als je je op meer bij jezelf had gehouden had je heel andere reacties gehad en waarschijnlijk alleen maar positieve. Kan me niet voorstellen dat je je daar niet van bewust bent.
quote:zeb schreef op 11 juli 2011 @ 10:04:

[...]

Prachtig voorbeeld.

Je leest iets en dat staat je niet aan. Conclusie: onzin.

Vervolgens verduidelijk je iets waar ik geen woord over gerept heb om daarna het stukje per definitie te vergeten.

Ter afsluiting heb je zelf nog maar even bedacht dat ik vreemd ga...

Wonderlijk, de mens is een wonderlijk wezen.Je haalt het middels dik maken zelf aan en per definitie mag je in dit geval vergeten want er is geen middenweg in vreemdgaan. Je doet het of je doet het niet.

Ik heb niet zelf bedacht dat jij vreemdgaat, die gevormde gedachte zet je zelf neer door je in een slachtofferrol te werpen aangezien je meent dat zulke mensen zoals jij en TO dan maar op de brandstapel zouden moeten, volgens bepaalde mensen.

Plus het gegeven dat je vreemdgaan ook niet (al dan niet per definitie) veroordeelt, is die gedacht van mij zo gevormd hoor. Door je eigen uitingen.

Vind ik persoonlijk niet wonderlijk...
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 10:22:

[...]

Mijn minnaar is niet dezelfde persoon als mijn man. Dát is wat ik met mijn minnaar heb wat ik niet met mijn man heb, meer niet. Ik mis niets bij mijn man, het is alleen fijn om intimiteit met meer dan één persoon te delen.

En ik ga absoluut niet alleen voor de wip naar die ander, daar deel ik veel meer mee dan alleen sex. Ik ben dus ook benieuwd hoe dat bij anderen is. Of het bij hun alleen om de sex gaat of om meer? Hoe het ontstaan is, of ze er gelukkig mee zijn etc.

Waarom lijkt het toch dat een heleboel mensen het liefst een censuur op dit soort onderwerpen wil toepassen?

Mensen werpen er geen censuur op, dat is ontstaan door je titel die dus absoluut niet overeenkomt met jouw daadwerkelijke situatie. Er heerst gelukkig in de wereld nog altijd de gedachte dat vreemdgaan = liegen, dat dat verkeerd is.

Jouw situatie is toch heel anders?

Nogmaals; Ga naar de topics over open relaties, daar ga je vinden wat je wilt.

Jouw situatie is gewoon anders dan van een stiekeme vreemdganger of een single met een SV.
quote:Alba schreef op 11 juli 2011 @ 10:23:

Als je uit het minnaar op vakantie-topic nog niet hebt kunnen destilleren dat de weerstand wordt opgeroepen door de leugens en niet door het feit dat je twee lovers hebt, dan ben je niet erg helder.

Je had ook gewoon duidelijk in je op kunnen stellen dat je een open relatie hebt. De weerstand wordt opgeroepen doordat je je situatie gelijkstelt aan een stiekeme affaire, door te vragen of de partner ervan weet.

Als je je op meer bij jezelf had gehouden had je heel andere reacties gehad en waarschijnlijk alleen maar positieve. Kan me niet voorstellen dat je je daar niet van bewust bent.
Nou mijn man en mijn vriend hebben elkaar weer net gebeld om te vragen hoe ze zich voelen na een nachtje doorhalen.

Ik heb dus legaal en vriend en mijn man houd erg van de vrouw van mijn vriend/

We zien elkaar dus vaak met zijn vieren, ik mag als enige van haar alles lenen (jij wel)

We zien elkaar vaak in het weekeind en gaan ook met zijn vieren op vakantie. ik krijg van zijn vrouw vaak een spontane kus of hug "hou van jouuu"

Ik ben dus een gelukkige vrouw die dit wordt gegunt door mijn man en zijn vrouw en die ik het zelf ook gun dat ze iets met elkaar hebben. en beide mannen halen iets anders in mij naar boven, omdat ze zo verschillend zijn., Daarom gaat het denk ik ook goed. En mijn man gaat vanmiddag weer helpen met hun tuin, het is vriendschap met een plus.

Maar ik ben blij dathet eerlijk kan, dat ik niets hoef en heb te verbergen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Kier_V schreef op 11 juli 2011 @ 10:28:

[...]

Mensen werpen er geen censuur op, dat is ontstaan door je titel die dus absoluut niet overeenkomt met jouw daadwerkelijke situatie. Er heerst gelukkig in de wereld nog altijd de gedachte dat vreemdgaan = liegen, dat dat verkeerd is.

Jouw situatie is toch heel anders?

Nogmaals; Ga naar de topics over open relaties, daar ga je vinden wat je wilt.

Jouw situatie is gewoon anders dan van een stiekeme vreemdganger of een single met een SV.En dan nog, mag je als stiekeme vreemganger dan geen topic openen waar je je hart kunt luchten? Ik snap het niet zo goed, inmiddels is overduidelijk dat zeer vele hier het verwerpelijk vinden en het afkeuren. Dat hoeft toch niet in elk topic herhaald te worden? Leven en laten leven is ook een optie. Gun een stiekeme vreemdganger ook zijn/haar eigen topic waarin ervaringen gedeeld kunnen worden. Heb je die niet? Prima, dan hoef je niet deel te nemen in het topic. Dat geldt toch ook voor andere topics waarmee je geen ervaring hebt? Wel zo fijn voor degenen die misschien wel een stiekeme vreemdganger zijn en zijn/haar ervaring wel wil delen.
oh je vroeg ook nog of we wel eens een nacht samen zijn, ja geregeld dus maar dan met zijn vieren en heel soms (als dat zo uit komt) ook wel apart, en weekeindjes weg doen we ook zo heel af en toe, is 2 x in die 7 jaar dat we elkaar kennen gebeurd, vaak welnessweekeindjes waar onze partner minder mee hebben en waarvan ze zelf zeggen als we aandringen dat ze mee moeten gaan "gaan jullie maar lekker met zijn tweetjes" gaan zij thuis heerlijk chillen met elkaar. (en veel slapen, hun hobby )
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Zaritee schreef op 11 juli 2011 @ 10:33:

[...]

En dan nog, mag je als stiekeme vreemganger dan geen topic openen waar je je hart kunt luchten? Ik snap het niet zo goed, inmiddels is overduidelijk dat zeer vele hier het verwerpelijk vinden en het afkeuren. Dat hoeft toch niet in elk topic herhaald te worden? Leven en laten leven is ook een optie. Gun een stiekeme vreemdganger ook zijn/haar eigen topic waarin ervaringen gedeeld kunnen worden. Heb je die niet? Prima, dan hoef je niet deel te nemen in het topic. Dat geldt toch ook voor andere topics waarmee je geen ervaring hebt? Wel zo fijn voor degenen die misschien wel een stiekeme vreemdganger zijn en zijn/haar ervaring wel wil delen.

Precies, gun mensen gewoon een piepklein hoekje van het forum en val ze niet lastig met je eigen gedachten hierover.

TO, ik hoop dat je topic snel een tweede minaressentopic mag worden. Veel plezier alvast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven