goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Hoe weet ik nu waar jij zit of heb je een eigen room
Alle reacties Link kopieren
JE MOET HET VUIL BUITEN ZETTEN !!
Goede morgen allemaal. Hahaha, yellow, schrijf je hier nu je notities aan jezelf? Is laat geworden, zo te lezen.
Ben gisteren voor mijn doen vroeg in slaap gevallen maar ondanks dat kon ik niet goed mijn bed uit komen.

Zit nu te wachten op de bus naar mijn werk. Ben blij straks weer een paar dagen vrij te zijn.
Ben gisteren te laat gegaan. Nog een tijdje liggen lezen. Wanneer leer ik het nou, op tijd gaan slapen!

Heb pijn in mn keel en koppijjn. Ff een paar finimalletjes erin mikken.

Fijne dag ladies!
Er staat nog genoeg voor meelezerts over de meet dus misschien alles even teruglezen en wissen? Ik heb geen zin in psycho's ofzo..

Mika ik heb ff krom gelegen om je. Roken en koffie in de trein? Ik hoop wel dat je weet dat er geen wcs meer in de treinen zitten? Dus drink niet te veel koffie (die je trouwens gewoon bij een kiosk kunt halen, wagentje komt zelden voor nog tegenwoordig). Roken is bij de rookpalen, even zoeken. Als het station geen dak heeft mag je overal roken want dan ben je buiten.

Mocht het nou heel erg uit de hand lopen dan heb je palen met een grote knop erop. Als je daarop drukt, krijg je iemand van de NS aan de lijn die je gaat helpen. (Maar met 7 en 10 min overstaptijd moet het goedkomen toch? )
Haha chooc, maak je om mij geen zorgen. Ik ben housebound :-)

Ik heb het ook niet allemaal meer zo gevolgd met het geregel voor de meet. Ik hoop dat jullie topdag hebben.

Chat kom je je nieuwe outfit even showen hier op het forum?
Ga je niet mee Sabrina? Je bent welkom hoor.

Nee ik had het meer over.. Nou ja ik weet het niet.. Ik schrijf ook op 3000 op overig en daar hebben we lange tijd een stalker gehad. Dus ik ben gewoon voorzichtig.

Wat ik me afvraag, je zei dat je vanaf het begin al meeleest. Meende je dat? Dan weet je dus heel veel over me (geen probleem hoor, ik deel het zelf). Waarom ben je gaan meelezen? Was er iets dat indruk op je heeft gemaakt? Waarom ben je begonnen mee te schrijven (en wanneer?) Ben ff nieuwsgierig
Goedemorgen

Mika en ik hebben een woeste nacht gehad, vol rummikubplezier op facebook Maar ik moest Mika eraan herinneren dat ze haar vuilnis buiten moest zetten, en dat was ik vergeten, dus ik dacht ik plemp het hier neer, in de hoop dat ze het alsnog zou lezen...

Iebs hoop dat je een goede dag zult hebben op het werk

CHat, ik ben er precies zo aan toe als jij . Moe , teveel gerookt, keelpijn, koppijn. Ik hoop da je je snel beter zult voelen.

Sabrina hoe is het met jou nu?

Sanne, ik ben dus niet helemaal doorgedraaid hahhaa het was voor Mika. Succes op t werk vandaag

Hoi Choco, wat ga jij vandaag allemaal doen.

Ik moet 2x rummikub kopen (ik heb die van mijn moeder ooit gejat, maar ze wil er ook eentje weer. Ik koop wel die me die grote stenen want ze is een beetje kippig. En mijn zus wilde er ook 1) vandaag, en ik moet nog meer koken, want er komen 6 mensen en ik heb voor 4 gekookt. Kan ik gewoon een salade maken denken jullie? Dan eet ik wel niet het hoofdgerecht, misschien redden we het dan net. Ja , ik weet neit, ik heb het al gemaakt, beejte laat laten weten die mensen.
Ik lees niet helemaal vanaf het begin mee. Ik heb dit topic later ontdekt en ben toen terug gaan lezen. Ik denk dat dat is omdat ik ziek ben en daar ook goede en slechte dagen heb. Soms kan ik er mee omgaan en soms ben ik erg verdrietig en woedend omdat er zoveel van me is afgenomen. Ik herkende de strijd in jullie verhalen.

Gelukkig voor jou, is mijn hoofd door de ziekte een zeef en kan ik dus lang niet alles onthouden. Dus zoveel weet ik niet van je.

Op de een of andere manier stelt het me gerust dat ik niet de enige bent die worstelt. En dat mensen die niet lichamelijk ziek zijn ook hun issues hebben. Had ik zelf ook hoor voor mijn ziekte. Maar het is net alsof niets anders meer belangrijk is.

Ook dat vind ik fijn aan dit topic dat ik weer eens iets lees over andere dingen.

Ik ben ook niet zo van het topichoppen. Het kost me al genoeg moeite om een draadje te volgen.

Dat ik mee ben gaan schrijven is omdat iemand hier vroeg of er ook meelezers waren. Was jij dat chooc?

Toen heb ik me bekend gemaakt. En heb ik af en toe ook iets geschreven met af en toe een uitbarsting van nutteloze mededelingen.

Mee naar de meet kan ik niet:-) helaas. Ik hoor wel hoe het is geweest.

Zijn je vragen zo beantwoord?

Goede vragen overigens.
Das lekker yellow, op de valreep nog 2 eters erbij. Salade kan altijd hoor. Eventueel stokbrood met kruidenboter, tapenade erbij. Dan moet je genoeg hebben lijkt me.

Sabrine, voel je vrij om lekker mee te lezen en/of te reageren als je daar behoefte aan hebt.

Choc, ik zeg lekker niet wat ik voor jullie heb. Gewoon een aardigheidje om je in hogere sferen te brengen.

Paracetamol helpt niet. Ik ga straks wel ff liggen. Heb kou gevat, hoop niet dat ik ziek word. Ben nooit ziek. Alleen in mn kop dan, maar das bekend.
Chooc goed van je dat je het even meld van die wc in de trein, dat wist ik niet. Was in de stenen tijdperk dat ik met de trein heb gereisd

ibi en Sanne succes met werken vandaag al hebben jullie de werkdag er bijna al weer opzitten

Chat en Yellow succes met jullie hoofdpijn niet zoveel roken dames

Sabrina schrijf gerust wat vaker mee hier, tis gezellig

Ik liep vannacht om half 4 door de stromende regen om de container aan de straat te zetten. Was het helemaal vergeten en hoop dat ik door het lawaai geen buren heb wakker gemaakt. En de rummikub met yellow was gezellig
Gewoon nieuwsgierig Sanne

Ik denk dat iedereen zich wel herkend in de topictitel. Of het nu lichamelijk of geestelijk is.

Oeeeeeeh chat spannend!!

Ik dacht gelijk aan paddo's maar dat kan niet meer in NL Nou ik ben benieuwd!

Yellow wat heb je ook al weer gemaakt? Kun je niet 2 van die kruidenstokbroodjes er bij serveren? Zijn lekker goedkoop, makkelijk en ik ken niemand die dat niet lust.

Ik werd net gebeld door vriendin van yoga/massage. Als ik wat dingen voor haar google, krijg ik een massage van haar. Nou dat wil ik wel! Tijd zat nog ff!

Ooooh die massages.. Voordat we trouwden deed ik elke maand een massage. Maar ivm kostenbesparing niet meer gedaan. Ga toch man ff lief aankijken

Ik ga vandaag naar het tuincentrum ff kattenzooi halen en boodschappen doen. En googlen dus! En vanavond yoga
Lekker een massage chooc zou ik ook wel elke maand willen. Ik wil ook wel voor haar googlen

Ik moet ook nog boodschappen doen maar tis hier echt snert weer. Maar ik zal er wel door moeten mijn tabak is bijna op
Zo, werkdag weer overleefd. Wat zijn jullie al actief geweest!

Mika, ik geloof dat er in jouw treinen wel wc's zitten. Gaat vooral op bij treinen die korte stukken rijden.

Ff vraagje tussendoor aan de huiseigenaren onder jullie: geeft een eigen huis jullie ook zoveel stress? Ik ben continu aan het kijken of er niks kapot is, als ik iets spot maak ik me meteen heel veel zorgen en ben de hele week aan het schoonmaken. Mis soms ons oude, lelijke huurappartement.
Nee, sanne ik herken dat niet. Wat zou er zo snel kapot moeten gaan? Vind je het hebben van een eigen huis een grote verantwoordelijkheid? Is het een oud huis wat jullie hebben?
Poging 2 (forum problemen)

Ja, vind het grote verantwoordelijkheid. Soms denk ik dat krijgen van kind het ook weer in perspectief kan zetten.

Huis is niet oud, 10 jaar pas. Maar wel veel aan gedaan toen we het kochten, want vriend wou graag huis dat als nieuw oogte. Ging niet helemaal goed (destijds topics over geopend) en ik was steeds degene die moest relativeren, door alles heen moest kijken en de problemen moest oplossen. Uiteindelijk een best mooi huis geworden, met vooral wat schoonheidsfoutjes en wat punten die we in de gaten moeten houden. Maar ik ben dus zo gefoced op die punten nu dat ik moeilijk kan genieten. Is me een paar weken na mijn vakantie gelukt, maar nu is het gevoel weer weg.
Lastig probleem sanne. Misschien ben je te perfectionistisch, mag er totaal niets aan mankeren. Maar voor wie moet het perfect zijn? Voor jullie of voor de buitenwereld? Voor de visite? Ik lees idd dat je vaak bezig bent met schoonmaken. Schoon is toch schoon? Als je samen bent en beiden werkt kan het nauwelijks vuil worden. Het moet een kwestie zijjn van bijhouden. Probeer er achter te komen waarom je de verantwoording te zwaar vindt. Jullie hebben een hypotheek gekregen, dwz dat je het kan betalen. Er moet dan weinig verschil zijn tussen jullie huurhuis en dit huis. Het verschil alleen is dat het onderhoud voor eigen rekening is. Als je daar rekening meehoudt, is het toch goed? Word je niet ergens anders door getriggerd misschien?
Dat lijkt me dan niet echt relaxt in je eigen huis Sanne. En je hoeft toch ook niet steeds aan het schoonmaken te zijn? Kun je er met je vriend over praten? Probeer te genieten van je eigen huisje. Ik heb zelf ook een eigen huis gehad en herken je gevoel niet
Ik herken het schoonmaakgedeelte Sanne, ik kan daar echt in doorslaan. Ik heb daardoor een rooster gemaakt, ik doe elke dag een 1/2 uurtje wat en dat is dat. Grote klussen zouden we samen doen maar in de praktijkdoe ik het alsnog. Zodra ik werk, komt hier een hulp. Ik ben geen superwoman dus ik hoef niet alles zelf te doen. En ik zie liever mijn vrienden dan de binnenkant vd koelkast

Qua onderhoud heb ik nergens last van. We willen nog een aantal dingen vervangen/vernieuwen maar dat komt vanzelf. Eerst weer ff sparen.

Hoezo zou een kindje het anders maken? Ben ik wel heel benieuwd naar omdat wij daar juist anders tegenaankijken.

Ik ga nu echt ff weg maar ben er straks weer! Schrijf vooral verder

(ps lekker he mika. Ik laat je wel weten hoe het was )
Hmm.. Denk dat dat perfectionisme erin is geglipt om dat vriend gek werd van elk krasje. Huis is flink veel groter, dus meer om schoon te maken. Doe elke week badkamer, wc en keuken en ben ik toch zo'n 2 uur mee bezig. Daarnaast soms afstoffen en de tuin. Dat deed ik eerder niet.

Vriend vind het vervelend dat het me stress opleverd, maar neemt het niet echt over. Bijvoorbeeld gister: er zat vocht op de buitenmuur achter de verwarming. Reactie vriend: k*t huis, terwijl hij het niet eens ziet. Ik ben door middel van wcpapier gaan kijken waar het vandaan komt. Blijkt een aansluiting van de verwarming te zijn. Nu mag ik gaan uitzoeken hoe we dat oplossen. Dat soort dingen zijn er steeds.
Lijkt mij dat het voor jullie allebeide stress oplevert (het huis bedoel ik). Lijkt mij dat je niet gelukkig bent Sanne

En nu ga ik echt door de REGEN naar de winkel
Buitenwereld komt hier haast niet. Had net ingeving dat het misschien komt doordat ik vriend weer gelukkig wil zien. Hij heeft momenten gehad dat hij het mij kwalijk nam dat we het huis hebben gekocht. En het heeft zijn familie overhoop gehaald. Hij is er sip door geworden en soms vraag ik me wel eens af waarvoor allemaal. Al dat gedoe zou toch minimaal een perfect huis moeten opleveren?

Choco, ik vind dat ik nu eigenlijk pieker over luxe problemen. Toen mijn moeder overleed ben ik daarmee gestopt en maakte ik me alleen druk over belangrijke dingen (gezondheid, familie, vrienden) Misschien denk/hoop ik dat een kind (naast heel veel meer) mij en mijn vriend ook weer met beide benen op de grond zet.
Ik kon achter je aan Mika!
Misschien is een kind een oplossing. De verantwoordelijkheid die je voor een kind hebt, doet je wel beseffen dat de dingen waar je je nu druk om maakt te verwaarlozen zijn en totaal niet bijdragen aan geluk. Ook al zou het huishouden op rolletjes lopen en er geen praktische probleempjes zijn. Maar een kind 'nemen' als redmiddel om je uit de dagelijkse sleur te halen is geen goed idee. Ik bedoel te zeggen: als je vriend in de mineur raakt van kleine dingen, vraag ik me af hoe hij reageert op wezenlijke problemen als gezondheid, welzijn baby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven