goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ikh eb geen last van traagheid op het forum! Misschien even opnieuw opstarten?

Metm ij wel ok, beetje huilerig vandaag, geen idee precies waarom. Voel me beetje alleen ofzo denk ik. Komt wel goed.
Komt misschien dat je een druk weekend hebt gehad, veel mensen om je heen en nu is het stil. Misschien dat daar het eenzaam gevoel vandaan komt

Is het bij jou ook zo'n slecht weer? Het is herfst hier in Drenthe. En moet er op de fiets door

Trouwens dit website lag er net bij mij uit
hier ook erg traag. Je wist ook wel wat er komen ging want had boek gelezen maar daar huil ik ook bij haha.

Mika, wat raar dat je pas zo laat terecht kan! Hopelijk blijft het tot die tijd rustig op het slaapfront.

Yellow, misschien komt het idd. door de drukte en alle nieuwe indrukken die je opgedaan hebt dit weekend.

Ook rotweer hier. En mijn fiets staat bij de metro en die moet ik eigenlijk op gaan halen maar zo geen zin in!
Ibi ik huil ook altijd bij boeken als het zielig is.

We zitten nu in de vakantie periode en er zijn HA die op vakantie zijn dus moet mijn HA zijn patiënten overnemen. Daarom heeft hij het nu extra druk en moet ik wachten.

Ibi kan me echt voorstellen dat je geen zin hebt om je fiets op te halen, kan je hem niet gewoon morgen gaan halen? Hopen dat het weer dan beter is.

Ik moet me nu echt gaan aankleden en naar de winkel, hoe langer ik wacht hoe minder zin ik heb
ja ga mijn fiets idd. morgen ophalen. Ga zo ook naar de winkel toe kan ik gelijk mijn kraslot eindelijk inleveren haha. Ben jij alweer terug mika?
ben terug maar ben een lampje vergeten. Stom had de oude lamp zelfs bij me. Ben ook waxinelichtjes vergeten te kopen. Misschien ga ik zo nog een keer maar denk het haast niet.
Huh je had nu toch niks gewonnen met krassen? Of heb je ondertussen weer gekocht?

Ik heb vrees ik niet zoveel met Harry, maar ik jank continu bij films hoor, is helemaal niet raar.

Ben je al naar de winkel geweest tante Mikhah?

Ja snap nu wel dat het dan druk is bij je dokter

Ik ben net braaf naar de winkel geweest waar ik een AH stoommaaltijd heb gehaald die EN in de bonus was EN 35% korting! jeej
nee die 25 euro kraslot kon ik toch niet inleveren zaterdag omdat dat apperaat kapot was?

Heb het nu gewoon uit laten betalen.

Ik heb spullen gekocht om zelf maissoep te maken. ff kijken of ik het ook echt ga maken.

Goed zo yellow meestal zijn die stoommaaltijden erg lekker en nu dus budget verantwoord.

Heb trouwens een ibi fb. aangemaakt maar snap er niet veel van. Wil alleen maar een spelletje spelen
hmm heb 2 spelletjes rummikub gespeeld en beide gewonnen Vrees idd. dat dit verslavend is.
IBI wat is je ibi facebook? mail het even, dan kom ik een potje met je doen
ok moment ben wel ondertussen aan het koken hoor!
Ok hoor, ik heb je toegevoegd als FB vriendje, en als je een keer tijd hebt moet ik een linkje plaatsen, en dan kunnen we tegen elkaar rummikubben
Tante Mikhah, ik heb weer een nieuwe alias op facebook, achternaam Love!! Voeg me toe voor rummi plezier
Oeh.. Rumikub. Mag ik ook meedoen? Ga ff facebook aanmaken.
Ja mail even dan je facebook!
boehoe heb al geen credits meer dat gaat hard! Morgen weer een nieuwe kans begreep ik van yellow.
Jeej we kunnen weer forummen, waar is iedereen?

voor iedereen
Hoi geel ik ben er nog

Ga zo naar bed
Ik heb zin in wat knabbelen smeer me een paar crackers op met smeerkaas
Ik heb paprikachips
wil wat minderen in snacks. Ik eet vaak savonds zoute pinda's en daar wil ik van af. Moet me echt inhouden om niet naar die zak te grijpen
ik lig in bed. Heb vanavond niks te snacken genomen. Had de maissoep gemaakt en daar zit ik nog vol van!
Ach we zijn allemaal vet knap, dus we kunnen het hebben
Of niet dan Yellow

Was de maissoep lekker ibi?
Ik heb nog nooit maissoep gegeten.. Moet je dan mais koken en blenden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven