goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet ziek, Ibi en Sanne toch?

Ik was vandaag wel bij arts, en doorverwezen naar tinnituspoli.
nee niet leeggegeten had weinig trek. Nou ja in ieder geval iets op. Ben niet echt ziek alleen menstruatiepijn wel vervelend dat wel.

Zo code is binnen en geld overgemaakt. Wel erg blij mee zat er een beetje mee in mijn maag.

Wat houdt dat in yellow de tinnituspoli?

Dank je voor de waarschuwing zit nu in dubio want zit harry potter te kijken. Zou dat programma terug te zien zijn via uitzendinggemist?
Yellow thnx, ik heb het in de opneemstand, las het in een ander topic. Ben wel benieuwd.

Hola everyone
Tinnituspoli helpt mensen met tinnitus met bv oefeningen om tinnitus naar de achtergrond te brengen (meer een soort psychologische ondersteuning) en met bv maskeerders (zijn een soort gehoorapparaatjes) . Dan ga ik daarheen en gaan zij kijken waar ik baat bij zou kunnen hebben.
Yellow ik las het verkeerd dacht dat jij ziek was. Wanneer kun je terecht bij die poli?
Ibi je bedoelt die docu waar yellow het over had? Die word uitgezonden op Ned 2 dus terug te zien op uitzending gemist
Ja Iebs, is terug te zien. Dokument heet het.

Yellow wat is nu precies dat tittinitus? Ik ga ff googlen.
Jeetje Yellow, klinkt vervelend.

(moest wel ff lachen dat jullie tinnitus lijers zijn )

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Lijkt me heel naar.
Hoe is de film ibi? Hier zelfde oorzaak van de klachten (denk ik) dus duik zo mijn bed in om voldoende slaap te pakken.
ok dan kijk ik het later terug!

Lig inmiddels in bed met kruik en al. Kleding voor morgen ligt al klaar. Was uit de droger opgevouwen en opgeruimd!

Goed dat je verder doorgewezen wordt yellow hopelijk heb je er baat bij.

Is er inmiddels al wat meer bekend over de meet?
Ja is wel leuk. Heb hem al heel vaak gezien maar blijft trekken als hij weer op tv is.

Succes Sanne en hopelijk slaap je lekker
Hoop dat jij ook een pijnloze nacht hebt ibi. Slaap lekker allemaal!
Sorry ik was afgeleid door een topic. Helaas paniekzaaierij. Had wel zin in een rel

Truaten Sanne, slaap fijn.

Ik ga nog ff hoppen.
Ik ben de docu aan het kijken, kom later weer terug

Gratis voor iedereen
Bah, kan niet slapen. Ben aan het piekeren over alles wat er mis is/ kan zijn met het huis. Wil slapen!
Kan ook niet slapen. Mis Patrick te veel. Hij hoort naast me te liggen. Soms trek ik automatisch zijn kant op om vreemd op te kijken dat hij er niet is. Ik hou zoveel van hem en ik ben hem kwijt
Ik neem zaterdag iets mee voor jullie om tot rust te komen.

Sterkte Iebeltje en sanne.

Yellow ik heb je verhaal gelezen over de tinitus tin

ik weet het niet meer. Maar wel van iemand gehoord dat het goed schijnt te helpen. Een overheersend geluidje tegen jouw bijgeluiden. Zoiets is het toch?

Mikaaaa tot zaterdag! Leuk hè?

Choco hopse

En weltrusten voor iedereen die al op één oor ligt.
Neem je zaterdag een hamer mee Chat

Ibi

Sanne schaapjes tellen
Ook van mij een sterkte voor Ibi en Sanne

Ik heb ook zin in zaterdag, maar ben ik het alweer vergeten of hebben we eigenlijk nog geen echte ontmoetingsplek en tijd afgesproken....

Ja het is een soort overheerstend geluidje idd Chat, we zullen zien. Ik vind het iig fijn dat ik er wat hulp bij krijg.
Yellow de ontmoetings plek is natuurlijk op amsterdam centraal. Daar moet jij me ophalen hoor anders verdwaal ik. Amsterdam centraal moet ik uitstappen toch? Rond een uur of 11? Of is dat te vroeg
Misschien moeten we nog even een mailcirkel maken, dan hebben we elkaars telefoonnr voor als dingen uitlopen (vertraging van trein bv)

yellowloveviva@gmail.com

Ik stem voor 12 uur, ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig
Yellow dat word voor mij dan half 12 of half 1

Ik mail je mijn 06 nummer wel
Ja , even kijken hoe laat de treinen van Ibi, Sanne en Chat ook aankomen en dan iets uitkiezen wat in het midden ligt?
Ik zit dan 2 en half uur in de trein pff is lang geleden dat ik met de trein heb gereisd
Goedemorgen! Zit in de bus op weg naar mijn werk. Redelijk geslapen hier en jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven