goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Heb je het idee dat je een miskoop begaan bent Sanne? Zo'n vaart zal het toch niet lopen, wat gevaarlijke situaties betreft?

Vind het rot voor je dat het je zo bezighoudt.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier jullie morgen allemaal, hopelijk verpest de regen niet al teveel! Ik zou trouwens wel gaan Sanne, afleiding is toch fijn even .

Wat kan een mens zich eenzaam voelen. Mijn docentbegeleider ( is trouwens niet de reden waardoor ik mij verdrietig voel hoor ;) ) is een zak, is mijn Nederlands niet goed genoeg, dit en dat fout. Wat hij de vorige keer goedkeurde is dit keer weer niet goed. Mijn stagebegeleider mailt gewoon helemaal niet terug, reageert ook niet op telefoontjes. Mannen af en toe grr...

Bad Teacher was trouwens een wel oke film, haha niet heel erg oscar- waardig, maar heb af en toe wel even moeten glimlachen. Alleen heb ik nu vanavond niets te doen en voel ik me op dit moment een loser :( terwijl het echt niet zo erg is om een avondje niets te doen. Maar ben gewoon bang dat ik weer ga nadenken ( zoals nu) en dat de tranen weer beginnen. Is er dan echt niemand die het iets kan schelen :( ?!
egobericht:

Ik heb mezelf vandaag verwend. Ik had een horloge die gemolten was met het warme weer binnen een half jaar maar had de bon niet meer. Ben ermee terug gegaan en ze hadden zoiets nog nooit gezien maar konden zonder bonnetje niets doen. Jammer maar helaas. Toen zag ik me toch een mooi horloge meiden. Een zilveren vrij grote klok en dan schakeltjes maar 2 rijen naast elkaar. Wederom jammer dat de plaatjesfunctie het niet doet. Is echt erg mooi en van esprit dus ik hoop dat ik er wat langer mee kan doen. Ik zal hem morgen omdoen!

Verder naar schoonmoeder geweest en we zijn samen even naar Patrick gegaan. Ik ben toen ook ff naar mijn moeder geweest maar daar schok ik heel erg. Haar steen is naar beneden geschoven! Heb hem samen met schoonmoeder weer teruggezet maar hij blijft schreef staan. Ga mijn zus bellen om het te vertellen hoop dat zij nog weet waar we hem gekocht hadden want dit mag natuurlijk niet gebeuren!

Ik kwam nog de dochter tegen van een vrouw waar patrick collega van was en waar wij wel langs zijn geweest toen ze ziek was. Die collega ligt vrijwel recht tegenover Patrick. Was wel vreemd om haar daar ineens te zien (haar dochter dan he)
Venti :hug:Jouw leven draait om jou, en het moet jou wat kunnen schelen, en jij gaat ervoor, en dat verslag afmaken naar de eisen die nu gesteld worden. Meer kun je niet doen.. JE KUNT HET

Ibi, heftig om dan die dochter te zien idd. En wat raar van de steen? Ik hoop idd dat het bedrijf langskomt om dat weer goed en netjes neer te zetten!

Wat gek da tje horloge gewoon gesmolten is van de warmte? Vind het wel raar dat ze je niet helpen. Heb je niet gepind toevallig? Dat telt ook als kassabonnetje
nee had contant betaald helaas. Bewaar nu deze bon extra goed haha.

Zwager net gesproken hij heeft de steen ook al 2 maal teruggezet in het verleden maar was voor het eerst dat die niet goed bleef staan na het terug zetten.

Venti, heb jij niet iemand in je omgeving die heel goed de Nederlandse taal beheerst die je stuk kan nakijken voordat je het verstuurd? Dat heb ik gedaan met mijn scriptie en tja 2 zien er meer dan 1. Succes
Venti

Wat kan niemand precies iets schelen?

Dat docenten niet terug mailen is trouwens volstrekt normaal geloof ik. Desalniettemin erg frustrerend.

Kun je je scriptie niet door iemand laten lezen die goed in Nederlands is? Die kan er misschien nog het een en ander uithalen, voor je het inlevert.
Ik wil het gerust nakijken Venti. Mijn Nederlands is goed, al zeg ik het zelf. Ik haal zelfs fouten uit boeken, ook al let ik er niet op, het valt me direct op.
bedenk me ineens dat de metro morgen niet naar centraal rijdt maar dat ik moet overstappen op een tram. Yakkes kost me echt een half uur extra.
Chat ik ben er nu hoor! Yellow moest weg, ik heb haar gezegd dat ze het niet zo laat moet maken anders verslaapt zij zich nog. Ik ben heel nerveus voor morgen maar heb er ook echt zin in. Raar he

Tis net of ik op schoolreisje ga maar dan ouderdom schoolreisje. Vroeger had je chips en drinken etc mee nu heb ik mijn batterijen voor gehoorapparaat klaarliggen, moest vandaag ff nieuwe incontinentie verbandjes kopen en vast wat in tas doen. Zeg ik toch ouderdom schoolreisje

Ibi wij willen morgen wel even je nieuwe horloge bewonderen he en we zijn niet zo laat op FB hoor, ik zelf was laat. Yellow en ik hebben net ook nog rummikub gespeelt. We zijn gestopt want Yellow moest poepen en ging uit met vrienden

Sanne morgen gewoon meekomen hoor, laat de boel maar ff en we maken er een gezellige dag van.
Als je dat wilt doen graag, chat! Het is gewoon raar voor mij, heb nooit gehoord dat mijn Nederlands slecht is ( heb genoeg memo's en andere rapporten tijdens mijn studie geschreven, nooit commentaar gehad:P). Thx iedereen verder

Dat niemand iets kan schelen, gewoon dat niemand gewoon even een knuffel komt brengen en mijn gezeur wilt aan horen en dat deed mijn ex ( ubersukkel) wel.. Dat is gewoon even wennen.

Nouja het is dus geen docent, maar echt iemand bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen. Het is gewoon even iets teveel tegenslag de afgelopen tijd, dat dit even iets te hard aan kwam.
Venti
Zoon is dit weekend bij mij en hij wil nu graag achter de pc. En aangezien ik nog wat dingen moet doen en ook vroeg naar bed natuurlijk lees ik jullie waarschijnlijk niet meer. Dan tot morgen meiden we hebben vast een hele gezellige dag en hopelijk met wat
Ohhh ik heb je net gemist Mikaatje. Nou ja, ik hoop niet dat je wakker ligt voor morgen. Het wordt vast heel leuk. En ik ben het meeten wel gewend tegenwoordig en ben niet zenuwachtig. Ik heb ook heel veel zin. Ik zal kijken welke hulpstukken ik in mn tas doe straks. Ga ook maar vroeg.

Ieb, leuk van je horloge. Ik heb ook een Esprit, beresterke dingen. Ben benieuwd. Klote dat de metro niet rijdt. Ik zie je morgen in de afgesproken trein

Venti, stuur maar als je wil hoor. Morgen ben ik er niet, maar zondag heb ik wel tijd. Doe het graag voor je. chatterly_viva@hotmail.com

Tot morgen meisjes
Hoi meiden,

Ik kwam jullie even enórm veel plezier wensen morgen! En ik hoop dat het af en toe even droog is...
ik ga ook zo spullen pakken. Heb al een en ander in mijn tas zitten maar wil ook paraplu en dergelijke meenemen.

Ow moet de treinkaart niet vergeten!

Ga zo nog ff douchen of in bad kijk wel even. Kleding klaar leggen voor morgen en dan lekker naar bed.
ow Ste en lief bedankt voor jullie postings. Lief dat jullie ons veel plezier komen wensen!
Ik ben er weer! (zat bij schoonouders) Oké, ik kom ook. Maar wat moet ik mee en aan? Reken op wel wat lopen, dus gympies. Hou niet zo van paraplu. Heb ook geen Ovchip. Kan ik dan wel gewoon reizen?
Ow, mijn trein komt om 12:07 aan. Is dat erg?
quote:SanneK schreef op 15 juli 2011 @ 22:40:

Ow, mijn trein komt om 12:07 aan. Is dat erg?

Nee, niet erg meid. We wachten op je! Leuk dat je komt!

Ik weet niet of we OV chip nodig hebben anders kun je die overal kopen denk ik. Ben ook niet zo bekend met OV. En anders kun je misschien wel op de mijne mee. Weet eigenlijk niet of dat kan. We zien het wel. Ik weet ook niet wat ik aan moet.

Bedankt voor de lieve wensen meisjes!
heel brutaal maar als er toevallig morgen mensen komen die dierenplaatjes van de AH overhebben zou ik die graag willen hebben!

Sanne, leuk dat je toch komt!
Ik heb heel veel fiere plaatjes ibi. Spaarde ze voor collega, maar die is al op vakantie. Tas voor nu: pakje drinken, telefoon, dieren kaartjes, standaard dingen zoals portomonee. Hmmm...
Doen we naamplaatjes op?
nee ik doe geen naamplaatje op. Ik gooi hem in de herhaling we zijn toch met de volgende mensen: yellow, chooc, mika, chat, sanne en ikzelf? Vergeet ik nou iemand?
quote:SanneK schreef op 15 juli 2011 @ 22:49:

Doen we naamplaatjes op? Ik niet hoor. Ik heb wit haar, je ziet me van verre al aankomen
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 juli 2011 @ 22:56:

nee ik doe geen naamplaatje op. Ik gooi hem in de herhaling we zijn toch met de volgende mensen: yellow, chooc, mika, chat, sanne en ikzelf? Vergeet ik nou iemand?Nee dat is de klup

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven