goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Wat zijn we allemaal toch lekker schoon en fris bezig!

ow sanne nee das ook niet fijn om te horen nee. Zit net te kijken wat er op tv is maar zie niet echt iets leuks.

Yellow,

Fijn dat je fiets er is. Toen mijn fiets gemaakt was stond het zadel ook veel te laag!

maar in de bakken stop je toch geen hele dozen, tv's, huisraad enz of wel? (heb werkelijk geen idee hoor)

Ja van leidinggevende vond ik dat ook niet zo handig. Denk niet dat ze doorhad hoe vreemd dit over komt en ik voel me niet de geroepen persoon om haar dat te melden.

Het regent hier niet fijn. Hopelijk is het morgen weer droog
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemail yellow. Heb je m binnen?

Mensen gaan soms onhandig met dingen om als ze het niet begrijpen. Is mijn ervaring tenminste.

Hier regent het ook al een tijdje. Nu is de stapel voor het oud vuil ook nat. Laat het vannacht lekker liggen. :-)
Wij komen niet over Amersfoort Sanne.

Wij gaan richting Den Haag, A'dam

Miss dat mika over Amersfoort komt?
Ik zou via Utrecht gaan, maar heb de auto-optie nog niet opgegeven.
Ik had al gezegd dat ik aankom of 11.30 uur of 12.30 uur

Waar moet ik staan wachten? Ik ben er echt niet bekend hoor
Doe anders maar 1230 mika, anders sta je daar in je eentje, wij hebben elkaar om samen te wachten.

Vraag naar het meetingpoint aan de mensen die rondlopen (beneden in de grote hal is een grote NS desk) dan kom je er!
Chattie was zo slim om nog ff te kijken op ns planner en ik vertrek om **** en kom om ***** in Amsterdam centraal aan, op ***
Ohhh ik ben zo slim

Eigenlijk moeten we de tijden en bestemming hier niet melden. Je weet maar nooit welke malloot er naar ons komt kijken
Sanne ik reis over Amersfoort, stap jij daar in?

Kan iemand mij wat info geven over treinreizen? Is al heel lang geleden dat ik met de trein heb gereisd. Maar roken in de trein mag niet meer he? En roken op stations dan? Mag dat nog wel? zoals je ziet is roken heel belangrijk voor mij
Chat als het een lekkere malloot is mag het , ik noem geen plaatsen dus zal wel meevallen

En je bent toch ook slim, als jij niet had gekeken had ik het niet geweten
quote:mika65 schreef op 12 juli 2011 @ 23:38:

Sanne ik reis over Amersfoort, stap jij daar in?

Kan iemand mij wat info geven over treinreizen? Is al heel lang geleden dat ik met de trein heb gereisd. Maar roken in de trein mag niet meer he? En roken op stations dan? Mag dat nog wel? zoals je ziet is roken heel belangrijk voor mij Hahaha er zijn rokerszones op de perrons. Ja ja, ik heb 3 x in het afgelopen jaar met de trein gereisd. In de trein mag het niet meer. Maar goed ook, die stank. En je moet goed opletten waar je over moet stappen mika! Thuis vast even noteren waar je over moet stappen en op welk perron je moet zijn.
anoniem_34060 wijzigde dit bericht op 12-07-2011 23:42
Reden: parron bestaat niet. perron dus
% gewijzigd
Nah ja ik noem Amersfoort
quote:Chatterly schreef op 12 juli 2011 @ 23:40:

[...]

Hahaha er zijn rokerszones op de perrons. Ja ja, ik heb 3 x in het afgelopen jaar met de trein gereisd. In de trein mag het niet meer. Maar goed ook, die stank. En je moet goed opletten waar je over moet stappen mika!Jaja ik mis vast een aansluiting heb de kriebels
Je hoeft maar 2 x over te stappen. Bij Z en bij A

Bij Z heb je 10 minuten, ken je ff paffen

Bij A 7 minuten..ken ook nog wel een peukie...

Het moet lukken tot A zonder afkickverschijselen
Hebben ze op elk perron een rookplekkie? En verkopen ze nog steeds koffie in de trein?
Oh ik heb nu al medelijden met je. Ik ben ook altijd hysterisch op stations op zoek naar de rookzone!!!
Gaan we nou nog naar die lunchding wat jij had gezegd Chat? of is dat plan van tafel?
Op lange trajecten komen ze wel langs met een karretje.

Ja op elke perron een rookplekkie.
Yellow ik ben ook zo blij dat jij en Chat roken

Wat is die lunchding? Heb het niet mee gekregen
ik weet het niet yellowlief. Wat denk jij? In eerste instantie waren we maar met zn 3en. Ik denk dat je voor een grotere groep misschien moet reserveren? Zullen we het maar op z'n beloop laten? Snacken eten kun je overal..
quote:Chatterly schreef op 12 juli 2011 @ 23:37:

Ohhh ik ben zo slim

Eigenlijk moeten we de tijden en bestemming hier niet melden. Je weet maar nooit welke malloot er naar ons komt kijken

ja je weet maar nooit

veel plezier morgen allemaal en maak er een leuke dag van, maar dat zal wel gaan lukken met jullie tesaam!
Mika, nope, vanaf Utrecht kan ik direct naar Amsterdam, dus mis Amersfoort. Heb de rit die jij gaat doen vaak gedaan en de afstanden zijn lang genoeg om lekker in een boek te duiken ofzo. Vond treinreizen altijd fantastisch toen ik in de stad woonde. Nu is het een reis op zich om bij het station te komen.

Yellow, heb je mijn mailtje?
Ja ik heb teruggemaild Sanne?!

Heb je neits gehad?

Enneh, het is toch zaterdag, en niet morgen?!
Ja zaterdag, yellow

Thanks Fluf
Owja, ververst niet automatisch, vandaar

Misschien was het een afleidingmanoefre van mrfluf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven