Eindigen met oraal?
zaterdag 2 juli 2011 om 11:16
Als ik mijn vriendin vaginaal heb genomen, wil ze het nooit met een pijpbeurt afmaken. Is het niet oké om na vaginale sex te pijpen?
Ik vind het niet zo erg hoor, want er zijn natuurlijk genoeg andere manieren, maar ik vroeg het me alleen af. Aan de andere kant wil ze ook niet dat ik haar poesje dan nog lik, is daar soms dan wat mee??
Ik vind het niet zo erg hoor, want er zijn natuurlijk genoeg andere manieren, maar ik vroeg het me alleen af. Aan de andere kant wil ze ook niet dat ik haar poesje dan nog lik, is daar soms dan wat mee??
maandag 11 juli 2011 om 05:29
quote:d4bbeltje schreef op 10 juli 2011 @ 21:10:
.....
Zou jij gezoend willen worden nadat je in haar mond bent klaargekomen?Als we het hier over tongzoenen hebben met het mondje vol, dan sla ik ff over. Gewoon zoenen, geen probleem. Tongzoenen nadat ze het spulletje heeft uitgespuugd of doorgeslikt, ook no problemo.
.....
Zou jij gezoend willen worden nadat je in haar mond bent klaargekomen?Als we het hier over tongzoenen hebben met het mondje vol, dan sla ik ff over. Gewoon zoenen, geen probleem. Tongzoenen nadat ze het spulletje heeft uitgespuugd of doorgeslikt, ook no problemo.
dinsdag 12 juli 2011 om 05:33
quote:missfieldman schreef op 11 juli 2011 @ 16:50:
Ja, ik doe dat wel. Ik ben het toch zelf maar en ik smaak niet verkeerd LOL!
Dat dan moet heerlijk zijn voor je vriend.
quote:Ik zoen ook gewoon na beffen/pijpen. Alhoewel hij me niet tongzoent als ie in mijn mond gekomen is. Vind ik wel een beetje lafjes, maar ja.Maar zolang je je mond nog vol hebt, dan snap ik dat wel hoor missfieldman.
Ja, ik doe dat wel. Ik ben het toch zelf maar en ik smaak niet verkeerd LOL!
quote:Ik zoen ook gewoon na beffen/pijpen. Alhoewel hij me niet tongzoent als ie in mijn mond gekomen is. Vind ik wel een beetje lafjes, maar ja.Maar zolang je je mond nog vol hebt, dan snap ik dat wel hoor missfieldman.
dinsdag 12 juli 2011 om 08:36
Snap het niet, heerlijk toch. Hier vd week met m'n nr 2 eerst begonnen met een heerlijke pijpbeurt afgewisseld met neuken & het afgemaakt met mijn mond, daarna heerlijk gezoend, geknuffeld & ook nog een keer neukend en likkend afgemaakt. Daarna hem nog helemaal schoongelikt, was nodig droop er af, heerlijk.
dinsdag 12 juli 2011 om 10:39
quote:peet1974 schreef op 12 juli 2011 @ 05:33:
[...]
[...]
Maar zolang je je mond nog vol hebt, dan snap ik dat wel hoor missfieldman.Ik heb hem niet horen klagen nee
En hij zoent niet als ik al geslikt heb. Wel kusjes maar geen tongzoen, dat vind ik wel jammer. Alhoewel die smaak wel even kan blijven hangen, kan me ergens wel voorstellen dat dat niet zo fijn is.
[...]
[...]
Maar zolang je je mond nog vol hebt, dan snap ik dat wel hoor missfieldman.Ik heb hem niet horen klagen nee
dinsdag 12 juli 2011 om 12:21
quote:missfieldman schreef op 12 juli 2011 @ 10:39:
[...]
Ik heb hem niet horen klagen nee
En hij zoent niet als ik al geslikt heb. Wel kusjes maar geen tongzoen, dat vind ik wel jammer. Alhoewel die smaak wel even kan blijven hangen, kan me ergens wel voorstellen dat dat niet zo fijn is.Vindt ik toch wel wat raar, het is zijn sperma wat je net heb ingeslikt. Jij slikt het toch ook in?
[...]
Ik heb hem niet horen klagen nee
dinsdag 12 juli 2011 om 21:40