Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
dinsdag 12 juli 2011 om 18:02
dinsdag 12 juli 2011 om 18:05
dinsdag 12 juli 2011 om 18:11
Dit is werkelijk bizar.
Dit hele topic is geopend om een alternatief te hebben voor het door Matth0 geopende en gedomineerde "praattopic 2".
Maar zonder blikken of blozen stapte hij ook hier binnen en zag kans om ook dit topic aardig te verstjeren (daarbij geholpen door zijn hondstrouwe secondante met een inzet en een vasthoudenheid, een betere zaak waardig)
En nu hij na een hoop trammelant is opgestapt komt hij toch nog even najengelen. En iets zegt me dat het voorlopig nog wel doorgaat ook.
Dus ik trek mijn conclusie en ik ben weer weg hier.
Dit hele topic is geopend om een alternatief te hebben voor het door Matth0 geopende en gedomineerde "praattopic 2".
Maar zonder blikken of blozen stapte hij ook hier binnen en zag kans om ook dit topic aardig te verstjeren (daarbij geholpen door zijn hondstrouwe secondante met een inzet en een vasthoudenheid, een betere zaak waardig)
En nu hij na een hoop trammelant is opgestapt komt hij toch nog even najengelen. En iets zegt me dat het voorlopig nog wel doorgaat ook.
Dus ik trek mijn conclusie en ik ben weer weg hier.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 12 juli 2011 om 18:13
quote:xalvadora schreef op 12 juli 2011 @ 18:04:
Ik vraag jou idd niets, waarom reageer je dan aandachtsvrager.
ik reageer omdat je vraag nogal vaag was. En omdat ik toespeelde op mathhs z'n ijsco idee.. Oké, de vraag is dus aan matth gesteld.
Jullie willen af van matth, en toch ga je nog vragen aan hem stellen. Vreemd. Heeft veel weg van 'aandacht vragen' in mijn optiek.
Ik vraag jou idd niets, waarom reageer je dan aandachtsvrager.
ik reageer omdat je vraag nogal vaag was. En omdat ik toespeelde op mathhs z'n ijsco idee.. Oké, de vraag is dus aan matth gesteld.
Jullie willen af van matth, en toch ga je nog vragen aan hem stellen. Vreemd. Heeft veel weg van 'aandacht vragen' in mijn optiek.
dinsdag 12 juli 2011 om 18:37
[quote]xalvadora schreef op 12 juli 2011 @ 18:26:
Pardon ik heb jou niet meer gemaild en ik betrek jou nergens bij.
Ik mag hier gewoon reageren en zeker mijn mening uiten.
[...]Ik heb jou gevraagd om mij niet meer te benaderen dus ook niet per mail. Maar als jij alles weer wil omdraaien omdat je je dan beter voelt... [...]Aha! Speak for youself!
Jij bent degene die hier de zaken voortdurend omdraait, met alle lompe bewoordingen van dien. Vandaar dat ik reageer. Dus hou dan zélf eens op zou ik zeggen.
Nog letterlijker dan: betrek mij dan niet in de "inhoud" van je posts hier! Dat doe ik namelijk ook niet, tót je mij er steeds bij betrekt, daar heb je zelf voor gekozen namelijk.
[...]
Pardon ik heb jou niet meer gemaild en ik betrek jou nergens bij.
Ik mag hier gewoon reageren en zeker mijn mening uiten.
[...]Ik heb jou gevraagd om mij niet meer te benaderen dus ook niet per mail. Maar als jij alles weer wil omdraaien omdat je je dan beter voelt... [...]Aha! Speak for youself!
Jij bent degene die hier de zaken voortdurend omdraait, met alle lompe bewoordingen van dien. Vandaar dat ik reageer. Dus hou dan zélf eens op zou ik zeggen.
Nog letterlijker dan: betrek mij dan niet in de "inhoud" van je posts hier! Dat doe ik namelijk ook niet, tót je mij er steeds bij betrekt, daar heb je zelf voor gekozen namelijk.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-07-2011 20:43
Reden: provoceren/bedreigen
Reden: provoceren/bedreigen
% gewijzigd
dinsdag 12 juli 2011 om 20:40
quote:matth0 schreef op 12 juli 2011 @ 20:20:
[...]
Ik heb nog niet zo lang een ijs gehad, maar niet vandaar. http://www.venezia-maastricht.nl/Onsmenu
Ik wilde echt niet meer reageren, totdat Summer zei dat ze in zuid-limburg was.
Snap het matth.
Zien er goed uit btw, die ijsjes!
Ik kom hier ook niet meer, tenzij het te ver gaat of het weer wat leuker is / de moeite is om te posten.
Als ik jou was: doe ook geen moeite meer hier, is volkomen nutteloos.
[...]
Ik heb nog niet zo lang een ijs gehad, maar niet vandaar. http://www.venezia-maastricht.nl/Onsmenu
Ik wilde echt niet meer reageren, totdat Summer zei dat ze in zuid-limburg was.
Snap het matth.
Zien er goed uit btw, die ijsjes!
Ik kom hier ook niet meer, tenzij het te ver gaat of het weer wat leuker is / de moeite is om te posten.
Als ik jou was: doe ook geen moeite meer hier, is volkomen nutteloos.
woensdag 13 juli 2011 om 04:51
Is een beetje uitgelopen hehehe. Van een bbq werd het een dansfeestje wat doorging in een slaapfeestje en eindigde als een boottripje.
Zie dat jullie flink huisgehouden hebben hier zeg!
Alles platgebrand en in de as. terwijl ik toch heel duidelijk had gemaakt dat er nog wat groen moest blijven staan. Moest een reservaat voor boseikels worden. Zaten ze veilig opgesloten en konden wij entree vragen.
Aan de andere kant ben ik blij dat ik er niet was, had ik mezelf ook weer in de strijd gegooid natuurlijk. En eigenlijk heb ik geen tijd voor negativiteit.
Zie dat jullie flink huisgehouden hebben hier zeg!
Alles platgebrand en in de as. terwijl ik toch heel duidelijk had gemaakt dat er nog wat groen moest blijven staan. Moest een reservaat voor boseikels worden. Zaten ze veilig opgesloten en konden wij entree vragen.
Aan de andere kant ben ik blij dat ik er niet was, had ik mezelf ook weer in de strijd gegooid natuurlijk. En eigenlijk heb ik geen tijd voor negativiteit.
woensdag 13 juli 2011 om 04:57
ja zeker, moest ik wel eerst 25 paginas drama doorploegen maar gelukkig is de sfeer weer optimaal daar.
Kwam helaas net te laat en stonden de nacht mary's al op stal.
Denk dat ik er vandaag ook maar een vroegertje van maak. Heb mezelf de afgelopen dagen lopen marineren met alchol en vandaag flink liggen braden dus ben aardig brak.
Maar morgen kom ik zeker op de thee.
Kwam helaas net te laat en stonden de nacht mary's al op stal.
Denk dat ik er vandaag ook maar een vroegertje van maak. Heb mezelf de afgelopen dagen lopen marineren met alchol en vandaag flink liggen braden dus ben aardig brak.
Maar morgen kom ik zeker op de thee.