Off the Map
dinsdag 12 juli 2011 om 09:21
Ik vond het zo overdreven, dat ik de tv halverwege uitgezet heb. Kan me voorstellen dat er net aan 1 seizoen is gemaakt, wegens tegenvallende kijkcijfers.
Een net-aan-doktertje die een man tekeer gaat, in een taal die de zieke man niet verstaat, vol met cliché 's brrrrrr. Nee, idioterie.
Heb hem uitgezet bij de helicopter.
Een net-aan-doktertje die een man tekeer gaat, in een taal die de zieke man niet verstaat, vol met cliché 's brrrrrr. Nee, idioterie.
Heb hem uitgezet bij de helicopter.
dinsdag 12 juli 2011 om 09:39
Ik heb ook gekeken, wat een clichés zeg!: de natives zeggen nooit wat er echt aan de hand is, de nieuwe jongen komt alleen maar voor mooie stranden en surfen en wordt derhalve een hard lesje geleerd, 5 mensen gaan bíjna dood maar toch niet.... Iedereen heeft een dierbare verloren in het verleden om de boel een sentimenteel tintje te geven. Vreselijk....
Van Greys Anatomy ben ik wel een fan, ook clichematig maar daar zal ik inmiddels wel een blinde vlek voor ontwikkeld hebben
Van Greys Anatomy ben ik wel een fan, ook clichematig maar daar zal ik inmiddels wel een blinde vlek voor ontwikkeld hebben
dinsdag 12 juli 2011 om 09:41
Ik heb gekeken, ben best een Grey's Anatomy-fan. Ik vond het enigzins tegenvallen maar idd wel lekker wegkijken. Ik was onderhand ook wel een beetje CSI moe. Ik ben op maandagavond altijd alleen thuis en heb jaren als die modellenprogramma's gezien, die ben ik ook zat. Ik ga volgende week weer kijken, maar het haalt het bij lange na niet bij Grey's.
dinsdag 12 juli 2011 om 09:53
Ik hou echt erg van Grey's en aangezien daar nu even niets nieuws te beleven valt, moeten we het hier maar even mee doen. Ik vond het tegenvallen, maar het kijkt wel lekker weg, zo half acht je laptop, nog wat rommelen in huis en lekker lui op de bank. Je komt er alleen niet zo goed in, meestal heb je het idee dat je na een kwartier ofzo wel een beetje gewend bent aan de hoofdrolspelers, dat lukte nu niet echt.
dinsdag 12 juli 2011 om 10:17
Ik heb het ook gekeken, met een half oog. Het viel me op dat het meisje achterop de motor stapte, helm op, kinbandje los en wegreed. Volgende shot, volle vaart, kinbandje zit vast... zulke dingen storen me.
En ook die man die vast zat met zijn rechter arm in de kabelbaan. Heel ernstige verwondingen, inwendige bloedingen, bijna dood. Ligt daarna in de boot (tuurlijk, dure helicopter wacht wel) om de as van zijn vrouw uit te strooien. Gaat zelf half zitten (jaja, met zware inwendige verwondingen) en steunt op diezelfde zwaargewonde rechter arm. Logisch toch?
Laatste shot, 3 jonge dokters (enig IQ, mag je verwachten...) springen van een hoge rots het water in. Water beukt op de rotsen. Helemaal niet gevaarlijk natuurlijk, als je dokter ben wordt je niet op de rotsen geklapt door de golven.
Had ik al gezegd dat ik een kritische kijker ben?
(Erger me ook aan Greys, dat mensen in de deuropening van de OK staan te praten en de hele familie bij de operatie op de eerste hulp mag blijven staan..)
En ook die man die vast zat met zijn rechter arm in de kabelbaan. Heel ernstige verwondingen, inwendige bloedingen, bijna dood. Ligt daarna in de boot (tuurlijk, dure helicopter wacht wel) om de as van zijn vrouw uit te strooien. Gaat zelf half zitten (jaja, met zware inwendige verwondingen) en steunt op diezelfde zwaargewonde rechter arm. Logisch toch?
Laatste shot, 3 jonge dokters (enig IQ, mag je verwachten...) springen van een hoge rots het water in. Water beukt op de rotsen. Helemaal niet gevaarlijk natuurlijk, als je dokter ben wordt je niet op de rotsen geklapt door de golven.
Had ik al gezegd dat ik een kritische kijker ben?
(Erger me ook aan Greys, dat mensen in de deuropening van de OK staan te praten en de hele familie bij de operatie op de eerste hulp mag blijven staan..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 12 juli 2011 om 11:51
dinsdag 12 juli 2011 om 13:47
Ik vond het ook tegenvallen; te voorspelbaar allemaal en net niet. Denk ook niet dat het nog veel beter zal gaan worden. Ik zat ook steeds na te denken wie dan die blonde arts was want haar gezicht kwam me zo bekend voor... (heel irritant vind ik dat dan haha)
Daarentegen vind ik Rookie Blue wat erna komt steeds leuker worden.
Daarentegen vind ik Rookie Blue wat erna komt steeds leuker worden.