goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 15 juli 2011 om 00:02
vrijdag 15 juli 2011 om 01:08
vrijdag 15 juli 2011 om 09:07
theelepeltjes Mika, das zeker laat. Ff nadenken of ik er dan aan ga beginnen want zo laat slapen dan kan ik er idd. niet vroeg uit.
Yellow, ik denk er ff over na en als ik het wil kunnen jullie mij dan zaterdag vertellen hoe dat werkt FB?
Morgen zijn we toch met deze mensen: Chat, mika, yellow, chooc, sanne en ikzelf? Ow echt hopelijk vergeet ik niemand en voor het geval dat SORRY geen opzet!
Yellow, ik denk er ff over na en als ik het wil kunnen jullie mij dan zaterdag vertellen hoe dat werkt FB?
Morgen zijn we toch met deze mensen: Chat, mika, yellow, chooc, sanne en ikzelf? Ow echt hopelijk vergeet ik niemand en voor het geval dat SORRY geen opzet!
vrijdag 15 juli 2011 om 09:34
Hallo allemaal. Even kort berichtje van mij. Was gisteren erg vrolijk. Ook gezellige avond bij vriendin gehad. Tot ik thuis kwam en merkte dat het weer lekkage had veroorzaakt en er zitten scheuren in de zoldermuur. Heb nauwelijks geslapen en er even helemaal klaar mee. Twijfel ook of ik morgen kom, want als ik zo in de put zit ben ik geen leuk gezelschap.
Hoop dat het bij jullie beter gaat!
Hoop dat het bij jullie beter gaat!
vrijdag 15 juli 2011 om 09:54
ow dat is zonde sanne maar ik neem aan dat je hiervoor verzekerd bent? Maar ja wel een gedoe.
En wat morgen betreftt als ik iets geleerd heb dan is het wel dat meetings er vanzelf voor zorgen dat je gezellig bent omdat het ook gewoon gezellig is!
Wel super dat je gisteren verder wel vrolijk was zit je echt zo diep in de put door die zoldermuur?
En wat morgen betreftt als ik iets geleerd heb dan is het wel dat meetings er vanzelf voor zorgen dat je gezellig bent omdat het ook gewoon gezellig is!
Wel super dat je gisteren verder wel vrolijk was zit je echt zo diep in de put door die zoldermuur?
vrijdag 15 juli 2011 om 10:01
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord ieb.
Sanne het helpt echt om ff afstand te nemen en iets leuks doen. En wij zijn gewoon leuk . Toch dames? In ieder geval zijn de buien herkenbaar voor ons allemaal en kijken we nergens raar van op. Ik denk dat we alleen last hebben van regenbuien. Nou als dat het enige is hebben we niks te klagen.
Sanne het helpt echt om ff afstand te nemen en iets leuks doen. En wij zijn gewoon leuk . Toch dames? In ieder geval zijn de buien herkenbaar voor ons allemaal en kijken we nergens raar van op. Ik denk dat we alleen last hebben van regenbuien. Nou als dat het enige is hebben we niks te klagen.
vrijdag 15 juli 2011 om 11:19
GOedemorgen allemaal. Ik ben zo moe...
Vriendin belde helemaal overstuur (ze heeft heel wat psychische aandoeningen en ze dacht nu dat haar relatie over was) maak me zo'n zorgen om haar. Merk dat ik soms niet meer kan en vooral moet zeggen dan: ik hou van je en komt tijd komt raad ofzo... Want als iemand heel erg van slag is (weet ik ook van mezelf) heeft het eigenlijk helemaal geen nut om heel erg in te gaan op wat iedereen zou kunnen doen. SOms moet je eerst gewoon even huilen.
Warrig verhaal misschien.
Sanne , vervelend met dat huis enzo.. Ik vind het lastig om mee te denken, mijn huis ziet er niet uti, en het is een huurhuis. Maar ik ben er toch blij mee
Vriendin belde helemaal overstuur (ze heeft heel wat psychische aandoeningen en ze dacht nu dat haar relatie over was) maak me zo'n zorgen om haar. Merk dat ik soms niet meer kan en vooral moet zeggen dan: ik hou van je en komt tijd komt raad ofzo... Want als iemand heel erg van slag is (weet ik ook van mezelf) heeft het eigenlijk helemaal geen nut om heel erg in te gaan op wat iedereen zou kunnen doen. SOms moet je eerst gewoon even huilen.
Warrig verhaal misschien.
Sanne , vervelend met dat huis enzo.. Ik vind het lastig om mee te denken, mijn huis ziet er niet uti, en het is een huurhuis. Maar ik ben er toch blij mee
vrijdag 15 juli 2011 om 12:13
Ff inchecken. Yellow, je kunt niet iemand uit die put halen, moeten ze toch zelf doen.
Ibi, nope, schade aan dak valt niet onder verzekering. En als de scheuren door verzakking komen ook niet, want er zit een constructiefout.
Ach, een schoon en opgeruimd huis is 1 ding, een kapot huis iets anders. Hoor ook niemand in mijn omgeving die zoveel problemen heeft als wij. Flink pech dus en veel te naïef gekocht.
Ibi, nope, schade aan dak valt niet onder verzekering. En als de scheuren door verzakking komen ook niet, want er zit een constructiefout.
Ach, een schoon en opgeruimd huis is 1 ding, een kapot huis iets anders. Hoor ook niemand in mijn omgeving die zoveel problemen heeft als wij. Flink pech dus en veel te naïef gekocht.
vrijdag 15 juli 2011 om 14:18
We zijn weer richting huis hoor!
Weten jullie mijn knieblessure nog? Ik wel!
Ik had een uur lang priveles maar na 10 min kon ik niet meer. Vrienden vonden het ook niet zo leuk. Dus we hebben wat gegeten en zijn 2 keer van de rodelbaan gegaan en toen in de auto gestapt op weg naar huis. Geweldig avontuur
Dus ik ga ff slapen
vrijdag 15 juli 2011 om 17:03
Je weet dat je nog steeds mee mag Ste_ als je wilt. Het wordt wel een woeste meet vol regen en avonturen.
Sanne, ik zou het super vinden als je meegaat, misschien juist even de gedachtes verzetten?
Choco, slaap lekker! hoop dt je knieblessure niet al teveel op speelt
Morgen zien we elkaar dus allemaal @ meeting point rondom 12 uur toch!
Sanne, ik zou het super vinden als je meegaat, misschien juist even de gedachtes verzetten?
Choco, slaap lekker! hoop dt je knieblessure niet al teveel op speelt
Morgen zien we elkaar dus allemaal @ meeting point rondom 12 uur toch!
vrijdag 15 juli 2011 om 17:47
Ik denk dat dingen als lekkage bij het dak , ,meer te zien zijn voor degene die het weten, dan als je het niet weet toch/ Ik kijk nooit naar iemands plafond op zolder om te kijken of er een lekkage is. Probeer je niet al te druk te maken, je huis heeft zo te horen zeker zijn gebreken, maar vast ook zijn mooie kanten waar je trots op mag zijn.
vrijdag 15 juli 2011 om 17:52
Tuurlijk Sanne, moet je komen. Even je gedachten verzetten.
Ste_ ook! Leuk!
Wilde net mijn treinkaartje activeren, deed dat internet het weer niet )+%$#@ Maar het is goedgekomen hihi
Gaat het weer een beetje met je Yellow?
Je moet mika niet van haar werk afhouden met rummicub hè. Tis hier 's avonds zó stil
Ste_ ook! Leuk!
Wilde net mijn treinkaartje activeren, deed dat internet het weer niet )+%$#@ Maar het is goedgekomen hihi
Gaat het weer een beetje met je Yellow?
Je moet mika niet van haar werk afhouden met rummicub hè. Tis hier 's avonds zó stil