Does size matter?
donderdag 14 juli 2011 om 09:34
donderdag 14 juli 2011 om 20:55
donderdag 14 juli 2011 om 21:17
Ben er recentelijk achter gekomen dat ik persoonlijk een dikkere verkies boven een hele lange eigenlijk. Een lange is uitetaard ook niet verkeerd hoor. Maar die "voel" je anders dan dat je een dikke "voelt" , een combi van die twee zou misschien wel helemaal perfect zijn. Maar goed das mijn mening :Imao:
donderdag 14 juli 2011 om 21:38
quote:Bert44 schreef op 14 juli 2011 @ 09:30:
Haha nee, dat gaat me dan weer net te ver.
Als merendeel van de vrouwen aangeeft dat de dikte belangrijker is dan de lengte. Wat is dan de omtrek hiervan..? Nooit een rolmaatje om de lul van je vriend gelegd?;p
Nee. Rolmaten en piemels don't match, ik vind het triest om met centimeters een piemel te gaan meten.
Size matters? Dat was de vraag in de topic. Dat wijst niet alleen op een lengte vraag. Als we het hebben over maten, dan hebben we het bijvoorbeeld niet alleen over de lengte van de broekspijp maar ook over de taillewijdte.
Haha nee, dat gaat me dan weer net te ver.
Als merendeel van de vrouwen aangeeft dat de dikte belangrijker is dan de lengte. Wat is dan de omtrek hiervan..? Nooit een rolmaatje om de lul van je vriend gelegd?;p
Nee. Rolmaten en piemels don't match, ik vind het triest om met centimeters een piemel te gaan meten.
Size matters? Dat was de vraag in de topic. Dat wijst niet alleen op een lengte vraag. Als we het hebben over maten, dan hebben we het bijvoorbeeld niet alleen over de lengte van de broekspijp maar ook over de taillewijdte.
vrijdag 15 juli 2011 om 16:07
Zoals ik ook al aangaf is dat merendeel van de vrouwen aangeeft dat de dikte belangrijker is dan de lengte. Wat moet ik hieronder verstaan dan? Bij mij is het bijvoorbeeld zo dat een 'normale' grootte condoom niet past omdat die simpelweg alles afknelt... Vrouwen hier ervaring mee met hun partner en beschrijven ze dit dan als een 'goeie dikte'?
vrijdag 15 juli 2011 om 16:10
quote:jaja8080 schreef op 13 juli 2011 @ 15:21:
[...]
Waar te halen ?
Gemiddeld de grootste penis vindt je in Angola 17,93 cm daarna Ghana 17,31 cm na deze landen gaat het toch al gouw rap richting 14-16cm.
Er is hier laatst nog een mooie wereldkaart van gepresenteerd.Het gros van mijn minnaars had 18cm. Gewoon hier in Nederland opgepikt.
[...]
Waar te halen ?
Gemiddeld de grootste penis vindt je in Angola 17,93 cm daarna Ghana 17,31 cm na deze landen gaat het toch al gouw rap richting 14-16cm.
Er is hier laatst nog een mooie wereldkaart van gepresenteerd.Het gros van mijn minnaars had 18cm. Gewoon hier in Nederland opgepikt.
woensdag 20 juli 2011 om 19:04
Banaan dan?
Maar serieus. Te lang kan pijn doen (dat gebeuk tegen je baarmoedermond is geen feestje, al hangt dat van het standje af). Ik vind ook omtrek belangrijker dan lengte, want laten we wel wezen: je G-spot zit errug vooraan, dus meer dan een paar cm lengte heb je dan niet nodig.
Heb nu een vriend met een dunne en dat is echt wel oefenen (meer dan normaal met een nieuwe lover). En ook dan lukt het echt wel als je maar allebei geinteresseerd bent in wat de ander lekker vindt en het zo fijn mogelijk maakt voor beide partijen.
Maar voor een one-night-stand: medium lang, breed en duurzaam
Maar serieus. Te lang kan pijn doen (dat gebeuk tegen je baarmoedermond is geen feestje, al hangt dat van het standje af). Ik vind ook omtrek belangrijker dan lengte, want laten we wel wezen: je G-spot zit errug vooraan, dus meer dan een paar cm lengte heb je dan niet nodig.
Heb nu een vriend met een dunne en dat is echt wel oefenen (meer dan normaal met een nieuwe lover). En ook dan lukt het echt wel als je maar allebei geinteresseerd bent in wat de ander lekker vindt en het zo fijn mogelijk maakt voor beide partijen.
Maar voor een one-night-stand: medium lang, breed en duurzaam
zaterdag 30 juli 2011 om 00:13
Het is niet de eerste keer dat de lengte van de piemel hier ter sprake wordt gebracht. (Zie andere topics over dit onderwerp.) En ik snap ook discussie wel hoor: de grootte, de dikte en de lengte van een piemel bepalen wellicht voor een belangrijk deel het seksuele genot van een vrouw. Net zo goed als dat geldt voor mannen die juist van grote of kleine borsten houden of opgewonden worden van een smal spleetje of juist uitpuilende schaamlippen, of van behaard of onbehaard van onderen. Ieder mens heeft zijn/haar voorkeuren. Prima dus om die voorkeuren uit te spreken; heb ik geen enkele moeite mee.
Wat mij wel stoort in dit soort discussies (en dat gebeurt nu ook weer enkele malen) is dat daar meteen een waarde-oordeel aan wordt gekoppeld. Er denigrerend wordt gesproken over mannen met een kleine. Alsof man-zijn alleen afhankelijk is van de lengte, dikte of grootte van zijn pik. Een man is toch meer dan alleen maar een penis....? Het gaat toch om de mens die zich om die penis bevindt? Net zo goed als dat het leven meer is dan seks alleen...?
En ik zeg dat beslist niet alleen omdat ik een man heb die klein is geschapen. Ik zou hetzelfde reageren als hier denigrerende opmerkingen over vrouwen met kleine borsten, al of niet behaarde onderkantjes of wat dan ook zouden worden geplaatst.
En mens is toch meer dan alleen maar een pik of een kut...?!
Wat mij wel stoort in dit soort discussies (en dat gebeurt nu ook weer enkele malen) is dat daar meteen een waarde-oordeel aan wordt gekoppeld. Er denigrerend wordt gesproken over mannen met een kleine. Alsof man-zijn alleen afhankelijk is van de lengte, dikte of grootte van zijn pik. Een man is toch meer dan alleen maar een penis....? Het gaat toch om de mens die zich om die penis bevindt? Net zo goed als dat het leven meer is dan seks alleen...?
En ik zeg dat beslist niet alleen omdat ik een man heb die klein is geschapen. Ik zou hetzelfde reageren als hier denigrerende opmerkingen over vrouwen met kleine borsten, al of niet behaarde onderkantjes of wat dan ook zouden worden geplaatst.
En mens is toch meer dan alleen maar een pik of een kut...?!