goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Slaap lekker chocootje.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vond het ook wel een OK jurkje, maar niet dat ik dacht JAAAAA DEZE MOET IK HEBBEN. En eigenlijk had ik toen al weer terug moeten lopen. Ik was heel blij met jullie input hoor!!!

Ik merk dat ik meteen al weer denk dat Mika eruit ziet als Elvis haha maar ze lijkt echt op mijn moeder , 't is bijna griezelig hoeveel ze op mijn moeder lijkt (mijn andere moeder he, niet mama chat natuurlijk )

Ja vind het grappig om er een beeld bij te hebben. Alhoewel ik ook bij choco nog steeds een bruine massa voor mij zie ofzo..Gek he.

Ja, ga zo nog stappen, wel zinin op zich

Gaan jullie nog woeste dingen doen>
Ik ga morgen de cd ook luisteren vond het heel mooi en het boek van ibi ook. Dank jullie allebeide en Yellow,Chokie en Sanne bedankt voor de knuffels

Maar ik heb nu eindelijk een gezicht bij jullie namen dat vind ik wel leuk.

Trusten Chooc lekker slapen

Tante Mikaah gaat ook naar bed en ik wens jullie allemaal een heerlijke nachtrust en hopen morgen op beter weer. Trustennn
Yellow nog stappen ik ben echt bek af.

Veel plezier meid en geen dingen doen die ik ook niet zal doen
.
anoniem_34060 wijzigde dit bericht op 16-07-2011 23:52
Reden: dubbel
% gewijzigd
ik heb meegelezen maar ben ff niet in de stemming om te schrijven. Ga familiediner kijken truste en tot morgen. Was leuk vandaag!
Ibi Je bent een lieverd

Hoop dat je de nacht enigzins rustig door komt
Wel lekker bij gaan liggen als je die cd beluistert hoor. Anders heb je er nog niks aan.

Ik ga niks woests doen

Slaap lekker mika!

Veel plezier Yellow, laat ze een poepie ruiken. Je bent prachtig. Ik bedoel het niet sexueel. Ik vind je een mooie meid. Zo ik heb gezegd.
Jeetje, ben rond 23:00 op de bank in slaap gevallen.. Even tanden poetsen en dan duidelijk tijd voor mijn bed. Chat, ik heb je cadeautje vandaag niet nodig. Yellow, je bent een echte die-hard! En dat op jouw leeftijd!

Mika, in het oosten is alles altijd beter hè? choco, Slaap goed.

Ibi ik stuur je wat moeheid toe. *zend zend*
*ego**

Ik heb net een hele nare ervaring gehad. Ik heb wel vaker dat als ik net in slaap ben opeens wakker "schrik" omdat ik mij verslik in mijn slaap. En was van plan om er een keer mee naar de HA te gaan. En net had ik het weer maar nu veel heftiger. Ik stond naast bed naar adem te snakken en te hoesten. Zoon kwam erbij die zette de douche voor me aan. Die jongen bleef zo geweldig kalm. Ik ging onder de douche en hij pakte een krukje en kwam erbij zitten. En dan zei hij kalm, rustig ademen mam, rustig blijven en ik werd er rustig van. En hij heeft zelfs de huisartsenpost gebeld want hij vond het toch wel eng worden. Maar ik kreeg inmiddels al weer voldoende lucht maar ga volgende week toch wel naar de HA want dit wil ik niet graag meemaken als ik alleen ben. Ik ben nu nog een beetje shaky en eigenlijk ook wel een beetje angstig om weer te gaan slapen.
Tante Mikhah Kna me voorstellen dat dat schrikken is zeg.

Wat goed dat zoon zo adequaat heeft gehandeld. Ik zou idd naar de huisarts gaan, misschien kun je even niet goed slikken en zou het simpel verholpen kunnen worden?
Hallo meiden/dames (?),

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Jammer van het weer inderdaad. Volgende keer beter :-)

Mika die aanval die je beschrijft herken ik. Ik heb het ook af en toe. Dan word ik stikkend wakker. Ik zet dan altijd het raam open ga even met mijn hoofd buiten hangen. Dat trillen komt denk ik doordat je toch een zuurstof tekort hebt. Ik denk zelf dat het iets van hyperventilatie is of zo.

Ik ben benieuwd wat je huisarts zegt. Ik heb wel ooit een slaaponderzoek gehad maar daar kwam niets uit wat hierop betrekking had.
Mika, wat ontzetend vervelend. Goef dat je naar de huisarts gaat. Hoop dat die een oplossing heeft. En wat een fantastische zoon heb je!

Yellow, hoe was t stappen?
T was kort en niet krachtig We kwamen iemand tegen die heel rot tegen mijn vriendin deed, ze ging ontzettend huilen en toen vond ik dat we beter konden gaan. Anders sta je daar de hele avond met zo'n kutgevoel.

Maar het was wel gezellig gewoon nog thuis daarna hoor, maar geen woeste avonturen dus.
Morning!

Mika wat klinkt dat naar! Ik hoop dat de huisarts je doorverwijst oid. Klinkt vreselijk

Naja yellow, wat een sukkel. Goed dat jullie het dan toch nog gezellig hebben gemaakt thuis. Heb je de groetjes aan vriendin gedaan?

Jahaa yellow en ik kennen toch gezamenlijk mensen hoor! Maar leuke mensen dus er is geen haat en nijd

Ik heb heerlijk geslapen en ben nu aan het huishouden. Beddegoed in de was en slaapkamerkast iets beter organiseren.

Man heeft gister best veel gedaan en ben er super blij mee

Hoe gaat het met jullie? Allemaal bijgekomen van het slenter avontuur?
Ja je kreeg de groetjes terug, het duurde even voordat ze het weer wist (wie je was)

Ben wel toegevoegd door boomstamman op facebook, maar hij zegt niks?! Hallo , ik heb al de eerste stap genomen ja toch
Wie is boomstamman? Hier samen met vriend huis helemaal schoongemaakt. (behalve ramen en kasten) komt zo een vriendin langs. Ben benieuwd! Eerst zweet laten opdrogen.

Fijne dag!
Boomstamman is een oude scharrel Je kunt wel raden waar zijn naam vandaan komt
Goed bezig met schoonmaken! Ik , euh, ga dat ook doen. Ooit.
Yellow jij moet niet schoonmaken. Is niet nodig, wordt toch niks want jij hebt open kasten. Accepteer het maar lekker

Ik zou boom een berichtje sturen. Gewoon iets van hey, lang niet gezien ( ).
Ok, omdat jij het zegt ga ik niet schoonmaken.

LANG niet gezien
*
anoniem_123655 wijzigde dit bericht op 17-07-2011 13:37
Reden: je weet maar nooit wie er meeleest conspiracy conspiracy
% gewijzigd
Was ie leuk genoeg yellow? Gewoon ervoor gaan dan!

Niet te veel gaan schoonmaken hoor yellow! Toen ik alleen woonde deed ik een uurtje per week. Ruim voldoende!
Ik zit nog steeds in dezelfde positie, dus van schoonmaken is nog lang geen sprake hoor Sanne

Hij is wel aardig, geen trouwmateriaal verder.
Boomstamman. leuke omschrijving.

Hoe gaat het mika? Akelig hoor. Ik herken het. Heb het ook weleens, vooral als ik erg moe ben. Tussen slapen en waken in. Een soort hyperventilatie aanval. Net of je stikt idd. Of het een soort apneu is weet ik ook niet. Verstandig om even langs de huisarts te gaan.

Is je vriendin er al sanne?

Iebel, veel plezier bij HP

Ik ben op de zondagse koffie geweest bij schoonmoeder. Is altijd wel gezellig met zwagers en schoonzussen. Verder geen plannen vandaag. Heb eigenlijk nog slaap. Zou zomaar kunnen dat ik ff op de bank ga

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven