goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ibi. volgens mij is dat het ja.

Ik zoek wel een groepje lachende vrouwen en eentje met wit haar.
Ik realiseer me dat ik alweer de oudste ben. maar ik vind het gewoon een leuk forum!

Ik heb me vorige week ingeschreven op Libelle. Was ook een soort van verloting voor het testen van een anti rimpel creme. En ja hoor, ik behoor tot de gelukkigen. Kreeg vandaag een pot opgestuurd. Maar dat forum.. ...daar voel ik me echt niet thuis en heb nog niks gepost. Gezeik over de menopauze enzo. Helemaal geen behoefte aan. Hier leer je nog eens wat, daar betwijfel ik het.
ok dan weet ik dat! Zit nu nog harry potter te kijken dus kan pas later spullen pakken haha.
nou ja toch leuk dat je die pot creme gewonnen hebt chat. En maar goed dat je het daar niet leuk vind anders zouden we je kwijt raken hier en dat willen we helemaal niet!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 juli 2011 @ 23:03:

nou ja toch leuk dat je die pot creme gewonnen hebt chat. En maar goed dat je het daar niet leuk vind anders zouden we je kwijt raken hier en dat willen we helemaal niet!

ik hou ook van jou!

Ieb reis je met mij ook mee terug? Ik wil er geen nachtwerk van maken hoor.
ja ik wil wel terugreizen met je en ik maak het ook niet te dol (zeiden we dat bij MV ook niet al )
Ik maak t ook niet laat, maar hoeft ook niet toch?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 juli 2011 @ 23:07:

ja ik wil wel terugreizen met je en ik maak het ook niet te dol (zeiden we dat bij MV ook niet al )Ja dat kwam door de vertraging van bbq denk ik en de choco fondue. We zien het wel
HALLO

NOg 12 uur en dan zien we elkaar

Chat, welke HULPSTUKKEN neem jij mee

Het gaat wel regenen, dus als we binnen Amsterdam willen reizen zal dat met de OV chip moeten. Je kunt niet iemand meenemen op je OV chip jammergenoeg.

Ik kom ook wel met OV anders is het zo onhandig als we wel ergens heen gaan met tram en dan ga ik weer fietsen enzo.

Ik sta 12 uur bij de meeting point! En ik heb woest haar en ik ben bruin, en ik heb 3 piercings in mijn gezicht. Ik ben zeer herkenbaar, al zeg ik het zelf
Dames ik heb problemen gehad vanavond met telefoon dus was er niet. Lig nu in bed, ik ga snel slapen dus tot morgen
Ik ben die met die ogen boven dr wallen

Adios!
he hallo dames!

Ik lig inmiddels in bed. Moet morgenochtend nog douchen nu echt geen zin in.

Ik heb een extra ov-chipkaart dus Sanne kan daarop reizen en dan verrekenen we dat gewoon onderling.

Ik weet niet ik heb wel zin in morgen maar ben er best emotioneel onder weet niet waarom. Misschien omdat ik hier zoveel deel met jullie en ik met sommige ook al zo lang schrijf.

Nou ja laat maar het is weer avond dus ben weer aan het janken zal morgen overdag weer vrolijk zijn/lijken/faken
quote:_yellowlove_ schreef op 15 juli 2011 @ 23:52:

HALLO

NOg 12 uur en dan zien we elkaar

Chat, welke HULPSTUKKEN neem jij mee

Het gaat wel regenen, dus als we binnen Amsterdam willen reizen zal dat met de OV chip moeten. Je kunt niet iemand meenemen op je OV chip jammergenoeg.

Ik kom ook wel met OV anders is het zo onhandig als we wel ergens heen gaan met tram en dan ga ik weer fietsen enzo.

Ik sta 12 uur bij de meeting point! En ik heb woest haar en ik ben bruin, en ik heb 3 piercings in mijn gezicht. Ik ben zeer herkenbaar, al zeg ik het zelf

Steunzolen en elastieken kousen

Tot morgen Moriaantje
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 juli 2011 @ 23:57:

he hallo dames!

Ik lig inmiddels in bed. Moet morgenochtend nog douchen nu echt geen zin in.

Ik heb een extra ov-chipkaart dus Sanne kan daarop reizen en dan verrekenen we dat gewoon onderling.

Ik weet niet ik heb wel zin in morgen maar ben er best emotioneel onder weet niet waarom. Misschien omdat ik hier zoveel deel met jullie en ik met sommige ook al zo lang schrijf.

Nou ja laat maar het is weer avond dus ben weer aan het janken zal morgen overdag weer vrolijk zijn/lijken/fakenEmotioneel zijn mag best hoor meis. Ik heb pas de topics teruggelezen en jij schrijft echt al lang hier. Laat het over je heenkomen. We weten allemaal wat er speelt onderling. Ik ga maar eens naar bed. Tot morgen!
Iebs, je hoeft voor mij, en voor niemand den kik, niet je vrolijke gezicht op te zetten als je je niet vrolijk voelt hoor, echt niet

Ik heb ook zin om jou te ontmoeten

Chat, ok, steunzolen mag Moriaantje Ik vertelde dat aan mijn zus vandaag, die vond moriaantje ook hilarisch

Choco, hoop dat je telefoon t wel weer goed doet!
Ibi ik vind het ook spannend hoor. Vroeg al of vriend me naar A wilde brengen, maar dropt me nu op Utrecht centraal. Ook lief. Kan nog niet echt slapen, maar moet wel, want anders wil ik morgen alleen maar koffie.

Die ov is zorg minder ibi. Tuurlijk verrekenen we het. Heb eigenlijk geen idee wat we morgen precies gaan doen. Hahaha

Slaap lekker allemaal en goede reis. Ik ben morgen diegene met een blauwe regenjas, misschien met extra mega-paraplu... Wel/niet/wel/niet
Ik hoop dat er al iemand wakker is. Moet ik mijn eticket voor ik de trein instap laten afstempelen? Zoals ik al zei de laatste keer dat ik met de trein heb gereisd was in de gouden eeuw
Nee hoor mika. Gewoon in je tas laten zitten. Als er een conducteur langskomt geeft hij er een knippie in. Goeie reis
Idd Mika geen zorgen. Ik heb me een uur vergist vanmorgen dus ben er een uur te vroeg. Snapte al niet waarom ik me zo moest haasten haha
Ow ibi! Maar wel internet dus? Kunnen we in contact blijven. Ik kijk anders wel of ik de trein half uurtje eerder haal. Hou je op de hoogte.
Een uur te vroeg ieb? Jammer, juist zo gezellig met jou in de trein.
Dames.. Je moet wel stempelen! Anders rijd je zwart.. (er staat immers geen datum op het kaartje) Altijd stempelen in de stempelautomaat!

Iebs, ik ben net wakker, ik zal kijken of k mezelf een beetje snel kan fiksen dan bent u niet alleen daar! Op perron 2 zit een cafe (het heet eersteklas ofzo) kun je vast een bakkie doen.
Nee ik wacht op jou hoor chat. Ben aan het wachten hopelijk lees je dit nog sanne! Wel heel lief van je Sanne.

Heb bij xenos pakjes drinken gekocht en bij de blokker knutselspul en een puzzelboek wat nu wel goed uitkomt.

Heb me weer niet in kunnen houden en heb voor 9 euro krasloten gekocht en heb op een lot van een euro 25 euro gewonnen hoera! Nog even en ik ga winst maken op het krassen haha
Nee hoor Yellow die van de Hema moet je online activeren op datum en naam
OH je bent onderweg ok Ik heb van de week ook een kraslot gekocht, e bedacht als ik 5000 euro won dat ik dan gewoon poef weg zou gaan op vakantie. Ik won niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven