hotmail

13-07-2011 14:11 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek dringend hulp ...echt met spoed...iemand die me kan helpen met hotmail.....het helpen openen van een hotmail-account van iemand die ernstig ziek is en het zelf niet meer weet...want er staat belangrijke informatie op...!!..

HELP HELP....
Als je het wachtwoord niet hebt, dan is je enige optie het antwoord van de geheime vraag te beantwoorden. Weet je die?
Wie z'n hotmail account wil je kraken en waarom ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
ik ga er meteen achteraan...en kom er op terug...dank je wel zover
liever vertel ik je het prive....kan dat?...is nogal delicaat, vandaar
en wie zegt dat dat waar is? jij zou ook zo maar een hacker kunnen zijn. je zal er gezegend mee zijn als ze ff in je mailbox zitten te koekeloeren.
quote:aniet44 schreef op 13 juli 2011 @ 14:14:

liever vertel ik je het prive....kan dat?...is nogal delicaat, vandaarja jij kan zoveel vertellen.
Goh, ik zie ok altijd eerst het goede in de mens.
Wat voor informatie -van levensbelang- kan er nou op hotmail staan?
nou dank je wel voor je vertrouwen....aan zo'n hulp heb ik echt iets....kom hier toch niet voor jan doedel

moet je je officieel aanmelden hier voor hulp...doe ik dat....en nu!!..krijg ik vreemde antwoorden...dank je wel
Kan je beter aan Microsoft vragen
Aniet, je snapt toch zelf ook wel dat dit een vreemde vraag is. Zeker als je hier nog nooit eerder hebt gepost.

Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er zulke belangrijke informatie in staat die op geen enkele andere manier te verkrijgen is.
Dus je wilt het wel prive vertellen? Ok mijn email is louisavuitton@hotmail.com. Niet hacken hoor! Mijn geheime vraag raadt je nooit: van welke mode-ontwerper (die van die tassen) is Louisa het nichtje?

Je moet wel heul slim zijn om dat te raden
ik grijp alle hulp aan die ik kan pakken en dan word ik belachelijk gemaakt....en weet je.....als er iemand op sterven ligt en er nodig rekenigen en dergelijke betaald moet worden en er waarschijnlijk ook al dreigende afsluitingen gestuurd zijn naar die hotrmail.....

alles gaat via dat mail adres....dat is het enige dat hij gebruikte.
rekeningen die via de mail gaan? beetje vaag allemaal, vindt je zelf ook niet?
dreigende afsluitingen gaan niet via mail maar via post.
aanmaningen en rekeningen van officiele instanties komen altijd via de post binnen.

Ik ken geen een instantie/bedrijf die zijn aanmaningen digitaal regelt. Vraag me zelfs af of dat wel rechtsgeldig is.

Toch nog een keer goed de post doorspitten dus?
ik heb je even toegevoegd...
Kan allemaal, Aniet, maar kan ook niet. Je moet je realiseren dat er vaker dergelijke vragen voorbij flitsen, en die zijn niet altijd even oprecht.

Sterkte met alles in ieder geval.
quote:louisavuitton schreef op 13 juli 2011 @ 14:23:

Dus je wilt het wel prive vertellen? Ok mijn email is louisavuitton@hotmail.com. Niet hacken hoor! Mijn geheime vraag raadt je nooit: van welke mode-ontwerper (die van die tassen) is Louisa het nichtje?

Je moet wel heul slim zijn om dat te raden Wat een lullige reaktie. Jij gaat blijkbaar altijd uit van het slechte in de mens en dus dit gaat om een hacker?
Er bestaat ook nog zoiets als een huisadres. Dus dat alle belangrijke informatie enkel naar een hotmail adres gestuurd wordt lijkt me sterk.

Ik wil je best geloven maar ik vind dit ook een vreemd verhaal. Dat begrijp je ergens toch wel?
Wat maakt een afsluiting of achterstallige rekening nou uit als iemand op sterven ligt?

Ga liever bij diegene zitten te waken of vang zijn familie op of kook een pan soep voor ze.

Doe wat nuttigs.
Aniet, heeft hotmail geen helpdesk of zo?
Afsluitingen worden per post meegedeeld via een deurwaarder. En hoe weet je dat dat in de hotmail staat? Van de bedrijven zelf?
Ja en hotmail gaat wel mee in dit verhaal? Dacht het niet.....weet je...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven