goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ow dacht morgen had ik zo maar als een loslopende weirdo met een roze fluffie broche op het perron gestaan

nouja heul veul plezier zaterdag enzo....ofzo

nee echt...gemeend maar dacht morgen te hebben gelezen volgens mij is het fluftime aka bedtime
of mss heb ik er mijn eigen interpretatie aangegeven....doe ik ook vaak.....my fault, maarrrrrrrrrr desalniettemin....have fun!
ik ga te bedde....ben er klaar mee....ofzo
quote:mrfluf schreef op 13 juli 2011 @ 00:05:

ow dacht morgen had ik zo maar als een loslopende weirdo met een roze fluffie broche op het perron gestaan

nouja heul veul plezier zaterdag enzo....ofzo

nee echt...gemeend maar dacht morgen te hebben gelezen volgens mij is het fluftime aka bedtime
hahaha mrfluf slaap lekker
Kun je nog wat met een strippenkaart in A trouwens, of lopen we alles?
Ik ga ook tukken. Slaap lekker allemaal!
Die vraag is voor Yellow, Sanne ik zou het niet weten

trusten Chattie lekker slapen
Ik ga ook slapen. Goede nacht allemaal!
Welterusten Sanne slaap lekker
Waarom slaapt iedereen al

Nee Sanne, je kunt niets met een strippenkaart in Amsterdam. Zou voor de zekerheid toch een OV chip meenemen als je die hebt?
Yellow hoe is het met jou? Alles goed meid je bent de afgelopen dagen zo, hoe zal ik het zeggen "afwezig"?
Echt?! Ik was er gisterenavond, en die avond ervoor ook!

Overdag minder idd..

Het gaat wel ok hoor, niet veel spannends, probeer mezelf bezig te houden, als ik de hele dag alleen thuis zit word ik knettergek, dus ga een beetje fietsen, naar het winkelcentrum, dat soort dingen.

Maar jullie zijn nog steeds heel belangrijk voor me hoor, sorry als dat niet overgekomen is

En ik ben verslaafd aan facebook rummikub, afgelopen nacht tot 5 uur lopen rummikubben...

Hoe is het met jou Mika ?
Ik bedoel ook niet dat je hier afwezig bent, maar gewoon afwezig. Niet de yellow die ik normaal ken. Snap je wat ik bedoel. En geen sorry meid.

Met mij is alles goed hoor
Oh , ik heb niet het idee dat ik heel afwezig ben. Misschien iets minder attent soms, merk ik wel de laatste tijd. Ben een beetje vergeetachtig, en ik loop de helft van de tijd dus ook te rummikubben dus dan lees ik ook niet heel precies....

Als ik dit zo opschrijf denk ik sjeetje ik heb een nieuwe verslaving...Doe je ook mee Mika? hahaha kunnen we samen rummikuben
Ik log wel ff in op facebook, ik had rummikub er al zien staan
we zijn geen vriendjes...

weet je mijn achtenraam? ik mail het wel eventjes
Ben bezig ik dacht dat je 30 punten moest hebben, had bijna mijn plankje vol. Ik denk leg toch 3 zessen op tafel en dat lukte. Snap er de balle niet van. Ben klaar met alles op tafel leggen en dan klik je op "meld"??? En nu is de adobe plug inn gecrasht
nee dat moet niet kunnen, dan krijg je strafstenen als je niet eerst met 30 uitkomt?

Je moet alles idd neerleggen en dan doe je meld

Je moet me wel toevoegen op facebook hoor

Ik heb je gemaild
Nou nu begint facebook opeens raar te doen
En hoe komen we nu in dezelfde room?
Ja dat regel ik zo, moet even een dekbedhoes scoren. 5 minuutjes ben ik terug gaan we rummikubben!!!

Heb er nu al zin in hahahaa
Hahaha lol nu nog bed opmaken? Heb ik nu even een plaspauze
Ja ik ben altijd een beetje van het laatste moment..
Ben je wel op facebook, ik zie je niet op de chat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven