aantrekkingskracht
vrijdag 9 november 2007 om 16:13
hallo allemaal,
iemand moet me helpen omdat ik er met niemand over kan praten. Ik heb een onwijs lieve collega, die in de loop der jaren een onwijs goede vriend van me is geworden. Maar op de ene of andere manier voelen wij ons sexueel tot elkaar aangetrokken. Elke aanraking op het werk of blik in de ogen dat maakt me al warm. nu is dat normaal gesproken niet zo heel erg, maar ik heb al 5 jaar een vriend, en mijn vriend en collega kunnen het samen ook erg goed vinden. Gisteren moest ik met mijn collega heel de dag op pad en ja dan zit je samen in 1 auto. Er is buiten voelen niets gebeurd. Dit vonden we beide wel jammer. want ja we hadden beide ontzettend veel zin. vandaag op het werk pakte hij me van achteren vast en ik voelde dat er iets in zijn broek hard werd, ik kreeg het er helemaal warm van.
Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Ik voel verder niets voor hem. alleen dt het een hele goede vriend van me is en dat we ons aangetrokken voelen tot elkaar. Hij heeft zelf geen vriendin.
Wie kan me helpen, ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en dat terwijl ik die spanning echt lekker vind...
kus
iemand moet me helpen omdat ik er met niemand over kan praten. Ik heb een onwijs lieve collega, die in de loop der jaren een onwijs goede vriend van me is geworden. Maar op de ene of andere manier voelen wij ons sexueel tot elkaar aangetrokken. Elke aanraking op het werk of blik in de ogen dat maakt me al warm. nu is dat normaal gesproken niet zo heel erg, maar ik heb al 5 jaar een vriend, en mijn vriend en collega kunnen het samen ook erg goed vinden. Gisteren moest ik met mijn collega heel de dag op pad en ja dan zit je samen in 1 auto. Er is buiten voelen niets gebeurd. Dit vonden we beide wel jammer. want ja we hadden beide ontzettend veel zin. vandaag op het werk pakte hij me van achteren vast en ik voelde dat er iets in zijn broek hard werd, ik kreeg het er helemaal warm van.
Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Ik voel verder niets voor hem. alleen dt het een hele goede vriend van me is en dat we ons aangetrokken voelen tot elkaar. Hij heeft zelf geen vriendin.
Wie kan me helpen, ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en dat terwijl ik die spanning echt lekker vind...
kus
vrijdag 9 november 2007 om 16:24
Goh, zal ik mijn goede adviezen er eens in gooien... Mmm. Het is natuurlijk leuk om spanning met iemand te hebben. En ook heel normaal denk ik. Je vriend zal echt niet de enige man op aarde zijn die jouw hart sneller kan laten slaan. Beetje flirten, aantrekkelijk gevonden worden, merken dat jij iemand opwindt en andersom, dat is best lekker en leuk lijkt me. Maar....tja, bij jou lijkt het of het niet alleen bij het onschuldige flirten blijft, maar dat jullie allebei echt verder willen. Beetje voelen, jammer vinden dat het niet verder kon gaan...betekent dat dat je het de volgende keer wel verder laat gaan? En waar ligt dan de grens? Als je sex met je collega hebt, zal de hele spanning waarschijnlijk weg zijn en zal er alleen maar een gruwelijke kater overblijven, waarin je ook nog eens je relatie op het spel zet. Zeker omdat je verder niet verliefd lijkt te zijn op deze collega en er verder ook niets in ziet, zou ik dat risico niet nemen. Laat de spanning lekker zo zijn, heb je ook wat te fantaseren in bed en blijft het allemaal onschuldig.
vrijdag 9 november 2007 om 17:51
Ik denk dat het niet zo moeilijk is, je hebt 2 keuzes namelijk
1. Je relatie op het spel zetten en puur voor de kortdurende spanning gaan
2. je relatie niet op het spel zetten en beseffen dat een beetje spanning best leuk is, maar dat het daarbij moet blijven en dat dat het niet waard is je relatie voor op het spel te zetten
Dat jullie al hebben 'gevoeld' bij elkaar, zegt denk ik al genoeg...
1. Je relatie op het spel zetten en puur voor de kortdurende spanning gaan
2. je relatie niet op het spel zetten en beseffen dat een beetje spanning best leuk is, maar dat het daarbij moet blijven en dat dat het niet waard is je relatie voor op het spel te zetten
Dat jullie al hebben 'gevoeld' bij elkaar, zegt denk ik al genoeg...
vrijdag 9 november 2007 om 18:27
Weet uit eigen ervaring dat dit enorm spannend, leuk en lekker is.
Als er een onweerstaanbare aantrekkingskracht is, kun je denken met je verstand maar je gevoel geeft dan uiteindelijk toch de doorslag denk ik.
Wellicht blijft het bij een ONS? En kun je er mee leven dat je huidige vriend dit niet zal weten (dat je het enkel en alleen hebt gedaan om de sex, spanning etc?). En blijf je wellicht met een "the day after" gevoel zitten. Wil je dat/ Kun je dat aan?
Dat zul je zelf moeten uitmaken. Mijn gevoel zou het winnen van mijn verstand weet ik.
Ik wens je in ieder geval sterkte.
Als er een onweerstaanbare aantrekkingskracht is, kun je denken met je verstand maar je gevoel geeft dan uiteindelijk toch de doorslag denk ik.
Wellicht blijft het bij een ONS? En kun je er mee leven dat je huidige vriend dit niet zal weten (dat je het enkel en alleen hebt gedaan om de sex, spanning etc?). En blijf je wellicht met een "the day after" gevoel zitten. Wil je dat/ Kun je dat aan?
Dat zul je zelf moeten uitmaken. Mijn gevoel zou het winnen van mijn verstand weet ik.
Ik wens je in ieder geval sterkte.
vrijdag 9 november 2007 om 18:32
Hoi Jabber.
Het is een lastige situatie. Maar ik denk dat menigeen wel eens te maken heeft met spanningen, zoals Margriet ook al zegt. Dat kan een prettig gevoel zijn. Maar ik zou zeggen, hou het dan bij fantaseren en bij het gevoel. Als je echt van je partner houdt, dan ga je niet verder.
Ik heb het ook ooit meegemaakt, toen had ik ook die enorme spanning met een vriend (een vriend van mijn partner en van mij). De relatie tussen mijn partner en mij is toen ook een tijd uit geweest omdat ik echt niet wist wat ik met mijn gevoel moest. En wat mij betreft was het echt een 'lust' gevoel, maar ik moest gewoon weten wat ik er precies mee wilde, wat het betekende voor mij. Het is toen inderdaad 'fout' gegaan (hoewel het toen wel uit was tussen mjin partner en mij, maja, dat praat nog niets goed) en ik heb een paar keer met die gezamelijke vriend van ons seks gehad. Alleen hij werd verliefd op mij, en ik niet op hem kwam ik achter. Ik miste mijn vriend (ex was het toen dus). Het is toen een tijd heel moeilijk gegaan, maar uiteindelijk zijn mijn ex en ik toch weer bij elkaar gekomen. Nu gaat alles beter dat ooit. (Het is overigens 2 jaar geleden ongeveer toen het gebeurde).
Ik hoop dat je mijn verhaal volgen kan . Mijn tip voor jou is: zet voor jezelf even duidelijk op een rij wat je dan van die vriend verlangd. Zoals ik het nu begrijp is het alleen maar seks dat je wil. En vraag je dan af of dat genoeg is om je relatie voor op het spel te zetten.
Succes ermee.
Het is een lastige situatie. Maar ik denk dat menigeen wel eens te maken heeft met spanningen, zoals Margriet ook al zegt. Dat kan een prettig gevoel zijn. Maar ik zou zeggen, hou het dan bij fantaseren en bij het gevoel. Als je echt van je partner houdt, dan ga je niet verder.
Ik heb het ook ooit meegemaakt, toen had ik ook die enorme spanning met een vriend (een vriend van mijn partner en van mij). De relatie tussen mijn partner en mij is toen ook een tijd uit geweest omdat ik echt niet wist wat ik met mijn gevoel moest. En wat mij betreft was het echt een 'lust' gevoel, maar ik moest gewoon weten wat ik er precies mee wilde, wat het betekende voor mij. Het is toen inderdaad 'fout' gegaan (hoewel het toen wel uit was tussen mjin partner en mij, maja, dat praat nog niets goed) en ik heb een paar keer met die gezamelijke vriend van ons seks gehad. Alleen hij werd verliefd op mij, en ik niet op hem kwam ik achter. Ik miste mijn vriend (ex was het toen dus). Het is toen een tijd heel moeilijk gegaan, maar uiteindelijk zijn mijn ex en ik toch weer bij elkaar gekomen. Nu gaat alles beter dat ooit. (Het is overigens 2 jaar geleden ongeveer toen het gebeurde).
Ik hoop dat je mijn verhaal volgen kan . Mijn tip voor jou is: zet voor jezelf even duidelijk op een rij wat je dan van die vriend verlangd. Zoals ik het nu begrijp is het alleen maar seks dat je wil. En vraag je dan af of dat genoeg is om je relatie voor op het spel te zetten.
Succes ermee.
vrijdag 9 november 2007 om 23:41
Jullie hebben al 'gevoeld', dus je bent toch ook al vreemdgegaan? Of bedoel je met voelen dat je handjes hebt vastgehouden . Als je relatie belangrijk is voor je weet je dat je hier niet verder mee moet gaan. Als je een tijdelijke flirt/ sekspartner belangrijker vindt dan je relatie, heb dan tenminste het respect je relatie te verbreken vóór je all the way met je collega tussen de lakens duikt...
woensdag 13 juli 2011 om 22:46
woensdag 13 juli 2011 om 22:48
quote:aantrekkingskracht schreef op 13 juli 2011 @ 22:46:
Hier staan wel enkele tips
www.aantrekkingskracht.net Dat is wel handig....4 jaar later.
Hier staan wel enkele tips
www.aantrekkingskracht.net Dat is wel handig....4 jaar later.
donderdag 14 juli 2011 om 20:10
zo bekent voor mij
dat heb ik dus ook met mij collega
niet gelijk maar sinds een maand of 2
alleen me vriend en hij kennen elkaar niet goed ofzo
maar ik heb er aan toe gegeven alleen is bij ons de spanning niet weg gegaan alleen maar meer geworden
waar door me op het werk smsjes sturen ik heb zin jij ook en dan doen we het
dus als je de spanning weg wil halen doe het niet
want die spanning kan ook blijven
en dan zit je nog steeds met het de zelfde spanning
en je heb je vriend bedrogen
dat heb ik dus ook met mij collega
niet gelijk maar sinds een maand of 2
alleen me vriend en hij kennen elkaar niet goed ofzo
maar ik heb er aan toe gegeven alleen is bij ons de spanning niet weg gegaan alleen maar meer geworden
waar door me op het werk smsjes sturen ik heb zin jij ook en dan doen we het
dus als je de spanning weg wil halen doe het niet
want die spanning kan ook blijven
en dan zit je nog steeds met het de zelfde spanning
en je heb je vriend bedrogen
vrijdag 15 juli 2011 om 21:12
Neem aan dat je geen open relatie met je vriend hebt??
Zo niet, zeg ik niet doen! Geiligheid is leuk, maar staat niet in verhouding tot een goede relatie i.mo. Zou zo maar kunnen dat je er spijt van krijgt dusssss
Vraag je jezelf of je de consequenties eventueel zou kunnen handelen; in het beroerdste geval je lief kwijt als het uitkomt en hij het niet kan accepteren?
Zo niet, zeg ik niet doen! Geiligheid is leuk, maar staat niet in verhouding tot een goede relatie i.mo. Zou zo maar kunnen dat je er spijt van krijgt dusssss
Vraag je jezelf of je de consequenties eventueel zou kunnen handelen; in het beroerdste geval je lief kwijt als het uitkomt en hij het niet kan accepteren?
zaterdag 16 juli 2011 om 00:26
Ik herken het wel TO. Ik ben getrouwd, al ruim 35 jaar. Maar toch is het mij al bijna 30 jaar geleden overkomen dat ik verliefd werd op een collega. En hij ook op mij. Het waren flirtations, al dan uitgesproken. Een keer afgesproken, in een park, op een bankje. Zoenen en voelen toen. Ja, ook in de broek. Maar verder durfden /wilden we toen niet te gaan.
Het is bij die ene keer gebleven, verliefdheid en aantrekkingskracht namen af.
We zien en spreken elkaar nog regelmatig, en dus hebben we een geheimpje.....
Het is bij die ene keer gebleven, verliefdheid en aantrekkingskracht namen af.
We zien en spreken elkaar nog regelmatig, en dus hebben we een geheimpje.....